Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
DONE

Nog maar 1x, ik ben echt een beetje klaar met level 3 hoor.
YEAH Yellow! Zondag dus ook rippen! Ik heb net les 1 level 2 gedaan, was zo nieuwsgierig...en.... Het viel hartstikke mee!! Die gaat me wel lukken YEAH!

Evy kan vandaag wat mij betreft ook de boom in. Veeeelste slecht weer.
Miepje, bij mij kreeg ik wel geluid bij Ripped maar geen beeld, toen kreeg ik de tip om het via een ander programma te bekijken dus niet met de Windows mediaspeler en nu werkt het wel.

Zo, ik ga zodirect 30/30 doen dus morgen beginnen aan Ripped.

Jet, je hebt me wel bang gemaakt voor Ripped, maar dat waren we ook voor level 3.
Oh shit Yellow nou moet ik morgen dus twee keer level 3 doen. Dan maar niet hardlopen en kan ik zondag ook rippen.

Yammie ik heb het ook via real player geprobeerd maar daar deed ie het ook niet. Ga wel opnieuw downloaden.
*fluistert* I'm phoning it in tonight...
Vandaag les 1 level 3.

Viel me niet tegen en vond het ook een leuk level. Was 2 behoorlijk zat.

Gisteren niet geshred, wel buikspier oefeningen van Jilian gedaan en heb vandaag dan ook behoorlijke spierpijn in de buik.

Ik kan gewoon bijna niet geloven dat ik eindelijk en vorm van sporten heb gevonden die ik echt leuk vind!
Follow your heart, but take your brain with you....
Bye bye shred ! Heb er gelijk nog wat Zumba dansjes achteraan gedaan om het te vieren !

Ik voel me altijd zoveel beter als ik het toch maar weer gedaan heb, heerlijk !

Morgenochtend al weer om 8.00 met zoon 2 naar de voetbal dus kan helaas niet meteen smorgens sporten. Eens kijken of ik nog ergens tijd kan vrijmaken tussen al het halen en brengen van alle kids door. Heerlijk die vrije zaterdag.
quote:Jammie schreef op 12 april 2013 @ 22:08:

Bye bye shred ! Heb er gelijk nog wat Zumba dansjes achteraan gedaan om het te vieren !

Morgenochtend al weer om 8.00 met zoon 2 naar de voetbal dus kan helaas niet meteen smorgens sporten. Eens kijken of ik nog ergens tijd kan vrijmaken tussen al het halen en brengen van alle kids door. Heerlijk die vrije zaterdag. Hoe herkenbaar! Vorige week zat het huis hier na de voetbal vol vriendjes, dan ga ik dus ook niet aan het shredden. 's Avonds en feestje en dan is je vrije dag zo weg zonder aan het shredden toe te komen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:Jammie schreef op 12 april 2013 @ 22:08:

Morgenochtend al weer om 8.00 met zoon 2 naar de voetbal dus kan helaas niet meteen smorgens sporten. Eens kijken of ik nog ergens tijd kan vrijmaken tussen al het halen en brengen van alle kids door. Heerlijk die vrije zaterdag. Gefeliciteerd met je 30 dagen, logisch dat je dan erna een zumba dansjes doet. Altijd goed.
Gisterenavond had ik zooo geen zin in 15/30 maar ik heb het toch gedaan.

....daarna met vriendin de kroeg in en twee rode wijn, een halve bittergarnituur en tortilla chips MET salsa gegeten!

Maar goed dat de weegschaal is opgeborgen.

IK GA GEEN SPIJT HEBBEN!
Wat zijn jullie allemaal goed bezig! Na het weekend zijn er al veel al het rippen volgens mij.

Ik ben even helemaal gedemotiveerd. Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan en was gewoon weer een kilo aangekomen. Ben nu weer bijna net zo zwaar als toen ik een maand geleden begon. Ik heb echt opgelet met eten en was al helemaal blij dat het hardlopen gisteren zo goed ging..... Heb wel 24/30 nog gedaan net, maar eerlijk gezegd niet voor de volle 100%.
Ahhhh Elise wij geven hier altijd de hormonen de schuld. Komt allemaal goed!

Hier al consternatie vanmorgen om half acht. De vader van mijn kinderen belde dat jongste was flauwgevallen, dus ik (!) moest halsoverdekop naar de huisartsenpost met haar.

Het is gelukkig alleen maar griep. Ze had al twee dagen hoofdpijn. Maar ik vond het flauwvallen nogal griezelig, dus toch maar even naar de dokter geweest.

Nu dus een ziek kind thuis, want papa heeft daar geen tijd voor. Even kijken of ik nog kan shredden vandaag. Ze ligt prins(es)heerlijk op de bank tv te kijken, dus eigenlijk moet dat kunnen.
Geeeetver, wat eng Miepje! Drinken drinken drinken (als het lukt), misschien was ze wat uitgedroogd? Ik heb zo weleens met met jongste op de SEH gezeten, die moest uiteindelijk aan het infuus.

Hier ook niet helemaal je-van-het hoor, Elise, zit nog steeds bijna 2 kilo boven mijn "ideale" gewicht, waar ik al anderhalf jaar netjes op zat. Heb de hele week trouw gelogd op myfitnesspal maar vond het lastig om zo streng op mijn calorietjes te letten. Heb gisteren en eergisteren ook niet gesport...

