Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Moggu..

Nee Zoebie,ik ga niet mee.Oudste gaat met 3 vriendinnen,1 van die ouders rijden naar Arnhem.Voor mij was dat erg lastig,ik heb Uk ook nog en om hem bezig te houden daar van 14.00 tot 0.00u leek mij niet zo'n goed idee.

Best jammer,had al die meiden wel willen zien.

Ik ga duimen voor dinsdag!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Ik duim ook voor dinsdag.

Als je zelf zou gaan moeten katheteriseren, zou dat dan tijdelijk zijn, of ziet je daar dan de rest van je leven aan vast Zoeb?

Dan duim ik nog een beetje harder.

Ik hoop dat de meiden het naar hun zin hebben Coetje, maar dat zal vast wel.

Een vriendin van Troela was deze week ook geweest in Antwerpen, en die was er helemaal hysterisch (aldus Troela) over.

Wij hebben een weekend zonder afspraken gepland.Behalve dan de was, moet er niks.

Is me dát een keertje lekker.

Oh, en als het dan toch over idolen gaat: Ik wil nog wel een keer naar een concert van Billy Joel. Maar jammer genoeg tourt ie niet meer .
De meiden gaan dus alleen Coetje. Spannend. Maar wel leuk.

Lekker Gold helemaal niets. Hoewel ik het wel saai begin te vinden. :-)

Het is tijdelijk volgens de uroloog en daar houdt ik me maar aan vast.
Oh, gelukkig maar Zoeb.
Moggu..

Oudste was pas half 3 thuis vannacht...bijna geen stem meer.Maar ze hebben het super gehad,Justin goed kunnen zien!
Gaaf hoor Coetje.

Ik vind het bijna jammer dan mijn Troela geen Belieber meer is...

Wasmachine draait en Goldman wil vanmiddag een wandeling maken. Daar heb ik totaaaaaal geen zin in....
Geen wandeling Gold. En het is zo lekker buiten.

Coetje leuk dat oudste het gaaf heeft gevonden.

Ik ga douchen en naar buiten. Een kleurtje zien te krijgen.
Ik zal vanavond wat foto's op mijn facebook plaatsen van gisteravond.

Vandaag heeft ze een dip-dag,zo jammer dat het voorbij is...

Maar dit is iets wat je nooit meer gaat vergeten.

Ik rommel wat aan in de tuin en verder doe ik niks vandaag.
Lekker zo'n dag niks doen. Ik had heel even het rijk voor me alleen, jammer genoeg was het inderdaad maar even..

Morgen werken. Wel leuk, met zulk goed weer zal iedereen wel in goede doen zijn, denk ik
Moggu..

Vandaag werken..fijne dag allemaal en tot vanavond
Mogguh.

Werk ze Coetje.
Hello,

Gold, lief dat je de foto ook op de BH hebt gezet voor deze ouderwetse niet FB-er

Leuke foto zeg! Maar idd een hoop krullen (maar die waren vast voor je bruiloft gezet) en een stuk rosser haar, echt leuk om te zien.

Zoeb, als het goed is is dit je laatste dagje met je kutether toch? Ik hoop dat je blaas het nu zelf gaat doen, ga gewoon heel hard duimen, wie weet helpt het...

Heb zelf niet zoveel te melden eigenlijk. Had een beetje een suffig weekend, snotverkouden en we waren allebei eigenlijk vooral moe. Stelletje bejaarden

Nu weer aan t werk, hoop te doen vandaag.

Wel jammer dat het mooie weer alweer over lijkt te zijn, het stortregent hier....
He he, de dag zit er op.

Het was lekker druk, dus ik ben extra versleten.

En dan loopt hier ook nog een half zieke man rond (en jullie weten hoe mannen doen als ze ziek zijn).....

Zucht.

Gelfje, ik verwacht ook wel een trouwfoto van jou terug he?

Zoeb, het is bijna dinsdag!

Ik duim mijn vinger tot kramp, zó hoop ik op goed nieuws voor je.
Moggu..

Zoeb,ik duim ook voor je!Hoop dat je zonder dat ding weer thuiskomt.

Vandaag gaat de site over dus zal niet veel online zijn hier,hopelijk gaat alles goed zodat ik jullie niet te lang hoef te missen
Mogguh

Hoe bedoel je dat de site overgaat? Heb ik iets gemist?
Vandaag gaat de katheter er uit. Gelukkig.

Nu maar hopen dat ik zelf weer kan plassen.
Zoeb,Viva gaat over

De planning is dat deze week de website van Viva.nl in het nieuwe jasje gestoken wordt. Onder voorbehoud wordt morgen begonnen aan de werkzaamheden voor de overzetting. Als alles goed gaat is de klus binnen enkele uren geklaard.

Hou er dus aub rekening mee dat door de onderhoudswerkzaamheden Viva.nl morgenochtend en morgenmiddag (onder voorbehoud) niet of nauwelijks te bereiken kan zijn.

Als de overzetting geslaagd is, kunnen jullie gebruik maken van een geheel vernieuwde site! Wat houdt dat zoal in?

Voor het forum zijn er geen merkbare veranderingen in functionaliteit. Wel is het design enigszins aangepast.

Het bloggedeelte is vernieuwd, zodat er onder andere ruimte is voor grotere en mooiere foto’s

Er is een eigen gamepagina toegevoegd aan de website, waar je diverse spelletjes kunt spelen

De hele website kent een vernieuwde vormgeving en deels aangepaste indeling

De mobiele website gaat geheel over op de nieuwe desktopomgeving die voor alle smartphones goed te gebruiken zal zijn

Hopelijk verloopt de overzetting voorspoedig en kunnen we straks allemaal genieten van een nieuwe, goed werkende omgeving.

Dit topic zal ook na de overzetting blijven bestaan, zodat hier alle opmerkingen, vragen en bugmeldingen overzichtelijk verzameld kunnen worden.

Duss...:rofl:
Ik ben dus weer thuis. 't Is niet gelukt. Ik voel helemaal niks. Ik ben dus geen zeikerd. Moet nu zelf katheteriseren. Had het wel snel geleerd. Hoewel het straks in mijn uppie toch wel anders zal zijn.

Mocht er iets zijn kan ik wel meteen bellen. Had een supergoede verpleegkundige die erg duidelijk was. Een Belsjiekske.

Maar de katheter is er wel uit. Kan ik weer eens normale kleren aan ipv joggingbroeken.
He wat balen Zoeb!!Heb je nu een idee wanneer dat ding er wel uit kan?

Fijn dat je het al wel zelf kan,kanjer ben je toch!!

Ik ga alvast het eten zover klaar zetten voor vanavond,straks zwemles en dan is het wel fijn als ik terug kom dat ik dan alleen nog maar het vuur hoef aan te steken.
De kutheter is eruit. Ik moet nu om de drie uur zelf mijn blaas leegmaken met een kleine eenmalige katheter. Lukt wel, Heb het net zelf gedaan. Is nog wat geklungel in het begin met een spiegel, maar het is me wel gelukt.
Knap hoor Zoeb!!

Ik heb de benedenboel gestoft en gezogen,de wc gepoetst want tussen de middag waren en hier 3 kleine mannetjes die nog niet zo goed kunnen richten

Nu even aan het genieten van de rust met een kopje thee,zometeen naar zwemles met Uk en vanavond accordeon-les met Middelste.
Whaha, ik kan me nu voorstellen dat het richten moeilijk is voor die kleintjes. Heb er zelf nog moeite mee.
Wauw Coetje! Accordeon, dat vind ik zo'n gaaf instrument!

Hoe komt ie daar zo bij dat ie dat heeft uitgekozen om te leren spelen?

Knap hoor Zoeb.

Wel fijn dat dat andere ding er nu uit is. Hoe lang moet je het nu op deze manier doen?

Ik was vandaag de hort op met Troela. Ze wilde nieuwe schoenen maar we zijn niet geslaagd.

Ook heb ik heel de boel van boven naar beneden gestofzuigd.

Ik dacht wat doet mijn stofzuiger het toch slecht.. toen ik hem open deed zag ik dat de stofzak zó vol zat dat ie al uitpuilde. Ja dan zuigt niet echt goed meer he?

Vanavond doe ik niks. Ik ben 'uitgenodigd' bij Oudste op de thee
Moggu..
Mogguh.

Gaaf Coetje dat middelste accordeon gaat leren spelen.

Ja Gold, stofzuigerzakken moeten af en toe geleegd worden.

Ik heb er eentje zonder zakken. Supermakkelijk.

Ik moet zelfkatheteriseren tot ik weer kan plassen. Moet het iedere keer proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven