Mode & Beauty alle pijlers

garnier nutrisse kleuring

11-04-2013 08:22 8 berichten
Wie heeft ervaring met deze haarkleuring in 4.3 of in een 5?

Ik heb middenbruin haar en wil ong dezelfde kleur als mn eigen haar. Dus middenbruin zonder rode of te goude gloed. Ik verf omdat ik wel grijze haren begin te krijgen.

Valt de 4.3 te goud of rood achtig uit? En hoe valt de 5 als het om de gloed gaat?

Hopelijk heeft iemand ervaring met 2 van bovengenoemde kleuren...
Ik gebruik vaak 43 en krijg dan complimenten over m'n kleur . Ik vind de kwaliteit ook prima. Maar een beetje goud en rood zit er wel in.

Soms heb ik ook de 40, die is zonder goud en rood maar wel wat donkerder.
Alle reacties Link kopieren
Die kleurnummers ken ik niet uit mijn hoofd.

Maar Garnier Nutrisse vind ik wel de fijnste kleuring die er is. Ruikt zelfs ook lekker en maakt het haar zacht.
Alle kleurigen met een getal achter de punt, dus in dit geval 4.3, heeft een gloed. 3 is een gouden ondertoon. Je zal dus (donker)bruin haar krijgen met een gouden tint.

Als je dit niet wil, kan je beter 5.0 of 4.0 nemen. Als je zelf middenbruin hebt, zou ik voor 5.0 gaan. Bruine haarkleuringen willen nog wel eens donker uitvallen is mijn ervaring

Succes!
Mijn haar is van zichzelf grijsbruin. Ik verf het altijd met Garnier.

Als je voor een 5 gaat heb je gewoon een midden bruine kleur.

Ik zelf ben fan van de 4.3 omdat die iets lichter is en een gloed heeft. Niet te opvallend maar je haar lijkt wel 'sun kissed'

(alsof je de hele dag het zonnetje bij je hebt, haha)
dus die 4.3 valt niet rood uit? Ik heb weleens dat na een aantal keren wassen mn haar roder wordt, ook al heb ik een neutrale tint gekozen. Heb jij dat ook?
haar

Deze haarkleur vind ik zelf erg mooi, maar is dat neutraal of goud?
Garnier nutrisse in kleur 5 was nergens te vinden. Ben meerdere drogisterijen langsgeweest. Misschien hebben ze die kleur uit de handel gehaald, hoop van niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven