En de poes heet: Mimsey :)

10-04-2013 20:35 8 berichten
Binnenkort krijg ik een nieuwe poes thuis, ze is al 5 en heeft een moeilijke tijd gehad. Ongeluk, pootje eraf, veel ellende bij de dokter. Haar naam vond ik niet zo leuk, maar ik wil natuurlijk wel een naam waar ze naar luisterd. En laat Mimsey nou dezelfde klank hebben als haar eerdere naam

Mimsey van hier is na een moeilijke tijd weer gelukkig geworden, dus ik hoop dat poezel bij mij ook gelukkig wordt. Ik geloof niet dat mimsey in mijn stad woont (in brabant) maar als je iemand 'hier mimsey, kom eens hier mimsey' hoort roepen; dan bedoel ik de poes
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Wat heerlijk dat Mimsey een tweede kans krijgt. Hoop dat ze nog lang kan genieten bij jou.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze wordt vast heel gelukkig. Ik wens jou en Mimsey een gelukkige tijd samen
Ah lief! Veel plezier samen! En een hele leuke naam.
Ooooh, wat geweldig! Ik ben vereerd en er gewoon een beetje ontroerd van...

Lieve Rosings, ik ben nog regelmatig in Brabant, heb er tien jaar gewoond, en zal opletten of ik iemand haar kat hoor roepen,

Maar sowieso wens ik jou en jouw poezel nog heel veel héle gelukkige jaren samen toe, vol knuffels, kopjes en tevreden gespin. Met zo'n lief baasje moet het wel goedkomen met mijn naamgenootje.

Geef je Mimsey een extra aai van mij?
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat lief.
Wat lief!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Aaah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven