TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 13 april 2013 om 13:05
quote:missy_Acy schreef op 13 april 2013 @ 07:18:
Yvje, ik kan jouw berichten niet lezen. Maar moet wel lachen om haar vergissing hoor.
Beetje jammer dat je voor misselijk wijf word uitgemaakt.
Ik heb mijn berichten weggehaald.
Weet je, heel soms is er een topic wat me persoonlijk iets doet. Dan wordt er iets gezegd wat zo fout is dat ik wel moet reageren. Ik vertelde mijn eigen ervaring en dat werd dan afgedaan als aandacht trekken. Ik heb er gewoon wakker van gelegen
Yvje, ik kan jouw berichten niet lezen. Maar moet wel lachen om haar vergissing hoor.
Beetje jammer dat je voor misselijk wijf word uitgemaakt.
Ik heb mijn berichten weggehaald.
Weet je, heel soms is er een topic wat me persoonlijk iets doet. Dan wordt er iets gezegd wat zo fout is dat ik wel moet reageren. Ik vertelde mijn eigen ervaring en dat werd dan afgedaan als aandacht trekken. Ik heb er gewoon wakker van gelegen
zaterdag 13 april 2013 om 13:21
zaterdag 13 april 2013 om 13:26
Niet doen, Yv. Niets ervan aantrekken hoe moeilijk ook.sommige mensen snappen t niet. Onwetendheid enzo, of gewoon dom.
Ik heb ook gereageerd. Vind het een gevaarlijke uitspraak nl: als ze erover praten doen ze het niet. Dat is echt onzin. Ik had als puber een vriend, die sprak ook altijd over zelfmoord. We zijn met ruzie uit elkaar gegaan toen, ik trok dat donkere niet erbij, terwijl m'n vader ziek was.
Jaren later heeft hij t alsnog gedaan. Precies zoals hij zei dat hij het zou doen.
Ik heb ook gereageerd. Vind het een gevaarlijke uitspraak nl: als ze erover praten doen ze het niet. Dat is echt onzin. Ik had als puber een vriend, die sprak ook altijd over zelfmoord. We zijn met ruzie uit elkaar gegaan toen, ik trok dat donkere niet erbij, terwijl m'n vader ziek was.
Jaren later heeft hij t alsnog gedaan. Precies zoals hij zei dat hij het zou doen.
zaterdag 13 april 2013 om 13:43
quote:missy_Acy schreef op 13 april 2013 @ 13:26:
Niet doen, Yv. Niets ervan aantrekken hoe moeilijk ook.sommige mensen snappen t niet. Onwetendheid enzo, of gewoon dom.
Jaren later heeft hij t alsnog gedaan. Precies zoals hij zei dat hij het zou doen.Precies, die uitspraak is ook gevaarlijk en onzin!
Jaren later heeft hij t alsnog gedaan. Precies zoals hij zei dat hij het zou doen.Precies, die uitspraak is ook gevaarlijk en onzin!
zaterdag 13 april 2013 om 13:44
quote:Yezka schreef op 13 april 2013 @ 13:35:
Ik snap het wel Yv, het is een ontzettend gevoelig onderwerp en je kunt je bijna niet kwetsbaarder opstellen dat door over dit soort gevoelens te praten. En als dat dan vervolgens belachelijk gemaakt wordt...Op dat soort momenten wil ik noooooit meer reageren op zulke onderwerpen, maar ik hoop altijd dat ik iemand kan helpen met mijn eigen ervaring.
Ik snap het wel Yv, het is een ontzettend gevoelig onderwerp en je kunt je bijna niet kwetsbaarder opstellen dat door over dit soort gevoelens te praten. En als dat dan vervolgens belachelijk gemaakt wordt...Op dat soort momenten wil ik noooooit meer reageren op zulke onderwerpen, maar ik hoop altijd dat ik iemand kan helpen met mijn eigen ervaring.
zaterdag 13 april 2013 om 13:46
quote:Yezka schreef op 13 april 2013 @ 13:41:
Yv, ben je nog te ziek, of kun je alweer een beetje afleiding zoeken? Hier schijnt nu de zon. Misschien kun je lekker buiten zitten en naar de ezels kijken?Ben nog wel ziek, ga zo weer naar bed denk ik. En de ezels staan nog niet buiten, maar in de stal Gisteren heb ik wel een uur in de stal gezeten. Heerlijk rustgevend dat gekauw van de koeien en het zachte gekakel op de achtergrond van onze kippetjes.
Yv, ben je nog te ziek, of kun je alweer een beetje afleiding zoeken? Hier schijnt nu de zon. Misschien kun je lekker buiten zitten en naar de ezels kijken?Ben nog wel ziek, ga zo weer naar bed denk ik. En de ezels staan nog niet buiten, maar in de stal Gisteren heb ik wel een uur in de stal gezeten. Heerlijk rustgevend dat gekauw van de koeien en het zachte gekakel op de achtergrond van onze kippetjes.
zaterdag 13 april 2013 om 14:01
zaterdag 13 april 2013 om 14:11
Klinkt wel heel gezellig, maar zo tam zijn die van ons niet. Verder wil ik de pret niet bederven, maar je moet toch wel oppassen. Het zijn hele zware en lompe dieren die je onbedoeld enorm pijn kunnen doen. Hier in de buurt is een boer die ooit besprongen werd door een tochtige koe en die brak daardoor zijn borstbeen. En dat liep dan nog goed af, sommigen overleven dat niet. Koe-knuffelen is dus niet geheel risicoloos.
zaterdag 13 april 2013 om 14:13
zaterdag 13 april 2013 om 14:18
Over gesproken
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Been there, done that, got the T-shirt.