Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zondag 21 april 2013 om 12:03
Moggu...
Ik meld me weer!
Super genoten van het weekend zonder kinderen!
Vrijdag lekker uit eten geweest en heel lang nagetafeld,gister naar Amsterdam geweest,lekker op terrassen gezeten en weer heerlijk gegeten.
Vandaag uitgeslapen en nu vind ik het wel weer tijd worden om de kinderen te gaan halen.
Uk heeft het heel lastig gehad,echt heimwee...misschien moet ie toch wat vaker ergens logeren..
Straks ga ik echt bijlezen,maar las iig een goed bericht van Zoeb...wat fijn dat het weer werkt
Ik meld me weer!
Super genoten van het weekend zonder kinderen!
Vrijdag lekker uit eten geweest en heel lang nagetafeld,gister naar Amsterdam geweest,lekker op terrassen gezeten en weer heerlijk gegeten.
Vandaag uitgeslapen en nu vind ik het wel weer tijd worden om de kinderen te gaan halen.
Uk heeft het heel lastig gehad,echt heimwee...misschien moet ie toch wat vaker ergens logeren..
Straks ga ik echt bijlezen,maar las iig een goed bericht van Zoeb...wat fijn dat het weer werkt
maandag 22 april 2013 om 16:44
Pff,viel een beetje tegen vandaag...het was erg druk op het werk en ik had eigenlijk behoefte om vandaag nog rustig aan te doen.
Niet gelukt dus
Na school met Uk naar de fysio geweest,daarna langs de boer voor aardbeien en asperge's ..Mjammie,wat zullen we smullen vanavond.
WV,ik heb alleen zwarte sokken zonder logo
Niet gelukt dus
Na school met Uk naar de fysio geweest,daarna langs de boer voor aardbeien en asperge's ..Mjammie,wat zullen we smullen vanavond.
WV,ik heb alleen zwarte sokken zonder logo
maandag 22 april 2013 om 16:50
Beddegoed en sokken hangen buiten.
Heb nog een behoorlijke mand vol (schijnbare) eenlingen om eens uit te zoeken.....
Komkommers waren in de aanbieding; moet ik ze nu allemaal opeten of kan ik ze deels bewaren tot vrijdag? (en dan met of zonder plastic eromheen laten?)
Tomaten ben ik een grotere fan van, die krijg ik vanavond misschien wel op
Heb nog een behoorlijke mand vol (schijnbare) eenlingen om eens uit te zoeken.....
Komkommers waren in de aanbieding; moet ik ze nu allemaal opeten of kan ik ze deels bewaren tot vrijdag? (en dan met of zonder plastic eromheen laten?)
Tomaten ben ik een grotere fan van, die krijg ik vanavond misschien wel op
dinsdag 23 april 2013 om 08:49
Gisteren heeft de A-A gebeld. Een nieuwe vrouwelijke. Die druif die ik had is er niet meer.
We hebben een lang gesprek gehad over alles wat er de afgelopen jaren is gebeurt. Nu wil ze dat ik nog even rustig aan doe en ze belt pas weer de week na de controle van de gyn.
Wat een verschil met die vorige sukkel zeg.
Ik ben dus nog zeker drie weken thuis.
We hebben een lang gesprek gehad over alles wat er de afgelopen jaren is gebeurt. Nu wil ze dat ik nog even rustig aan doe en ze belt pas weer de week na de controle van de gyn.
Wat een verschil met die vorige sukkel zeg.
Ik ben dus nog zeker drie weken thuis.
dinsdag 23 april 2013 om 13:15
Mogguh..
Hier liggen de komkommers nog wel eens langer dan een paar dagen, dus als je ze vers gekocht hebt is tot vrijdag geen probleem hoor.
Ik heb een lekker receptje (Sonja Bakker, maar errug lekker) om een komkommersalade te maken WV. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Fijn Zoeb, de kans dat je weer te snel aan het werk gaat is nu weer een stuk kleiner
Ik ben vrij en heb niks op de agenda dus ik ben lekker wat aan het rond keutelen in huis.
Met de stofzuiger heel het huis door is het enigste wat moet vandaag. En koken natuurlijk. Misschien een strijk maar dat kan morgen ook.
Hier liggen de komkommers nog wel eens langer dan een paar dagen, dus als je ze vers gekocht hebt is tot vrijdag geen probleem hoor.
Ik heb een lekker receptje (Sonja Bakker, maar errug lekker) om een komkommersalade te maken WV. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Fijn Zoeb, de kans dat je weer te snel aan het werk gaat is nu weer een stuk kleiner
Ik ben vrij en heb niks op de agenda dus ik ben lekker wat aan het rond keutelen in huis.
Met de stofzuiger heel het huis door is het enigste wat moet vandaag. En koken natuurlijk. Misschien een strijk maar dat kan morgen ook.
woensdag 24 april 2013 om 11:14
Oke, komt ie:
Komkommer (met of zonder schil naar smaak) rop plakjes raspen.
1 ui snipperen
De hoeveelheden van komende ingrediënten ook naar smaak toevoegen:
azijn
olijfolie
peper en zout
zoetstof
kerriepoeder
chilisaus
Alles bij elkaar, goed schudden of roeren (ik schud altijd) en het lekkerst is het als je het een paar uur laat staan voor je het eet.
Het is hier in huis een succesnummer. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie bevalt.
Komkommer (met of zonder schil naar smaak) rop plakjes raspen.
1 ui snipperen
De hoeveelheden van komende ingrediënten ook naar smaak toevoegen:
azijn
olijfolie
peper en zout
zoetstof
kerriepoeder
chilisaus
Alles bij elkaar, goed schudden of roeren (ik schud altijd) en het lekkerst is het als je het een paar uur laat staan voor je het eet.
Het is hier in huis een succesnummer. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie bevalt.
woensdag 24 april 2013 om 11:16
woensdag 24 april 2013 om 13:47
Fijn Zoeb!Ben je ook aan het genieten van het mooie weer?
Jullie allemaal trouwens?
Mijn jongens boften vanochtend,ze zijn gaan varen!
Vanmiddag wilden ze hun tijd zelf indelen,veel te druk om met mama iets te gaan doen
Ik ben even met de stofzuiger door het huis geweest en zit nu lekker buiten.Mag helaas niet in de zon met de nieuwe pijnstillers,daar ga ik nog maar even over bellen.Niet zo handig.
Vanavond komt een vriendin eten en krijgt Middelste weer accordeon les.
Jullie allemaal trouwens?
Mijn jongens boften vanochtend,ze zijn gaan varen!
Vanmiddag wilden ze hun tijd zelf indelen,veel te druk om met mama iets te gaan doen
Ik ben even met de stofzuiger door het huis geweest en zit nu lekker buiten.Mag helaas niet in de zon met de nieuwe pijnstillers,daar ga ik nog maar even over bellen.Niet zo handig.
Vanavond komt een vriendin eten en krijgt Middelste weer accordeon les.