Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
Ik heb ook geen terras gezien, dat vinden mijn kinderen niet interessant. Ik was dus heel rock en roll bij diverse kinderboerderijen en speeltuinen te vinden. Oh ja, ik heb toch wel op een terras gezeten, met een zomerse cola light...
Ik ben wel jaloers op jullie glamour levens zeg. Ik maak nooit wat mee in dat durrep van mij. En vrienden heb ik ook niet. Het heeft hier ook het hele weekend hard geregend.
Ik vind dat altijd grappig, hoe je iemand met uiterlijk kan betoveren. Maar gemiddeld gezien zijn vrouwen iets minder op uiterlijk gericht of heb ik dat mis?
Is zeker een combinatie van dat mannen easier-to-get zijn en dat jij een onweerstaanbare vrouw bent
Anoniem_107547
maandag 15 april 2013 om 23:05
quote:wdr schreef op 15 april 2013 @ 22:55:
Ik vind dat altijd grappig, hoe je iemand met uiterlijk kan betoveren. Maar gemiddeld gezien zijn vrouwen iets minder op uiterlijk gericht of heb ik dat mis?Tja. Het gaat mij om de uitstraling. En dan mag iemand best een buikje o.i.d. hebben. Maar een bepaalde twinkeling mag niet ontbreken.