Entertainment alle pijlers

Harde rocknummers

10-04-2013 17:54 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt mij? Ik ben op zoek naar harde rock nummers die iedereen kent, ik ben heel slecht in namen van liedjes dus ik kom er niet echt uit!
Alle reacties Link kopieren
bullet for my valentine

deftones

kontrust

linkin park

limp bizkit

iets softer maar: moke

muse

nightwish

nine inch nails

volbeat

30 seconds to mars
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:37:

Ik vind veel nummers die worden genoemd nog vrij soft eigenlijk, maar als mensen het moeten kunnen meezingen denk ik dat Cannibal Corpse of Gorgoroth het niet gaan worden. Al kan je het altijd proberen natuurlijk .



filmpje



Nog meer: Killing in the Name van Rage Against the Machine: ook lekker. Allice in Chains: Again. Soundgarden: Black Hole Sun



Wij komen elkaar toch altijd tegen op dit soort topics he



(en dankje, nu zit Black Hole Sun in mijn hoofd.....)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:missjackson schreef op 10 april 2013 @ 19:37:

Hmmm denk alleen niet dat iedereen ze kent... Hiermee doel ik op mijn eigen lijstje.Ik ken ze allemaal, maar echt hard vind ik 't niet.
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:39:

Geen Evanescence he

Ik krijg jeuk van die lui. Ik denk daar nog steeds altijd 14-jarige wannabe goths bij.







Alleen deze twee nu nummers vind ik leuk. En ik ben geen gothic
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:40:

[...]





Wij komen elkaar toch altijd tegen op dit soort topics he



(en dankje, nu zit Black Hole Sun in mijn hoofd.....)

Hm, ja, ik krijg nu de neiging mijn volledige playlist neer te pletteren, maar aangezien daar best veel dingen tussen zitten die de meeste mensen niet als harde rock omschrijven, maar als takkeherrie, begin ik daar maar niet aan.



Overigens had ik er een tijdje helemaal geen zin in, al dat geweld, en luisterde ik vooral David Bowie en Roxy Music. Maar blijkbaar kan je het mens uit de metal halen, maar de metal niet uit het mens, want ik zit weer vrolijk stuiterend achter mijn laptop.
Alle reacties Link kopieren
quote:missjackson schreef op 10 april 2013 @ 19:41:

[...]









Alleen deze twee nu nummers vind ik leuk. En ik ben geen gothic



Ach, ik was pas echt gaan huilen als je Epica genoemd had hoor.



Ik ken dus iemand he, volwassen vent, in de 40, he-le-maal fan van Epica.

En dan sta je drie dagen op Graspop en dan kun je zeg maar naar Kamelot, Candlemass, Korpiklaani of Jon Oliva ofzo, en neeee, dan gaat meneer een uur van tevoren al naar de tent want bij Epica moet je vooraan staan



(en zelfs al vind je het leuk, ik bedoel, spelen die lui niet gratis op elke straathoek, net als Within Temptation indertijd....)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zelfs ik heb Epica gezien, en ik ga nauwelijks naar concerten en festivals. Ik bedoel maar...
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar Liquorice, ik ben ook stiekem fan van David Bowie hoor.

Net als dat ik ook heel stiekem de Ukulele Songs van Eddie Vedder op mijn USBstick heb staan





Maar mijn aller aller allergrootste liefde blijft Savatage dus.

Speaking of which, ik kom er net achter dat Circle II Circle (met Zak Stevens, ex-Savatage) in mei hier komt spelen.

Whaaaaaaaa, Marels gaaahaaaaaat!!

(kost nog maar 14 euro ook!)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:44:

Zelfs ik heb Epica gezien, en ik ga nauwelijks naar concerten en festivals. Ik bedoel maar...



Ik ook. Al een keer of twintig.

Elke keer vijf minuten, dan geef ik het op.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Okay, ons plan is: we gaan binnenkort trouwen en we hebben op stijldansen gezeten. Nu willen we niet stijldansen en dat de muziek dan 'misgaat' en vervolgens gek dansen (dat is niet origineel meer), we willen beginnen op een KEIHARD nummer waarbij we meteen de aandacht van iedereen hebben en iedereen ook wel verbaasd toe zal kijken. Op dat harde nummer willen we stijldansen dus het moet ook wel iets zijn waar je een dans op kan doen... Maar ik vind het zooooo lastig om iets te vinden!



Ik houd trouwens wel van harde muziek hoor, dus het hoeft niet soft-hard te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Voor een feessie vind ik dan toch Wooden Pints van Korpiklaani erg gepast hoor



THEEEEEEEEEEERE'S MEN UNDERGROUND WHO HAVE NEVER SEEN THE SUN BUT THEY REALLY KNOW HOW TO PAAAAAAAAAAAARTY
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
O, dan is Crazy Bitch misschien niet zo'n goed idee . Wel een leuk plan.
Alle reacties Link kopieren
Poison van Alice Cooper is niet heel hard, maar voor de aanwezigen wel natuurlijk.



Maar op zich wel gepast voor een trouwfeessie.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dubbel....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je denk ik wel op stijldansen. Is het hard genoeg?



klik
Alle reacties Link kopieren
@ Liquorice, jaa wij vinden het ook een leuk idee! Mensen verwachten waarschijnlijk dat je op zo'n kwijlliedje gaat dansen als je op stijldansen hebt gezeten, maar dat past echt niet bij ons! Het nummer moet echt binnen komen. Dat nummer van Smells like teen age spirit knalt er wel lekker in maar daar past geen dans op. Maar wel iets dat ook hard begint.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je écht hard wil zou ik Killing in the Name van RATM doen.



Dat is vrij hard en toch vrij bekend.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ace of Spades lijkt me ook wel goed. Knalt er meteen lekker in, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Paranoid is een HEERLIJK nummer (ik vind hem van Megadeth nog beter trouwens ) maar wel nog wat rustig denk ik? Misschien wel een optie! Ik zet hem in ieder geval op de lijst
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:51:

Ace of Spades lijkt me ook wel goed. Knalt er meteen lekker in, zeg maar.



JAAAAAAAAAAAA!



Daar had ik nog niet eens aan gedacht.



Hebben jullie die docu over Lemmy gezien? Heerlijke film.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Killing in the name is ook wel mooi maar begint wat rustig nog, lijkt me wel lastig hier een dans op te doen
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:43:

[...]





Ach, ik was pas echt gaan huilen als je Epica genoemd had hoor.



Ik ken dus iemand he, volwassen vent, in de 40, he-le-maal fan van Epica.

En dan sta je drie dagen op Graspop en dan kun je zeg maar naar Kamelot, Candlemass, Korpiklaani of Jon Oliva ofzo, en neeee, dan gaat meneer een uur van tevoren al naar de tent want bij Epica moet je vooraan staan



(en zelfs al vind je het leuk, ik bedoel, spelen die lui niet gratis op elke straathoek, net als Within Temptation indertijd....)



Ik vind Epica ook om te huilen!



Ik vind mijn lijstje ook mainstream, maar ik merk dat veel mensen in mijn omgeving deze muziek best heftig vinden. En dan woon ik midden in de Randstad!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:52:

[...]

Hebben jullie die docu over Lemmy gezien? Heerlijke film.Ik heb er laatst een gezien op de BBC, bedoel je die? Geweldig. Aardige man ook. En knap dat hij nog hersencellen over heeft. Mijn hemel, wat heeft die man een chemische levensstijl. Wel een goed bewijs dat je nooit te oud bent om te rocken.
Alle reacties Link kopieren
Iets van Dragonforce is ook vrij hard trouwens, maar zit toch nog melodie in. Vind ik persoonlijk een geweldige band ook.



(ik zit ook in de playlist)
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:54:

[...]



Ik heb er laatst een gezien op de BBC, bedoel je die? Geweldig. Aardige man ook. En knap dat hij nog hersencellen over heeft. Mijn hemel, wat heeft die man een chemische levensstijl. Wel een goed bewijs dat je nooit te oud bent om te rocken.



Die docu met die bijna niet vette patat in die krant, die

Wat een kerel he
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven