Entertainment alle pijlers

Viola Holt is BOOS op Viola Holt

09-04-2013 17:48 125 berichten
Viola Holt is boos op dubbelganger

Toegevoegd: dinsdag 9 apr 2013, 14:29

Update: dinsdag 9 apr 2013, 14:32

Viola Holt is boos op een nep-Viola. Een gebruiker van het Viva-forum had als nickname 'Viola Holt', en daar was de echte Holt helemaal niet blij mee: "Iemand geeft zich uit voor mij op vivaforum... met foto ook nog. Ik ben dat dus niet!! Walchelijk!"(sic), schreef de echte Holt op Facebook.

Dat mensen vaak namen van beroemdheden gebruiken op het internet, lijkt haar niet te boeien:ze heeft een officiële klacht ingediend en eist dat de nepperd van het forum verwijderd wordt.

Een nep Twitteraccount gaat haar ook niet in de koude kleren zitten:"En ik TWITTER ook NIET!!!" schrijft ze.

Nee, we hadden echt niet door dat Viola, Viola niet is

Viola toch

Denk jij dat onze Viola Viola is?

Totaal aantal stemmen: 32

Ja, dat zie je meteen (9%)
Nee, die van ons is veul leuker! (91%)
BNN-baas laconiek over belediging dj-duo

door Bernice Breure

AMSTERDAM -

Voorzitter Patrick Lodiers reageert luchtig op de scheldkanonnade aan het adres van Viola Holt in het radioprogramma van zijn omroep. BNN-dj’s Coen Swijnenberg en Sander Lantinga hebben Viola Holt dinsdagavond op bijzonder grove wijze afgemaakt omdat de voormalig presentatrice hen niet te woord wilde staan.

"Gadverdamme. Ze moeten haar schaamlippen om haar oren binden en het aan elkaar strikken als een soort van paasei", zei Lantinga onder meer. Collega Swijnenberg sloot zich helemaal aan bij de belediging. "Dat zou er heel grappig uitzien. Ik sluit niet uit dat dat ook nog lukt bij haar.”

Het duo, grootverdieners bij de publieke jongerenomroep, wilde met Holt spreken omdat zij boos is op iemand die onder haar naam berichten post op het forum van Viva. De radiomakers zijn blijkbaar nogal trots op het item dat onder het kopje 'Viola Holt is geen vriendin van de show' op hun website prijkt.

BNN-voorman Patrick Lodiers kan zich niet druk maken om het voorval. Woensdagmiddag had hij het betreffende item nog niet beluisterd. "Moet ik er wat van vinden dan?” vroeg hij zich hardop af. Op voorhand wil hij wel kwijt dat het vast om "een storm in een glas water" gaat. "Ik zou zeggen: concentreer je maar op Syrië. Doei!”
Alle reacties Link kopieren
En jullie vinden het allemaal waarschijnlijk heeel erg als kinderen gepest worden....

Ik snap de lol niet van iemand afbranden.
Ik had al een ongelofelijke rothekel aan Viola Holt, en dat wordt alleen maar erger eigenlijk (de echte dus, niet de namaak).
quote:Emma95 schreef op 10 april 2013 @ 17:03:

En jullie vinden het allemaal waarschijnlijk heeel erg als kinderen gepest worden....

Ik snap de lol niet van iemand afbranden.Hallo Viola.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
lamaar
anoniem_171617 wijzigde dit bericht op 10-04-2013 17:28
Reden: te flauw
% gewijzigd
Haha Patrick Lodiers (aardige vent) wordt er nu al bij betrokken.
Zo meteen in Boelevaaaaaar!
YES!!!!!!
Ik ben aan de buis gekluisterd!
JAAAA BOULEVARD

Ad.nl, Telegraaf, zijonline, Veronica, 3FM, Mediacourant, Televizier, Showbiznewz. Alleen nog Geenstijl.
Heb ik het al gemist?!
Komt dit topi ook langs? Moet ik mijn ava laten lachten?
quote:thomaaas schreef op 10 april 2013 @ 19:02:

Komt dit topi ook langs? Moet ik mijn ava laten lachten?

Ik weet het niet, alles gaat natuurlijk om Coen en Sander maar "ik" word steeds genoemd.

Ik moet zo nodig plassen dat het pijn doet maar ik durf niet weg te lopen.
quote:Emma95 schreef op 10 april 2013 @ 17:03:

Ik snap de lol niet van iemand afbranden.Ben het helemaal met je eens. Maarja, als je dat zegt, word je als Violafan gezien, of als zuur beschouwd. Ben geem van beide, maar het niveau hier (en bij BNN) vind ik beneden alle peil.
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 10 april 2013 @ 19:05:

[...]

Ben het helemaal met je eens. Maarja, als je dat zegt, word je als Violafan gezien, of als zuur beschouwd. Ben geem van beide, maar het niveau hier (en bij BNN) vind ik beneden alle peil.

Ik vond de taal van Coen en Sander ook belachelijk en beneden alle peil, buiten dat ik het leuk vond dat er aandacht voor de kwestie was.

Heb zelf nooit een onvertogen woord over Viola uitgesproken trouwens, ik vind het oprecht een prachtfiguur. Op haar manier.
quote:Houston77007 schreef op 10 april 2013 @ 19:05:

[...]

Ben het helemaal met je eens. Maarja, als je dat zegt, word je als Violafan gezien, of als zuur beschouwd. Ben geem van beide, maar het niveau hier (en bij BNN) vind ik beneden alle peil.Ik heb veel lol gehad om het eerste topic. Het afbranden is niet mijn ding, en ik ben het helemaal met je eens dat dat niet ok is. Maar dat het (het eerste gedeelte van het) eerste topic op 3FM en Boulevard komt vond/vind ik hilarisch. Want waar hebben we het nu eigenlijk over? Over een account op het godbetert viva forum met de gebruikersnaam 'violaholt'. En dat haalt landelijk nieuws. Ik kan daar erg van genieten.
Vind dat ze dat telefoontje wel behoorlijk uit z'n verband rukken, zonder voorgeschiedenis. Kort door de bocht 'journalistiek'.
quote:thomaaas schreef op 10 april 2013 @ 19:12: Want waar hebben we het nu eigenlijk over? Over een account op het godbetert viva forum met de gebruikersnaam 'violaholt'. En dat haalt landelijk nieuws. Ik kan daar erg van genieten.Ik beken: ik ook hoor.
quote:thomaaas schreef op 10 april 2013 @ 19:12:

[...]

Ik heb veel lol gehad om het eerste topic. Het afbranden is niet mijn ding, en ik ben het helemaal met je eens dat dat niet ok is. Maar dat het (het eerste gedeelte van het) eerste topic op 3FM en Boulevard komt vond/vind ik hilarisch. Want waar hebben we het nu eigenlijk over? Over een account op het godbetert viva forum met de gebruikersnaam 'violaholt'. En dat haalt landelijk nieuws. Ik kan daar erg van genieten. Ik ook, vind het wel geinig. Het eerste topic was grappig door alle puppets, maar het echte afbranden hoeft van mij ook niet, net als wat er gisteren door Coen en Sander is gedaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:iemand_anders schreef op 10 april 2013 @ 19:12:

Vind dat ze dat telefoontje wel behoorlijk uit z'n verband rukken, zonder voorgeschiedenis. Kort door de bocht 'journalistiek'.Het is Boulevard. What's new?
quote:thomaaas schreef op 10 april 2013 @ 19:15:

[...]

Het is Boulevard. What's new?True. Maar het lijkt nu op zich te staan, zo uit de lucht gegrepen...terwijl dat telefoontje eigenlijk de climax was van alles wat daaraan vooraf was gegaan. Maajaaa.....
quote:rosanna08 schreef op 10 april 2013 @ 19:15:

[...]

Ik ook, vind het wel geinig. Het eerste topic was grappig door alle puppets, maar het echte afbranden hoeft van mij ook niet, net als wat er gisteren door Coen en Sander is gedaan Helemaal mee eens.
Ik luister regelmatig naar Coen en Sander, maar heb dinsdag deze nieuwe ontwikkeling in Violagate helemaal gemist en hoorde het fragment net pas. C&S zijn vaak hlarisch en ik zat er eigenlijk helemaal klaar om me weer even lekker aan La Holt te ergeren, maar dit ging echt helemaal nergens over. Wat je ook van haar vindt, zo’n sneue en respectloze behandeling verdient niemand. Nogal kinderachtige actie van de heren.
Op wie is Viola Holt nu eigenlijk boos? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Duss....
quote:belaaitafelt schreef op 11 april 2013 @ 21:43:

Op wie is Viola Holt nu eigenlijk boos? Dat is me nog steeds niet duidelijk.Als je het niet met Viola eens bent, dan ben je tegen haar. <-- volgens mij vat dat het nog wel het beste samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven