Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:gypsygirl-1 schreef op 07 april 2013 @ 15:47:

Kan er ook iets aan de net5 reclame gedaan worden,dat ding is iedere 5 seconden zo'n beetje in beeld.Gewoon wegklikken.
quote:ModeratorViva schreef op 07 april 2013 @ 14:52:

Het topic 'Will the real Viola Holt please stand up' is voorlopig offline gehaald.

Er is een officiële klacht van de echte Viola Holt binnengekomen, op basis waarvan onderzocht gaat worden wat wij hierin eventueel moeten ondernemen.
quote:watervrouw2 schreef op 07 april 2013 @ 17:18:

[...]

[...]

Ik (meelezer) reageerde daar al op gisteren, maar dat is ondergesneeuwd en jij weet het nog toe te lichten Ah ik had het niet gezien, had even teruggelezen maar het ging over Violagate vandaar. Hoop dat de mods wat laten weten. En je bent uiteraard ook van harte welkom om mee te schrijven als je dat wilt!
quote:ModeratorViva, 3 uur geleden

Hoewel wij geen uitspraken mogen doen over eventuele bans, moet dat sowieso eerst nog rustig bekeken worden.

Eventueel anonimiseren in samenspraak met de gebruiker lijkt mij logischer ;)Echt? Overwegen jullie dat serieus?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik ben terug, loep mij voor een naklets topic.

Gr.

Former Viool
Hoi Mods,

Mag ik hoofdletters en plaatjes plakken? Al kan ik niet echt zeggen dat ik goed gedrag kan bewijzen. ;)
quote:MarijkeHelwegen schreef op 07 april 2013 @ 17:46:

Hoi Mods,

Mag ik hoofdletters en plaatjes plakken? Al kan ik niet echt zeggen dat ik goed gedrag kan bewijzen. ;)

Hoofdletters heb ik je gegeven. Plaatjesplakfunctie kan je aanvragen als je 200 postings hebt, zie het topic op Overig.

mvg,

Junior.
Junior , je hebt me overgeslagen Mag ik nog antwoord?
Hoi mods,

Kunnen jullie het topic wat ik zojuist heb geopend verwijderen/sluiten/weet ik veel? De sfeer is niet leuk meer en er zijn forummers die blijkbaar niet mee kunnen gaan in de sfeer maar tóch mee willen schrijven.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 19:15:

Junior , je hebt me overgeslagen Mag ik nog antwoord?

Neem mij niet kwalijk, ik was je antwoord aan het geven en toen viel het internet uit.

Ik heb je OP gelezen (en erna de reacties in je topic) maar als ik het geheel lees van je topic vind ik het beter bij Lijf horen. (Lijn laten we gewoon even weg)

mvg,

Junior.
quote:MarijkeHelwegen schreef op 07 april 2013 @ 19:42:

Hoi mods,

Kunnen jullie het topic wat ik zojuist heb geopend verwijderen/sluiten/weet ik veel? De sfeer is niet leuk meer en er zijn forummers die blijkbaar niet mee kunnen gaan in de sfeer maar tóch mee willen schrijven.

Beste MH,

We verwijderen niet zomaar topics. Het feit, dat je de sfeer niet leuk meer vindt, is voor ons geen reden om een topic te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:yasmijn schreef op 08 april 2013 @ 07:48:

Waar is mijn posting van vanmorgen gebleven???

Er waren zoveel off topic berichten nav de "Holt-gate"zodat er helaas vragen ondersneeuwden. De off topics worden daarom verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
De topics Studenten zoeken vrouwen.. Win een gratis saunabezoek en Wie zou in Arnhem... zijn allen verwijderd ivm in strijd met de regels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Hoi mods, zouden jullie in de titel van dit topic: Margaret Tatcher overleden. de naam van de overledene wilen aanpassen?

Wel zo netjes als de naam goed geschreven staat, dus Thatcher in plaats van Tatcher.
Your luck's about to change, cher.
Topic Model Huidtherapie as Donderdag is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 08 april 2013 @ 16:26:

Topic Model Huidtherapie as Donderdag is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.Deze staat nog steeds bij Werk en Studie
quote:Yvonne77 schreef op 08 april 2013 @ 16:48:

[...]

Deze staat nog steeds bij Werk en Studie

Dank jullie voor de meldingen. Dit topic verwijderd, stonden nog geen reacties op de oproep, alleen meldingen dat het thuis hoort op het prikbord.

Andere topic staat wel op het prikbord.

mvg,

Junior.
Topic Duurzaam reizen & vrijwilligerswerk: infoavond 25 April is verwijderd ivm spam.

mvg,

Junior.

Edit; bedankt voor de meldingen .
Hmmmm, kan het zijn dat het sluiten van het storingentopic wat voorbarig was? Het is hier alweer een minuut of tien helemaal mis.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Hoi Mod

Kunnen jullie mijn emailadres weg halen uit het topic van Quispel (vriendin gezocht) bij de contact pijler

dank u
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Kunnen jullie even kijken of dit al dan niet een troll is?

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
quote:cavalier schreef op 09 april 2013 @ 10:00:

Hoi Mod

Kunnen jullie mijn emailadres weg halen uit het topic van Quispel (vriendin gezocht) bij de contact pijler

dank u

Het mailadres is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Bij het inloggen moet ik mijn nick met een kleine letter schrijven terwijl het met een hoofdletter staat. Hoe kan dat?
Been there, done that, got the T-shirt.
Het topic:' slaafjes voor mij en mijn minnaar gezocht m/v ' is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:Apatura schreef op 09 april 2013 @ 12:29:

Bij het inloggen moet ik mijn nick met een kleine letter schrijven terwijl het met een hoofdletter staat. Hoe kan dat?Geen idee, maar je kunt dus wel gewoon inloggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven