Gezellig samen afvallen mét tabel
zaterdag 16 maart 2013 om 14:06
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
vrijdag 12 april 2013 om 13:56
De weegschaal was weer lief;
Huidig; 81,4
A: 1,2
Totaal; 9,6
Nog 400 gram en ik zit aan de 10. Kilo! Nooit gedacht dat ik zoveel kon afvallen.
Xtulp wat fijn, goed bezig!!
Evalueren en refelecteren is een groot gedeelte van mijn werk, dus misschien vandaar? (Werk in de ggz)
Hvm nadat jij vertelde over de chinees. Ben ik ook eens op gaan letten. Had een prepaired beas uit blik gegeten, ook met te veel zout natuurlijk. De volgende dag hield ik idd vocht vast, dus heb die daag extra veel water gedronken. Goede tip
Grondbloempje. Wow wat gaaf! Is het een meisje of jongetje geworden?
Dames wees trots op jezelf! Het afvallen gaaat super en iedereen is zo goed op weg en. Leeft nu al een gezonder leven!
Huidig; 81,4
A: 1,2
Totaal; 9,6
Nog 400 gram en ik zit aan de 10. Kilo! Nooit gedacht dat ik zoveel kon afvallen.
Xtulp wat fijn, goed bezig!!
Evalueren en refelecteren is een groot gedeelte van mijn werk, dus misschien vandaar? (Werk in de ggz)
Hvm nadat jij vertelde over de chinees. Ben ik ook eens op gaan letten. Had een prepaired beas uit blik gegeten, ook met te veel zout natuurlijk. De volgende dag hield ik idd vocht vast, dus heb die daag extra veel water gedronken. Goede tip
Grondbloempje. Wow wat gaaf! Is het een meisje of jongetje geworden?
Dames wees trots op jezelf! Het afvallen gaaat super en iedereen is zo goed op weg en. Leeft nu al een gezonder leven!
vrijdag 12 april 2013 om 17:11
De tabel is weer bijgewerkt!
Wat een mooie resultaten allemaal, daar mogen jullie trots op zijn!
Hier vandaag een rustdag, maar wel op de fiets naar het werk geweest. Moest me wel weer inhouden, vriend had goed nieuws en dat wilde ik meteen weer vieren door eten te kopen. Heb me gelukkig kunnen inhouden. We gaan vanavond lekker een zelfgemaakt fruitsapje maken (wat overigens al in de planning stond ). Maar dan merk je toch wat voor waarde je koppelt aan eten.
Wat een mooie resultaten allemaal, daar mogen jullie trots op zijn!
Hier vandaag een rustdag, maar wel op de fiets naar het werk geweest. Moest me wel weer inhouden, vriend had goed nieuws en dat wilde ik meteen weer vieren door eten te kopen. Heb me gelukkig kunnen inhouden. We gaan vanavond lekker een zelfgemaakt fruitsapje maken (wat overigens al in de planning stond ). Maar dan merk je toch wat voor waarde je koppelt aan eten.
vrijdag 12 april 2013 om 19:05
vrijdag 12 april 2013 om 20:00
Gefeliciteerd allemaal met alle kilo's die er weer af zijn! Helaas las ik van mijn weegschaal het zelfde gewicht als vorige week. Baal er weer aardig van, dacht dat ik zo'n goeie week had gehad, en zo aan het sporten geweest, wat ik de eerste weken niet had gedaan, maar ja....we geven niet op, volgende week vast beter!
vrijdag 12 april 2013 om 20:19
quote:sneeuwwitje1 schreef op 12 april 2013 @ 19:05:
[...]
Moet ik het aanpassen naar de weegschaal van je diëtiste? Dan kan ook hoor als je dat liever hebt!Als je wil..... dan kan ik over 10 dagen weer goed nieuws melden
[...]
Moet ik het aanpassen naar de weegschaal van je diëtiste? Dan kan ook hoor als je dat liever hebt!Als je wil..... dan kan ik over 10 dagen weer goed nieuws melden
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 13 april 2013 om 11:03
Ik heb het aangepast in de tabel Felice!
Het is lekker weekend. Ik heb het in het weekend vaak wel moeilijker om me in te houden. Gelukkig is hier (bijna) niets in huis, dus ik kan me ook nergens aan vergrijpen
Ga zo aan de poets in het huis en dan vanmiddag hardlopen. Les 21 van Evy, dus voor het eerst langer dan 10 minuten lopen. Kom vanmiddag wel even melden hoe het gegaan is en of ik nog kan lopen
Het is lekker weekend. Ik heb het in het weekend vaak wel moeilijker om me in te houden. Gelukkig is hier (bijna) niets in huis, dus ik kan me ook nergens aan vergrijpen
Ga zo aan de poets in het huis en dan vanmiddag hardlopen. Les 21 van Evy, dus voor het eerst langer dan 10 minuten lopen. Kom vanmiddag wel even melden hoe het gegaan is en of ik nog kan lopen
zaterdag 13 april 2013 om 11:36
Dank je! Het oude gewicht stond wel leuker, maar dat komt vanzelf volgende week. Had bedacht om dan mijn weegschaal mee te nemen naar de dietiste en te kijken wat het verschil is. Dan kan ik me voortaan ook gewoon op vrijdag thuis wegen.
Zin in het weekend, lekker morgen de tuin in!! Fijn weekend!
Zin in het weekend, lekker morgen de tuin in!! Fijn weekend!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 13 april 2013 om 16:58
Jaaaa, ik heb het gedaan, 2x10 en 1x12 minuten gelopen Ik heb echt nog nooit zo lang gelopen! Het was pittig, maar wel te doen. Ik merk dat ik mijn ademhaling goed onder controle kan houden. Het enige waar ik een beetje last van heb zijn mijn benen. Ik heb nu twee rustdagen en dan dinsdag 2x15 minuten
zaterdag 13 april 2013 om 17:51
Wat goed Sneeuwwitje! Joehoe!
Vandaag heb ik wat aparts. Had op de markt een Sportmik (soort brood van bakker het stoepje, met minder koolhydraten) gekocht. Ik dacht; wat een kleine broodjes. Dus ik heb 5 kleine sneetjes gehad. Nou, ik voel het zitten hoor. Hoef nog steeds niks te eten, want er kan niks bij! Jemig wat zit ik vol....pffff. Ongelooflijk. Van die hele kleine sneetjes. Zou het bij roggebrood ook zo zijn?
'
Hvm
Vandaag heb ik wat aparts. Had op de markt een Sportmik (soort brood van bakker het stoepje, met minder koolhydraten) gekocht. Ik dacht; wat een kleine broodjes. Dus ik heb 5 kleine sneetjes gehad. Nou, ik voel het zitten hoor. Hoef nog steeds niks te eten, want er kan niks bij! Jemig wat zit ik vol....pffff. Ongelooflijk. Van die hele kleine sneetjes. Zou het bij roggebrood ook zo zijn?
'
Hvm
zaterdag 13 april 2013 om 21:20

zondag 14 april 2013 om 10:10
Ik ben nu 1,5 week aan de lijn en ik kan eigenlijk nu pas zeggen dat het goed gaat. Ik ben de 1,5 week wel van al het lekkers afgebleven. Dat wel. Maar ik vond het erg zwaar, had continu een knorrende maag en trillende handen en zó veel trek in van alles. Sinds gisteren is dat eindelijk over. Ik heb geen last meer van gierende honger de hele dag en voel mij ook goed.
zondag 14 april 2013 om 19:56
Vandaag een lekker rustig dagje gehad. Vanavond minder opgeschept dan gisteren en dat voelt heel wat beter Denk soms wel weer meer aan slecht eten (chocola), maar ik ga het niet in huis halen!
@ Carr: probeer je strenge dag niet te streng te doen, anders haal je het einde van de dag niet. Ik heb zelf ontbijtkoek (voorgesneden) met minder suiker. Daar neem ik soms een plakje van.
@ Vergeetmenietje: de eerste fase is lastig en je mist dan zoveel dingen. Je lichaam moet echt wennen.
@ Carr: probeer je strenge dag niet te streng te doen, anders haal je het einde van de dag niet. Ik heb zelf ontbijtkoek (voorgesneden) met minder suiker. Daar neem ik soms een plakje van.
@ Vergeetmenietje: de eerste fase is lastig en je mist dan zoveel dingen. Je lichaam moet echt wennen.

zondag 14 april 2013 om 21:02
Bente....... wat leuk dat je een eetpositieve post post! En dat meen ik oprecht. Je weet dus best wel wat goed voor je is. Ik las je andere topic en wens je dinsdag heel veel succes! Wel gaan hoor... het leven wordt straks zo veel leuker voor je!