Maar vandaag ga ik er weer voor. Nou jaaaaa, ga vanavond uit met een stel vriendinnen, maar goed. Heb vanmorgen mijn Davina McCall dvd'tje afgestoft en heb haar gedaan (legs & core; arms; abs), was lekker. Nu onder de douche en dan gaan de kinderen en ik de bergen in denk ik. Of misschien het park, mmmm, nog even denken.

Oh, ze slaan elkaar net de hersens in. Niiice.
quote:Rua-Red schreef op 13 april 2013 @ 11:15:

Oh, ze slaan elkaar net de hersens in. Niiice.

Dat doen ze hier NOOIT!

Voordeel van maar één kind nu in huis, geen ruzie in ieder geval.

Ze was niet uitgedroogd, dokter heeft haar uitgebreid onderzocht. Waarschijnlijk een koortsstuip. Ze begint alweer praatjes te krigen.
Hè Miepje, wat naar. Je zult wel geschrokken zijn vanochtend! Fijn dat ze nu lekker bij jou op de bank verwend wordt, dat helpt vast heel goed.

Ik kan de hormonen helaas niet de schuld geven, ben net ongesteld geweest. Ik laat de weegschaal nu maar weer op zolder staan voorlopig. Morgen niet shredden, maar lekker hardlopen 's ochtends. Het ging zo lekker gisteren dat ik er gewoon weer zin in heb!

Rua, fijn dat dat niet alleen bij ons gebeurd! Ze kunnen hier heel lief zijn voor elkaar, maar ook ontzettende ruzie maken. Het zijn meiden, dus dat gaat gepaard met een hoop gegil en geschreeuw.

Fijne dag allemaal!
Zooooo, 29/30 is klaar!

Mijn vriend kwam halverwege thuis en moest mij dringend even spreken. Daarna kon ik uitgerust weer verder met circuit 2. Dat scheelt wel hoor, kon nu circuit 3 beter volhouden.

Kijken of ik vanavond nog een keer kan en dan ben ik klaar met shredden!!
Miep, dat was schrikken zeker? Hopelijk is ze snel weer beter.

Zojuist 5/30 gedaan + 150 kb hipswings. Straks nog +/- 1,5 uur fietsen. Morgen rustdag van shred, maar wel +/- 1 uur fietsen.

Fijn weekend allemaal!
Miepje wat naar! hoop dat mijn nichtje snel weer kiplekker is!

Ik ga toch vandaag niets doen. Ja heel slecht, maar ik wil niet liegen tegen jullie. morgen laatste keer level 3 en dan ben ik klaar met de 30 day shred!
Miep junior is weer behoorlijk opgeknapt! Koortsvrij, maar nog wel wat hangerig. Haar vader heeft haar weer opgehaald.

Ik vind het zo raar, hè? Vanmorgen was het net een dood vogeltje en nu is ze weer koortsvrij. Hoe snel kan het gaan met kinderen?

Yellow, fijn! Ik moest van mezelf dan vanavond nog een keer shredden om gelijk met je te blijven. Nu moet ik vanavond onverwacht het café draaien omdat mijn vriend weg moet. Dus dat shredden zou niet gelukt zijn.

Doen we morgen fijn de laatste keer! (of zullen we heel ondeugend de laatste keer overslaan en toch met Ripped beginnen?)
Sorry ik heb het toch gedaan!

Ik voelde me zo lullig omdat sommigen hier gezegd hadden dat ik hun voorbeeld was en ik dacht dan kan ikgewoon niet slacken....

Dus ik ben KLAAR

Ik kan het zelf niet geloven maar ik heb werkelijk de 30 day shred afgemaakt en ben iig een kilo of 8 kwijt. AAAAAAAAAAAAAAH

Hondje van zus is hier logeren, en hij keek eerst echt naar me alsof ik knettergek was en daarna ging hij de hele tijd onder mijn buik doorlopen bij het planken en heel erg in de weg staan. uiteindelijk ging hij maar blaffen....
Fijn dat Miep jr weer beter is. Ja bij kinderen kan dat soms weer heel snel goed gaan idd!

Ook voor Miep jr
anoniem_143622 wijzigde dit bericht op 14-04-2013 00:07
Reden: kek flikkerplaatje weggehaald
% gewijzigd
Miepje, fijn dat je dochter weer is op geknapt. Kinderen zijn wat dat betreft, gelukkig, erg flexibel.

Ik heb vandaag Ripped dag 1 gedaan en het viel mij 100% mee. Ik vond het minder zwaar dan level 3. Maar ik zag er natuurlijk erg tegen op en het viel mij mee. Ik heb zelfs de cardio met gewichtjes gedaan omdat ik dat gewend was.

Yellow, wat goed dat je het gedaan hebt. Stom dat je het gewoon gaat doen omdat je het hier beloofd hebt. Who are we ? Maar zo werkt het wel.
Houden jullie een rustdag? Was van plan vandaag niets te doen maar ondertussen voel ik me er bijna schuldig om....
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven