Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
zo jammer dit

Ik ben bang dat die knop helemaal niet om gaat bij haar.
20 pounds in de laatste 3 maanden
Ze krijgt 100 dollar voor eten per week en kan geen eten kopen????Waar haalde ze in het verleden dan het geld vandaan voor al die kilo's eten?

Ik vind haar hebberig,agressief en defensief.Geen prettig mens....
Okee, als ik Chris was zou ik een middelvinger geven en weglopen. Bekijk 't maar
Was dit het?! Is het programma nu klaar?
En ze liegt. Bah. Ik zou bijna zeggen "stik er dan maar in"
kappen met dat mens
Wat een vervelend kind
Vervelend mens... bah!
quote:Cherke schreef op 14 april 2013 @ 20:42:

Ze krijgt 100 dollar voor eten per week en kan geen eten kopen????Waar haalde ze in het verleden dan het geld vandaan voor al die kilo's eten?

Ik vind haar hebberig,agressief en defensief.Geen prettig mens....Een vriendin van mij heeft in Amerika gewoond en daar is groente kennelijk wel veel duurder. Een paprika was 2 dollar.... Maar goed, als ze er geld voor krijgt dan snap ik het niet?
zal zij zich schuldig voelen als ze de eerste aflevering ziet, van die dakloze man die gewoon wel is afgevallen
Sinds ik met n gezond voedingsplan bezig ben geef ik zo'n 200 euro p/m meer uit aan boodschappen. Dat geef ik toe. Neemt niet weg dat ik haar rete-irritant vind!
Is ook zo hoor, als ik echt gezond gezond wil eten dan zou ik meer geld moeten hebben. Maar hier heb je nog wel redelijk goedkoop diepvriesgroentes, dus daarmee kun je op zich wel echt heel erg besparen. En ik ben alleen dus is wel handig met dat alles langer goed blijft.
quote:newimprovedkitty schreef op 14 april 2013 @ 20:44:

zal zij zich schuldig voelen als ze de eerste aflevering ziet, van die dakloze man die gewoon wel is afgevallenIk denk dat zij het buiten zichzelf zoekt. Voor haar gevoel doet zij er alles aan.
Mijn vriend zit soms maanden in New York voor zijn werk en kookt en eet heel gezond.Groente is inderdaad duur maar hij komt echt ruim rond ( grote kerel van bijna 1m85 en 83 kilo) van minder dan 100 dollar pw aan eten.....

Ze heeft zelf toch ook nog een inkomen?Dat geld komt er boven op....
Die chris heeft echt engelen geduld!
Waarom lukt het niet bij haar? Kan ze die knop niet vinden?
Ze krijgt verdorie geld iedere week!! Excuustruus.
Ik zie deze aflevering helemaal geen familie of vrienden. Bij andere afleveringen zie je dat wel. Ze lijkt me zo eenzaam.
Zou ze nu dan goed aan de slag gaan?
Chris is echt een engel van een vent! wat een snoes.Ik wil hem ook wel als personal trainer yum yum yum
Wick, ze had wel thanksgiving met haar moeder gevierd (die was ook heel dik trouwens). Maar idd, waar zijn haar vrienden enzo?
Chris yum? Het zou me niets verbazen als hij op mannen valt. .
Het lijkt wel alsof ze echt alleen maar met haar zelf bezig is en met verder niets..alsof anderen mensen geen gevoel/verdriet en pijn hebben...daar is geen excuus voor....

Ze lijjkt ook niet te zien hoe moeilijk ze het Chris maakt.....
Jeeeeeezus sorry maar wat een irritant rotwijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven