Entertainment alle pijlers

SYTYCD: the next generation

14-04-2013 20:10 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een dansprogramma, natuurlijk met Jan en Dan

SYTYCD, maar dan met kinderen, wie kijkt er mee?

Zondagavond, 20.00 uur, rtl5!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hij is beter dan zij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het is een Zeeuw he Sol, daar kennen de boeren dat niet

Het scheelt echt waar je ervoor uitkomt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wel een superlekker nummer, van wie is het?
Saaaaaaaiiiiii.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosanna08 schreef op zondag 14 april 2013 21:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="S0LEIL in "SYTYCD: the next generation"" class="messagelink">S0LEIL schreef op 14 april 2013 @ 21:04</a>:</b>

[...]

Nou wat idioot zeg!

Alsof we terug in de tijd gaan, ik had ook klasgenoten van 14, 15 die uit te kast kwamen en daar werd helemaal niet zo spastisch over gedaan en dat is al heeeeel lang geleden.</div></blockquote><span style=" color: #0617D3;"> het is ook verslechterd heb ik het idee. </span> Ja dat idee heb ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nadeel is vaak bij ballroomdansers is dat ze tijdens bootcamp niet ver komen.
Het is voor gepeste kinderen misschien een stap in het proces, om überhaupt zoiets te doen. Misschien dat ze nog wel gaan schitteren (uit hun schulp komen). Of ze zijn net neit goed genoeg, kan ook.
quote:itsme26 schreef op 14 april 2013 @ 21:07:

het is een Zeeuw he Sol, daar kennen de boeren dat niet

Het scheelt echt waar je ervoor uitkomtIk kom zelf uit een boerengebied Its...
ik ben alleen altijd een beetje bang dat als ze niet door zijn, ze nog veel harder gepest worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Daar ben ik ook bang voor Roos...
quote:S0LEIL schreef op 14 april 2013 @ 21:09:

[...]

Ik kom zelf uit een boerengebied Its...ja, maar daar zijn mensen minder stug. Ik merk al een verschil tussen de stad waar ik vandaan kom en hier (waar het heel gelovig is)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:rosanna08 schreef op zondag 14 april 2013 21:10 <span style=" color: #0617D3;"> ik ben alleen altijd een beetje bang dat als ze niet door zijn, ze nog veel harder gepest worden </span>Ik dacht precies hetzelfde :(. Ik hoop het niet maar ben bang van wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hey petje waar ga je met dat meisje naartoe
Waarom dansen ze samen????
Vinden jullie elkaar leuk? Nee
haha cool!
Ik vond ze leuk!
quote:charlottew88 schreef op 14 april 2013 @ 21:20:

Vinden jullie elkaar leuk? Nee Geen stelletje maar wel duidelijk.
LIEKE....GA....WEG!
quote:itsme26 schreef op 14 april 2013 @ 21:14:

[...]

ja, maar daar zijn mensen minder stug. Ik merk al een verschil tussen de stad waar ik vandaan kom en hier (waar het heel gelovig is)

Ik denk dat je je daar toch een beetje op verkijkt. Groot verschil tussen de stad hier en de dorpjes. Ik werd al raar aangekeken omdat ik make-up droeg, of een rokje, of naar Amsterdam ging met een vriendinnetje. Ik liet me alleen niet pesten en trok me er niks van aan, maar raar vond men me wel.

Vreemd genoeg werd er dan weer vrij snel normaal gedaan als er een klasgenootje zei homo of lesbisch te zijn.
Lieke doe niet zo dom.
Vriendin is mee, hij is 8jaar leuk.
Mijn vriendin
ghehehehe
Dat bekkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven