Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
maandag 8 april 2013 om 20:02
Zoeb, wat een tegenvaller zeg! Hoe voel je je nu verder? Beetje te doen of is het eigenlijk gewoon nog helemaal niet ok?
Zo stom, was het gisteren eindelijk mooi weer... ben ik gewoon niet naar buiten geweest. Was lekker een beetje aan t klooien in huis en dacht steeds: moet straks nog wel ff van het zonnetje gaan genieten. En toen ineens.. was het avond
Zo stom, was het gisteren eindelijk mooi weer... ben ik gewoon niet naar buiten geweest. Was lekker een beetje aan t klooien in huis en dacht steeds: moet straks nog wel ff van het zonnetje gaan genieten. En toen ineens.. was het avond
dinsdag 9 april 2013 om 08:16
Mogguh.
Gold wat een geweldige foto. Is dat je eigen haarkleur? Ik vind het mooi.
Gelf wat zonde dat je niet naar buiten bent geweest. Het was heerlijk.
Coetje is iedereen de virusjes weer te boven? Nu mag de zon wel komen van mij. 9 april en Jan moest vanmorgen nog de autoruiten krassen. Absurd gewoonweg.
Ik was blij dat er weer een katheter in zat. Meer dan een liter is veel te veel. Het echo apparaat geeft maar 999 aan en hoger kan hij niet. Dus zat er meer dan een liter in. Er kwam 1100 cc uit toen de katheter er eenmaal weer in zat. Het was zelfs een opluchting. Ik heb nog de hele dag last van mijn nier gehad. Door de inwendige dubbel J katheter kan het teruglopen naar mijn nier. Ik heb nu minder last van deze katheter. Het lijkt beter te zitten. En het komt goed zeggen ze. Het heeft tijd nodig. Benieuwd wanneer ik terug mag komen om zelf te leren katheteriseren.
Gold wat een geweldige foto. Is dat je eigen haarkleur? Ik vind het mooi.
Gelf wat zonde dat je niet naar buiten bent geweest. Het was heerlijk.
Coetje is iedereen de virusjes weer te boven? Nu mag de zon wel komen van mij. 9 april en Jan moest vanmorgen nog de autoruiten krassen. Absurd gewoonweg.
Ik was blij dat er weer een katheter in zat. Meer dan een liter is veel te veel. Het echo apparaat geeft maar 999 aan en hoger kan hij niet. Dus zat er meer dan een liter in. Er kwam 1100 cc uit toen de katheter er eenmaal weer in zat. Het was zelfs een opluchting. Ik heb nog de hele dag last van mijn nier gehad. Door de inwendige dubbel J katheter kan het teruglopen naar mijn nier. Ik heb nu minder last van deze katheter. Het lijkt beter te zitten. En het komt goed zeggen ze. Het heeft tijd nodig. Benieuwd wanneer ik terug mag komen om zelf te leren katheteriseren.
dinsdag 9 april 2013 om 13:13
dinsdag 9 april 2013 om 19:18
De uroloog heeft gebeld en ik moet nog een week die katheter in. Hij wil de blaas nog wat rust geven. Vooral omdat ik het niet voel en hij vond die 1100cc veel te veel in een pas geopereerde blaas. Hij is bang dat het met het katheteriseren ook mis gaat omdat er teveel in komt. Getverderrie. Was er helemaal niet blij mee. Volgende week dinsdag pas weer een dagbehandeling. Als het dan niet goed is leer ik zelfkatheteriseren. Nog een week dat k*tding in. Gatsie. Ben (alweer) hevig teleurgesteld. Het zal best wel goed zijn, maar had zo gehoopt dat ie er deze week uit zou mogen.
woensdag 10 april 2013 om 14:52
He bah, tegenvaller op tegenvaller Zoeb.
Probeer je er aan vast te houden dat er gezegd is dat het goed komt. Geduld is een schone zaak he?
Wat stond er allemaal in dat bericht van vanmorgen Coetje?
Hier is het een rustig dagje.
Een paar boodschappen gehaald en met de swiffert rond geweest en nu ben ik aan het googlen op een lekker receptje voor een ovenschotel om vanavond te maken.
Probeer je er aan vast te houden dat er gezegd is dat het goed komt. Geduld is een schone zaak he?
Wat stond er allemaal in dat bericht van vanmorgen Coetje?
Hier is het een rustig dagje.
Een paar boodschappen gehaald en met de swiffert rond geweest en nu ben ik aan het googlen op een lekker receptje voor een ovenschotel om vanavond te maken.
donderdag 11 april 2013 om 11:38
Ik zou vroeg beginnen vandaag op het werk,word ik gebeld door klasgenoot van Oudste,die was aangereden op een rotonde.
