Entertainment alle pijlers

Harde rocknummers

10-04-2013 17:54 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt mij? Ik ben op zoek naar harde rock nummers die iedereen kent, ik ben heel slecht in namen van liedjes dus ik kom er niet echt uit!
Wat ik ook heeeeerlijk vindt stuiteren is Flogging Molly of de Dropkick Murphy's.

For Boston ofzo.
668, the neighbour of the Beast
quote:fleurige schreef op 10 april 2013 @ 19:45:

Okay, ons plan is: we gaan binnenkort trouwen en we hebben op stijldansen gezeten. Nu willen we niet stijldansen en dat de muziek dan 'misgaat' en vervolgens gek dansen (dat is niet origineel meer), we willen beginnen op een KEIHARD nummer waarbij we meteen de aandacht van iedereen hebben en iedereen ook wel verbaasd toe zal kijken. Op dat harde nummer willen we stijldansen dus het moet ook wel iets zijn waar je een dans op kan doen... Maar ik vind het zooooo lastig om iets te vinden!

Ik houd trouwens wel van harde muziek hoor, dus het hoeft niet soft-hard te zijn.Origineel. Toen mijn vrouw en ik trouwden schreden we de trouwzaal in onder de klanken van 'Mein Herz brennt..."
http://www.youtube.com/watch?v=60LcwdAbeHo

Korn
Is Rob Zombie al genoemd? Vrij hard, maar wel dansbaar. Alleen niet echt bekend, en ook niet heel feestelijk

Superbeast

Dead City Radio
quote:ES1977 schreef op 10 april 2013 @ 19:56:

[...]

Origineel. Toen mijn vrouw en ik trouwden schreden we de trouwzaal in onder de klanken van 'Mein Herz brennt..." Ik had "Bück dich" romantischer gevonden....
Volgens mij kan je op Christendom van Paradise Lost heel goed de quick step doen!
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:57:

Is Rob Zombie al genoemd? Vrij hard, maar wel dansbaar. Alleen niet echt bekend, en ook niet heel feestelijk

Superbeast

Dead City Radio

Ik vond Rob Zombie live anders een fraai feestje

Iets van Twisted Sister doet het ook altijd leuk trouwens.

We're nog gonna take it ofzo.
Ik draai het nu en zit met de maat mee te tellen, maar volgens mij kan het wel. Het is wel al 17 jaar geleden dat ik op stijldansen zat, maar ik heb het net getest in de woonkamer en het kan.
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 20:00:

[...]

Ik vond Rob Zombie live anders een fraai feestje

Dat is hij ongetwijfeld (en hij staat op mijn lijstje van mensen die ik ooit nog eens wil zien), maar ik visualiseer een feestzaal vol kleine neefjes en nichtjes en oudere tantes voor me. Geen idee of die Rob kunnen waarderen...
@ ES1977, gewéldig!! Ook een ontzettend leuk idee hahaha ik zie het al voor me
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 20:03:

[...]

Dat is hij ongetwijfeld (en hij staat op mijn lijstje van mensen die ik ooit nog eens wil zien), maar ik visualiseer een feestzaal vol kleine neefjes en nichtjes en oudere tantes voor me. Geen idee of die Rob kunnen waarderen...Zonder beeld moet het kunnen, toch?
SLAY0000000RRR!

Raining Blood

Heb je meteen iedereens aandacht (al vind ik de cover versie van Vader stiekem beter). Meezingen wordt alleen een beetje lastig

Leuk idee trouwens!
strapping young lad- LOVE ??

die knalt er meteen lekker in en heeft ook nog toepasselijke titel voor bruiloft
Het wordt steeds meer metal. Ik vraag me af of dat niet teveel is voor TO, ze vroeg om harde rock.
@Meisje22, zo zit ik dus ook de hele tijd :') Uitproberen in de woonkamer :P

Quickstep/foxtrot, chacha, jive, engelse wals, tango, het kunnen het allemaal!
Of Angel of Death van Slayer.....ze verstaan de tekst toch niet.
En TO, eigenlijk is als je het redelijk mainstream en bekend wilt, Paradise City wel gewoon de mooiste die je kunt kiezen.
quote:Cateautje schreef op 10 april 2013 @ 20:06:

Het wordt steeds meer metal. Ik vraag me af of dat niet teveel is voor TO, ze vroeg om harde rock.Sorry, ik liet me een beetje meeslepen
quote:fleurige schreef op 10 april 2013 @ 20:06:

@Meisje22, zo zit ik dus ook de hele tijd :') Uitproberen in de woonkamer :P

Quickstep/foxtrot, chacha, jive, engelse wals, tango, het kunnen het allemaal! Ik dus niet meer, maar zit nu allerlei nummers op te zoeken. Wat een leuk idee van jullie!
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 20:07:

[...]

Sorry, ik liet me een beetje meeslepen Ja lekker heftig wel. Ik heb system of a down maar opgezet, werd ook een ietwat verlekkerd van al dat moois.
Ook gij, Cateau?

Ik ben mijn jeugdliefdes qua gothic aan het downloaden en ik luister naar Zeppelin nu
http://www.youtube.com/watch?v=s88r_q7oufE

Queens of the stone age, lekker riedeltje
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 20:12:

Ook gij, Cateau?

Ik ben mijn jeugdliefdes qua gothic aan het downloaden en ik luister naar Zeppelin nu Oh, de man met de meest sexy voice ever. Als ik luister naar since i've been loving you, komen er gedachten en gevoelens naar boven die ik hier niet mag bespreken.
Iemand deze al genoemd?

Pantera - Fucking Hostile

Blijft leuk! Jeugdsentiment..

Hvm
Tool, is ook wel leuk voor de TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven