Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Haha, klinkt als een prima dieet Yellow Ik heb net ook weer geshred, nu wel een zere rechterknie :-\ Heb het idee dat mijn knieen zeker wel sterker zijn geworden, alleen scheve belasting vinden ze gewoon niet leuk. Dus moet ik heel voorzichtig zijn met lunges (ik verlies mijn evenwicht daar een beetje soms, dat levert rare belasting op) en ik ga de side lunges maar gewoon vervangen door squats. Ik doe vast iets niet goed ofzo, maar dat is echt het punt dat mijn knieen in protest gaan.
Steph, ik snap m nu.

Yellowlove, ik denk dat dat het beste is, gewoon gezond eten en nauwelijks snoepen. Koolhydraten skippen vind ik ook onzin, die

heb je toch nodig. Ik eet trouwens ook geen vlees. Ik heb een gezond gewicht, maar ik heb een onder- en bovenmarge en ik zit nu 1 kilo boven de bovenmarge, dus die moet er wel af.

Ik heb net 2 x geshred. Was te doen en ik wil het tempo een beetje verhogen, 30 dagen duurt me te lang.
Cum non tum age
Oh en hoe doen jullie het met haren wassen? Omdat ik transpireer moet ik eigenlijk mijn haar wassen na het shredden, maar dat wil ik niet iedere keer doen, want dat kost tijd. Ga het zo met droogshampoo proberen, maar tips zijn altijd welkom.
Cum non tum age
Zo, mijn 30 dagen zitten erop. Ik had aan het einde een haat-liefde verhouding met level 3. Sommige oefeningen vond ik een makkie, andere vreselijk.

Ik wil (met iets) doorgaan, maar dan wel wat meer afwisseling. Een dag Shredden, andere dag Ripped in 30 bv. Ik zag dat Julian nog veel meer leuke lesjes heeft. 6 week six-pack wel een aanrader dus? En heeft iemand ervaring met Killer Buns and Thighs?
Na jullie overwegend enthousiaste verhalen vandaag maar eens een keer geprobeerd. Had een uurtje voor ik kind uit school moest halen dus ipv met een kopje thee candycrushen mijn hupspakje aan en actie.

Viel me reuzemee, fiets wel wat en doe 1 keer per week yoga maar verder geen sport op dit moment. Kon het vrij goed volhouden op het beginnersniveau. Alleen het opdrukken lukte niet en toen schoot er wat in mijn heup (is bekend probleem bij mij). even de video stil gezet en na een paar minuten weer verder, toen ging het wel weer. Verder kon ik eigenlijk alles wel doen.

Ik ben sinds 2 weken ook weer op mijn eten aan het letten, koolhydraten beperken en veel groente en kijken of ik zo weer wat kilo's kwijt kan. Ben vorig jaar 8 kilo afgevallen en dat is er ook goed afgebleven en wil er nu nog zoiets af.

Goed genoeg geslaagd om morgen voor de tweede keer te gaan, ben benieuwd naar de spierpijn.
Les 2 week 2 ripped gedaan, straks Evy Les 13 proberen. Kom straks verder schrijven! Iedereen die nog moet en geen zin heeft, KOM VAN DIE BANK AF EN GAAAAAAAA!!!!!!
Noa, ik douche wel na het shredden maar ik was echt niet elke dag mijn haar. Gewoon even spoelen is ook prima.
Zoooo 17/30 zit erop. Was een tikkie zwaar want heb vanmiddag ook nog 6 km gerend. Pfeuw zit hier met pijnlijke benen op de bank!
6/30 + 180 kb-swings zitten er voor vandaag weer op. Het lijkt alsof mijn lichaam strakker begint te worden. M.n. mijn billen. Hoop stiekem dat het echt zo is. Niet dat blijkt dat ik een nieuwe bril moet aanschaffen.
Geen zin in Jillian vandaag, dus heb deze gedaan: Total Body Tabata Workout – 45 Min HIIT and Toning Routine, is de moeite waard voor de nodige afwisseling!
O en ihet is dus de bedoeling dat je elk level van Ripped 6 dagen doet. 4 x 6 dus. En dan 3 x 2 dagen rust ( 30 dagen in totaal)
Yellow, welke app is dat met die calorieteller? Ik moet eigenlijk ook beter opletten met eten. Ben iig al overgestapt op aanmaaklimonade ipv cola en alleen in t weekend chips.

Karen en Steph, volgens mij zijn wij ook gelijk met shredden. Ik heb vandaag even niet geshred vanwege m'n knieën en moest op visite maar morgen laatste dag level 1. Ik ben bijna een kilo aangekomen. Verder heb ik het idee dat mijn lijf langzaam aan wat strakker begint te voelen. Ik denk dat er pas zichtbaar verschil zal komen in de volgende levels. We zullen zien!

Welkom aan de nieuwe shredders en veel succes!
Vandaag level 2 voor het eerst.. dat ga ik morgen voelen, hallelujah!

Verder is iedereen weer goed bezig zo te lezen, zal misschien door de maandag of het lekkere weer komen, maar keep going! :D op naar de 30!
quote:bee-tje schreef op 15 april 2013 @ 20:11:

Zoooo 17/30 zit erop. Was een tikkie zwaar want heb vanmiddag ook nog 6 km gerend. Pfeuw zit hier met pijnlijke benen op de bank!

