SYTYCD: the next generation
zondag 14 april 2013 om 21:03
zondag 14 april 2013 om 21:04
quote:Summerdance schreef op 14 april 2013 @ 21:02:
OP Twitter doordgewenst?
Wow....wat heftig, en vreselijk!
Én wat slaat hij zich er goed doorheen
Nou wat idioot zeg!
Alsof we terug in de tijd gaan, ik had ook klasgenoten van 14, 15 die uit te kast kwamen en daar werd helemaal niet zo spastisch over gedaan en dat is al heeeeel lang geleden.
OP Twitter doordgewenst?
Wow....wat heftig, en vreselijk!
Én wat slaat hij zich er goed doorheen
Nou wat idioot zeg!
Alsof we terug in de tijd gaan, ik had ook klasgenoten van 14, 15 die uit te kast kwamen en daar werd helemaal niet zo spastisch over gedaan en dat is al heeeeel lang geleden.
zondag 14 april 2013 om 21:04
zondag 14 april 2013 om 21:05
quote:S0LEIL schreef op 14 april 2013 @ 21:04:
[...]
Nou wat idioot zeg!
Alsof we terug in de tijd gaan, ik had ook klasgenoten van 14, 15 die uit te kast kwamen en daar werd helemaal niet zo spastisch over gedaan en dat is al heeeeel lang geleden. het is ook verslechterd heb ik het idee.
[...]
Nou wat idioot zeg!
Alsof we terug in de tijd gaan, ik had ook klasgenoten van 14, 15 die uit te kast kwamen en daar werd helemaal niet zo spastisch over gedaan en dat is al heeeeel lang geleden. het is ook verslechterd heb ik het idee.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 april 2013 om 21:06
quote:S0LEIL schreef op 14 april 2013 @ 21:04:
[...]
Nou wat idioot zeg!
Bij ons ook niet.
Wij hadden ook 2 jongetjes en die hoefde niet eens uit de kast komen, dat zag iedereen van mijlenver aankomen
Was ook gewoon eigenlijk
[...]
Nou wat idioot zeg!
Bij ons ook niet.
Wij hadden ook 2 jongetjes en die hoefde niet eens uit de kast komen, dat zag iedereen van mijlenver aankomen
Was ook gewoon eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!