Met Oudste naar eerste hulp geweest,flink wat blauwe plekken,knie zwaar gekneusd en handen open.
Zo sneu voor haar,zaterdag concert van Justin,dat zal nu op krukken moeten.
Vanmiddag moet ik posten voor het verkeersexamen van Middelste.Ik hoop dus dat het droog blijft!
Zoeb,ik vind het zo vervelend voor je!Ik baal gewoon even met je mee!!Dikke
Met Oudste naar eerste hulp geweest,flink wat blauwe plekken,knie zwaar gekneusd en handen open.
Zo sneu voor haar,zaterdag concert van Justin,dat zal nu op krukken moeten.
Vanmiddag moet ik posten voor het verkeersexamen van Middelste.Ik hoop dus dat het droog blijft!
Zoeb,ik vind het zo vervelend voor je!Ik baal gewoon even met je mee!!Dikke
donderdag 11 april 2013 om 20:44
Gelukkig is het goed afgelopen met Oudste!Ik breng haar morgen naar school,ze mag met de lift op school omdat ze krukken heeft.(reuze interessant...)
Vanmiddag was het droog..stak een kind zomaar zonder te kijken de weg over..ik schrok me het apelazarus.Ook weer goed afgelopen maar die is wel gezakt dus..
Vandaag maar weer de was naar mijn moeder gebracht,verkeerde onderdeel geleverd voor de wasmachine,dus die is pas na het weekend klaar.
Vanmiddag was het droog..stak een kind zomaar zonder te kijken de weg over..ik schrok me het apelazarus.Ook weer goed afgelopen maar die is wel gezakt dus..
Vandaag maar weer de was naar mijn moeder gebracht,verkeerde onderdeel geleverd voor de wasmachine,dus die is pas na het weekend klaar.
vrijdag 12 april 2013 om 10:10
Mogguh!
Jeetje, wat een dingen toch altijd weer, nu Coetjes Oudste op krukken. Wat een schrik zeg. Op school met de lift is wel cool natuurlijk, dat dan weer wel
Zoeb balen zeg dat je nog niet verlost bent van dat rotding..
Jammer dat ik geen FB heb Gold, ben wel heel nieuwsgierig naar die trouwfoto van jou!
Vandaag een gezellig dagje, straks lunchen met een vriendin en vanavond eten bij een andere vriendin. Nu een beetje aan t opruimen en een wasje aan t draaien.
Lijkt me lastig Coe zonder wasmachine, met zn 2-en valt het nog wel mee met die was maar jullie zal dat wel anders zijn.
Zijn jullie ook zo benieuwd of het echt mooi weer wordt t weekend? Het is hier nu nog heel druilerig dus kan me er maar weinig bij voorstellen eigenlijk.
Nou ik ga weer in actie komen, koffiepauze is voorbij
Fijne dag allemaal!
Jeetje, wat een dingen toch altijd weer, nu Coetjes Oudste op krukken. Wat een schrik zeg. Op school met de lift is wel cool natuurlijk, dat dan weer wel
Zoeb balen zeg dat je nog niet verlost bent van dat rotding..
Jammer dat ik geen FB heb Gold, ben wel heel nieuwsgierig naar die trouwfoto van jou!
Vandaag een gezellig dagje, straks lunchen met een vriendin en vanavond eten bij een andere vriendin. Nu een beetje aan t opruimen en een wasje aan t draaien.
Lijkt me lastig Coe zonder wasmachine, met zn 2-en valt het nog wel mee met die was maar jullie zal dat wel anders zijn.
Zijn jullie ook zo benieuwd of het echt mooi weer wordt t weekend? Het is hier nu nog heel druilerig dus kan me er maar weinig bij voorstellen eigenlijk.
Nou ik ga weer in actie komen, koffiepauze is voorbij
Fijne dag allemaal!
vrijdag 12 april 2013 om 17:11
Hallo, ik ben al lekker klaar met werken.
Hier thuis ligt ook weer een mount everwash dus ik weet wel wat ik moet doen dit weekend.
Gelf, omdat jij het bent heb ik de foto op de BH gezet
Heeft je Oudste wel al zin in morgen Coetje?
Zoeb, kan jij je toch een beetje bezig houden? JE kan en mag je ook niet te druk maken, maar hele dagen op de bank lijkt me ook niks voor jou?
Hopelijk heb je lekker veel aanloop, dus veel koffieleuten. Jammer dat je zover weg woont .
Hier thuis ligt ook weer een mount everwash dus ik weet wel wat ik moet doen dit weekend.
Gelf, omdat jij het bent heb ik de foto op de BH gezet
Heeft je Oudste wel al zin in morgen Coetje?
Zoeb, kan jij je toch een beetje bezig houden? JE kan en mag je ook niet te druk maken, maar hele dagen op de bank lijkt me ook niks voor jou?
Hopelijk heb je lekker veel aanloop, dus veel koffieleuten. Jammer dat je zover weg woont .
vrijdag 12 april 2013 om 18:54
Was breng ik tot na het weekend naar mijn ouders..niks meer gehoord van de monteur.
Gold,Oudste stuitert een beetje door het huis,Justin knalt uit de boxen,telefoon of i-pad..Dus ja,ze heeft er enorm veel zin in.Is natuurlijk ook supergaaf als je 14 bent
Knie gaat ook goed,ze kan er redelijk op steunen,dus valt alles mee.
Eigenlijk moeten we ff een doordeweeksedag plannen dat we naar Zoeb kunnen
Gold,Oudste stuitert een beetje door het huis,Justin knalt uit de boxen,telefoon of i-pad..Dus ja,ze heeft er enorm veel zin in.Is natuurlijk ook supergaaf als je 14 bent
Knie gaat ook goed,ze kan er redelijk op steunen,dus valt alles mee.
Eigenlijk moeten we ff een doordeweeksedag plannen dat we naar Zoeb kunnen
vrijdag 12 april 2013 om 20:02
Bieber is hier alweer 'uit' .
Ik vroeg haar net waarom zij eigenlijk niet naar dat concert wilde:
Maaham, ik ben echt al láng geen fan meer van Justin Bieber!'
Een door-de-week-meet naar Zoeb plannen is nu een beetje laat. Het is al bijna dinsdag! Jammer dat we er niet eerder aan gedacht hebben. Ik kom heel binnenkort wel jouw kant op hoor Coetje!
Ik vroeg haar net waarom zij eigenlijk niet naar dat concert wilde:
Maaham, ik ben echt al láng geen fan meer van Justin Bieber!'
Een door-de-week-meet naar Zoeb plannen is nu een beetje laat. Het is al bijna dinsdag! Jammer dat we er niet eerder aan gedacht hebben. Ik kom heel binnenkort wel jouw kant op hoor Coetje!
vrijdag 12 april 2013 om 21:27
Klinkt leuk Coe
Had als tiener alleen maar onbereikbare idolen (Queen bestond al niet meer dacht ik heel lang.. ).
Werkweek weer gehad, treinreis doorstaan, vergadering van vereniging doorstaan (altijd krap ingepland blijkt) en ruiten zijn ook weer gelapt en betaald. (glazenwasser had briefje in de bus gegooid en kwam zelf al langs). Rest van het huishouden zal ik zelf moeten doen.......
Morgen druk dagje, zondag misschien balkonia...
Had als tiener alleen maar onbereikbare idolen (Queen bestond al niet meer dacht ik heel lang.. ).
Werkweek weer gehad, treinreis doorstaan, vergadering van vereniging doorstaan (altijd krap ingepland blijkt) en ruiten zijn ook weer gelapt en betaald. (glazenwasser had briefje in de bus gegooid en kwam zelf al langs). Rest van het huishouden zal ik zelf moeten doen.......
Morgen druk dagje, zondag misschien balkonia...
zaterdag 13 april 2013 om 09:38
Mogguh.
Coetje veel plezier bij Justin. Je gaat ook mee dus.
Ik mag nu weer langzaam aan iets gaan doen. Twee weken helemaal niets was om gek van te worden. Maar ik heb het volgehouden. Ik moest wel hè.
Mag nu weer autorijden ook. Wat een gemak is dat.
Dinsdag gaat die rot katheter eruit en ik hoop dat ik dan normaal kan plassen en niet hoef te katheteriseren. Zou wel heel erg fijn zijn als dat zo was, maar ik heb het idee dat de uroloog het niet verwacht, omdat ik sta ingepland om het zelf te leren.
Coetje veel plezier bij Justin. Je gaat ook mee dus.
Ik mag nu weer langzaam aan iets gaan doen. Twee weken helemaal niets was om gek van te worden. Maar ik heb het volgehouden. Ik moest wel hè.
Mag nu weer autorijden ook. Wat een gemak is dat.
Dinsdag gaat die rot katheter eruit en ik hoop dat ik dan normaal kan plassen en niet hoef te katheteriseren. Zou wel heel erg fijn zijn als dat zo was, maar ik heb het idee dat de uroloog het niet verwacht, omdat ik sta ingepland om het zelf te leren.