Je loopt nog steeds een dag voor, want ik heb vrijdag geskipped!

Merk je al resultaat?

Ik zie wel verschil in mijn kont en mijn benen, maar niet echt op mijn buik, en daar wil ik het zo graag.

Zie ook geen verschil in mijn armen nog, terwijl ik met 2,5 kg gewichtjes train.....

Ach, komt wel, hoop ik maar.

Dames, wat een heerlijke motivatie hier weer altijd.
Ik moet zeggen dat het meevalt met de spierpijn Had veel erger verwacht, maar voel het alleen een klein beetje in m'n schouders en armen. Dat valt me het zwaarst bij de shreds: de pushups en planks. Die doe ik nog vrolijk met Anita mee voorlopig..

En zoals vivagirl zegt, dit topic is zoo motiverend! Ik ben er vanochtend gewoon vroeg uit gegaan om vanmiddag tijd over te hebben voor de shred. Een paar weken geleden zou ik mezelf voor gek verklaard hebben
Ik heb vandaag ook nauwelijks spierpijn.

Idd wat Mountainbike zegt, dit topic motiveert.

Ik vind het lichaam van die Anita trouwens het mooist. Die heeft me een partij buikspieren, wow. Kan Jilian niet tegenop.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 16 april 2013 @ 09:51:

Ik heb vandaag ook nauwelijks spierpijn.

Idd wat Mountainbike zegt, dit topic motiveert.

Ik vind het lichaam van die Anita trouwens het mooist. Die heeft me een partij buikspieren, wow. Kan Jilian niet tegenop.Dat is altijd mijn excuus: Jillian heeft ook geen strakke sixpack, gewoon een mooie buik! Ik hoef wat dat betreft ook niet zo'n gelijnde buik, die doelstelling zou alleen maar demotiverend werken :P
@Zotteke, baal jij niet van level 1? Het is steeds hetzelfde, zal wel een doel hebben, graag zou ik level2 willen doen maar doe straks braaf level 1.

Anita heeft idd een mooi lichaam. Alleen buikspieren zitten hier nog verstopt.
Ik ga een nieuw begin maken, en daar hoort ook sporten bij!

Dus ik heb vanochtend voor het werk mijn eerste dag level 1 gedaan .

(elke dag ga ik trouwens niet redden, dus ik wil het om de 2/3 dagen doen)
Inderdaad, die buikspieren zou ik ook wel willen. Helaas zijn die nog lang niet in zicht. Om heel eerlijk te zijn, zie ik eigenlijk nog bijna helemaal geen verschil bij mezelf. Sowieso niet op de weegschaal, weeg nog evenveel als toen ik een maand geleden begon. En ook in cm's niet. Een tijdje geleden dacht ik wel te zien dat m'n buik wat platter werd, maar op de een of andere manier is dat weer verdwenen. Daar baal ik wel een beetje van! Maar ik ga gewoon nog een tijdje door, misschien komt het nog.

Net 26/30 gedaan en het 1e rondje van 6week6pack voor wat extra buikspieroefeningen.
Ik kan me trouwens niet opdrukken , ook niet op de 'makkelijke' manier
quote:vivagirl schreef op 16 april 2013 @ 07:59:

[...]

Je loopt nog steeds een dag voor, want ik heb vrijdag geskipped!

Merk je al resultaat?

Ik zie wel verschil in mijn kont en mijn benen, maar niet echt op mijn buik, en daar wil ik het zo graag.

Zie ook geen verschil in mijn armen nog, terwijl ik met 2,5 kg gewichtjes train.....

Ach, komt wel, hoop ik maar.

Dames, wat een heerlijke motivatie hier weer altijd.

Vivagirl; nou man loopt ook nog steeds een dag achter, dus ik moet 11 x level 2 . Dan gaan we weer gelijk op!

Ik ben dus bijna een kilo kwijt (niet veel lijkt), maar volgens man hebben mijn benen en armen meer vorm gekregen (als ik in de spiegel kijk draai ik zo raar om mijn eigen as dat ik het niet zie). Volgens mij heb ik dus ietsjepietsje meer spier. Ik heb gisteren (tegen de afspraak met man in) stiekem even bovenbeen gemeten en het was 1 cm minder! Yay! Ik heb geen overgewicht dus ik denk eerlijk gezegd dat ik niet veel ga afvallen. Qua buik maakt het bij mij niks uit, want die is vlak.

Dus hou vol!
Ik heb week 1 ripped dag 2 gedaan. Had best een beetje spierpijn. Zal wel komen omdat het weer andere oefeningen zijn.

Heb ook even gemeten. Verschil tussen eind level 2 en eind level 3:

Bovenbeen zelfde

Boven de knie -1

Heupen -1

Navel -3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb twee dagen een rustdag gehad, vandaag ga ik 29/30 doen en dan zit het er morgen alweer op.

Is het een goed idee om hierna 30 Day Shred weer helemaal opnieuw te doen? Zijn er mensen die dit hebben gedaan/doen?
Dat lijkt me heel saai, Someday!

Gewoon gaan rippen, is ongeveer hetzelfde als shredden. Maar je hebt wel weer andere oefeningen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven