Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik denk dat paprikaatje dit verzoek doet met het oog op de veiligheid van de TO van dat topic. En ik denk ook dat paprikaatje een punt heeft, hoewel het natuurlijk handiger is als de TO zelf om verwijdering komt vragen.

@Edit: ik zie dat de dame in kwestie het wel best vindt zo. Tja, dan houdt het op he.
quote:paprikaatje schreef op 04 april 2013 @ 16:42:

Mods, ik spreek maar even voor mijn beurt en vraag namens de TO om dit topic te verwijderen.

TO klapt daar nogal dom uit de school. Graag spoedTO vraagt nota bene waarom ze haar topic zou moeten verwijderen. En jij beslist voor haar dat het weg moet? Kom op zeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het topic "verboden liefde zonder uitweg" is verwijderd ivm troll.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Fijn dat het probleem zichzelf zo snel heeft opgelost
Dat meen je niet Mod!!! Echt! Jeetje, dat had ik nou echt nooit verwacht. Bedankt iig.
Ik vond al dat TO domme posts deed. Maar dat er dan nog dommere forummers zijn die die posts dan gaan quoten, tja. Vandaar dus
Het topic snel geld verdienen met je eigen emailbedrijf is spam en dus verwijderd.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:paprikaatje schreef op 04 april 2013 @ 18:41:

Ik vond al dat TO domme posts deed. Maar dat er dan nog dommere forummers zijn die die posts dan gaan quoten, tja. Vandaar dusJij vond maar ja, wie ben jij!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Topic Echt heel mooie schilderijen is verwijderd ivm niet toegestane reclame.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 04 april 2013 @ 21:43:

Topic Echt heel mooie schilderijen is verwijderd ivm niet toegestane reclame.

mvg,

Junior.

reclame? Waar zijn de prijzen?

Het was een website met zijn schilderijen en liedjes die hij gemaakt heeft in een psychiatrisch ziekenhuis.

Haal gewoon de links weg en laat het topic staan.
Weblogs mogen ook niet gepromoot worden. En de betreffende persoon weet ook dat dat niet is toegestaan want al zijn topics onder al zijn alter ego's zijn om dezelfde reden weggehaald.
quote:Scamp schreef op 04 april 2013 @ 21:46:

[...]

reclame? Waar zijn de prijzen?

Het was een website met zijn schilderijen en liedjes die hij gemaakt heeft in een psychiatrisch ziekenhuis.

Haal gewoon de links weg en laat het topic staan.

Ik had er ook beter `o.a.` voor kunnen zetten. Indien je niet met mijn beslissing eens bent kan je mailen naar forum@viva.nl.

mvg,

Junior.
Topic Stoere sneakers voor uw dochter!! verwijderd.

Postings verwijderd;

jjpburgers in "Baby & Kinder kleertjes # 2"

jjpburgers in "Wat dragen jullie kids voor kleding?"

Bedankt voor alle meldingen.

mvg,

Junior.
Weet ik Hyma, maar door het verwijderen van zijn links kan het klets topic gewon doorgaan.

Er is veel interesse voor hem en hij heeft de illusie dat hij gaat ontsnappen door het rijk worden met zijn schilderijen. Dat gaat niet gebeuren en dat weten wij wel maar hij niet. Ik vind het dus echt hele grote onzin om hem steeds te bannen en zijn topics te verwijderen.
Blijkbaar heeft hij geen interesse in een kletstopic, want hij blijft willens en wetens links in zijn topics vermelden, keer op keer. Dat vind ik het niet aan de mods om die links te verwijderen en de rest te laten staan.
Mods, krijg ik ook nog antwoord op mijn vraag, of sta ik weer onder de negeerknop?
quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 15:55:

[...]

Dit hebben we doorgegeven en ook hier komen we zsm bij je op terug!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWeten jullie al wanneer die rare blogs verdwijnen?
Hallo Mods, er verdwijnen posts in het "Anass-complot" topic. Is er weer ergens een modereerfunctie waar niemand van weet of zijn jullie aan het modereren? Meestal vermelden jullie toch dat er posts worden gemodereerd? Het gaat om een bericht van Impala van 4-4 om 14.04
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 april 2013 @ 13:01:

Hallo Mods, er verdwijnen posts in het "Anass-complot" topic. Is er weer ergens een modereerfunctie waar niemand van weet of zijn jullie aan het modereren? Meestal vermelden jullie toch dat er posts worden gemodereerd? Het gaat om een bericht van Impala van 4-4 om 14.04

Ik heb geen idee, ik zal eens kijken. Het kan idd zijn dat er door de mods een post is verwijderd en misschien door een storing de elding niet is doorgekomen. In ieder geval voor jouw melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Het is inderdaad erg vreemd dat die post van mij is verdwenen. Hij staat nog wel gedeeltelijk in een quote in de OP en in een post van MissCommunicatie. Ik meldde in die post een ban van iemand waarnaar gevraagd werd, misschien mocht dat niet ofzo?

Volgens mij zijn er uit dat topic trouwens ook stilletjes posts verdwenen die ik gestaft had, een van greenbean en die van iemand met een nick die lijkt op malkov-nog wat of marko-nogwat. Ik kan de naam even niet terugvinden. Daar ben ik uiteraard wel blij mee, want dat waren provocaties.

edit: gevonden, dat was oa deze:

markovic schreef op 04 april 2013 @ 13:39....

Mijn reactie waarin ik deze post quote staat er nog wel (@ 13:43)

Ik heb trouwens ook geen mail gehad over het verwijderen van mijn post.

Ik vind het prima dat foute posts aangepakt worden, maar haal ze dan alleen leeg, en zeg dat de mod de inhoud verwijderd heeft. En liefst ook waarom.
.
Topic Enquête weddingplanner is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.
Het topic: '5 jaar getrouwd en we liggen in scheiding....' is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijk groet,

Moderator viva forum.

Sta ik echt onder de negeerknop?
Hoi Mods,

Ik heb me bedacht. Kan Viola hier echt een probleem van maken is mijn eerste vraag?

Hoi mods,

Zoals jullie op Facebook zouden kunnen zien is de echte Viola nogal verbolgen over het feit dat ik haar naam eer met deze nickname.

Daarom, uit respect voor Viola, wil ik erg graag mijn nick anonimiseren. Niet alleen uit respect van haar, maar ik wil graag mijn vrienden deze hilariteit vertellen zonder dat ze mijn ontboezemingen op kunnen zoeken.

Hartelijk dank voor de medewerking!
Ik moet bijna huilen van het lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven