Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
O ja, en toen ik me van de week even niet zo lekker voelde, begon manlief meteen te grappen over een eventuele zwangerschap. De malloot! Ik moet er toch echt even niet aan denken. Maar omdat mijn cyclus nog niet echt lekker op de regel is (drie weken gevloeid, negen weken niets, drie en een halve week ongesteld, anderhalve week niets, drie dagen ongesteld en nu weer helemaal niets pfffffff), weet ik dus niet wanneer ik ongesteld moet worden en nu blijft zijn zogenaamde grapje dus in mijn hoofd hangen. Grrrr.
Fluffy, dat vergeet ik steeds te vragen; zitten de knullen nu op een andere school?

Ringel, keuken al schoon?
En o ja Fluffy, gezien je ervaringen in het verleden met de pil, neem je nu waarschijnlijk wel meer voorzorgsmaatregelen, toch?
Ja, de heren gaan naar een andere school. Heen en weer met de bus van de ene kant van Eindhoven naar de andere kant met vier kinderen onder mijn arm, zag ik toch niet echt zitten. Achteraf maar goed ook, want de bussen staken hier inmiddels al een week of drie (wel onregelmatig, mar dus niet betrouwbaar). Het is even wennen en ze zijn wat apart, dus de kinderen op school moeten even doorkrijgen wie de heren nu eigenlijk zijn. Manlief werkt parttime op dezelfde school, dus de meeste kinderen kennen in ieder geval hun vader al. Dat scheelt toch wel een beetje geloof ik.
Spannend hoor Fluffy, voor de jongens. Maar hoe reageren ze vooralsnog? Is er trouwens nog iets uit die tests gekomen bij hen?
Ja uiteraard genoeg voorzorgsmaatregelen, maar toch. Ik ben zo vruchtbaar als het maar zijn kan en manlief en ik zijn schijnbaar een goede combinatie. Er hoeft maar een zaadje te verdwalen en boem, nummer vijf. Ga toch de gyn maar bellen voor die operatie denk ik zo. Zou ik al eerder doen, ben toen toch gaan twijfelen, maar ben nu helemaal klaar met het kinderen krijgen. Heb zonder enige moeite de overschotten babyspullen weggedaan en zie Tessa echt als de laatste uk die ik ga krijgen. Zwanger zijn is voor mijn gevoel een afgesloten hoofdstuk. Mijn allerliefste irritante man zou er nog wel tien willen geloof ik.
Tot nu toe gaat het goed. Wel wat uitgeprobeer van de andere kinderen, maar dat lijkt me normaal. Het is voorhen gewoon veel veranderingen achter elkaar en daar zijn ze nu eenmaal niet goed in. De onderzoeken zitten nu in de afsluitende fase. De definitieve diagnose zit er dus aan te komen. Al werd de oudste door iemand omschreven als toch wel zeer waarschijnlijk ADHD of ADD. Gôh, je meent het? Nou daar hadden nog niets van gemerkt. Buiten zijn fysieke onvermogen om stil te zitten of stil te zijn, is het een ontzettend kalm en rustig kind. LOL (lees de laatste zinnen in een sarcastische modus aub)
Dan zou ik inderdaad zeker die sterilisatie regelen als ik jou was. Zelf wilde ik het ook (ook omdat ik veel buikklachten had in december/januari en ik stelde me voor dat daar dan ook meteen even naar gekeken kon worden bij de operatie) maar de gynaecoloog wist me te overtuigen van de wenselijkheid om de Mirena voorlopig gewoon te houden. De buikklachten kwamen van een spastische dikke darm en de Mirena zat/zit perfect op zijn plek en in combinatie met de borstvoeding die ik nog steeds geef, is het de meest ultieme bescherming tegen endometriose (waar ik al wat last van had).
Spannend hoor, dat jullie bijna de testresultaten krijgen. Maar goed, eigenlijk "weet" je al wel wat er aan de hand is. Zitten ze in groep vier en vijf eigenlijk?
Zo, hallo hee!!!

2,5 bladzijde bijlezen sinds GISTERENAVOND!!!!

Doe eens normaal, maar wel gezellig!!!!

Eerst ff update uit het zoete-front; vannacht twee keer geprikt; was goed. Vanmorgen ook. No problem dus (behalve zwaar moe van het nachtelijke geprik en de troubels van gisteren). Na het ontbijt zat ik weer rete-hoog en nu na de lunch weer. Betekent dat ik meer insuline nodig heb als ik wat eet. Hopelijk gaat het morgen beter.

Libido; aanwezig hier! Alleen heb ik hele zere borsten, dus daar mag hij nog niet eens naar kijken of ik gil al (haha en niet van genot!). Het is nu wel even wat minder omdat ik me door die k**suikers niet helemaal lekker voel en mijn buik zit ook al in de weg.

Het heeft na Ella wel "even" geduurd voordat het weer een beetje op gang begon te komen; ik denk dat het weer richting normaal ging toen Ella een maand of 9 was (en dat klopt volgens de theorie precies). En toen waren we net lekker op dreef (konijnen ) en toen bleek ik zwanger! Haha, dat is nog eens een goede mop he?!

Babba; hoe was het vandaag? Ik heb nog veel aan je en collega moeten denken. Echt erg zeg... Bah.

Verder alles gelezen, maar niet veel onthouden. Ik moet eigenlijk even gaan slapen. Ella is bij opa en oma, dus nú heb ik de kans. Maar ja... ik wil tennis kijken en ik moet zometeen baas bellen of ik wel/niet morgen kom werken. Ik neig naar niet... maar dat vind ik zwak. Aan de andere kant, suikers zijn nog in de war en dat wordt op school niet beter (is mijn ervaring).

Ik heb nog een uur om te twijfelen... en ik heb gesolliciteerd! Baas weet er ook van, is op haar oude school en ik zou het helemaal super vinden. Helaas is de ingangsdatum 1 aug. en ik ga de 18e met verlof. Nu loop ik natuurlijk wel heel veel op de zaken vooruit...

Doei!
Spannend Ris! En is met meer insuline gebruiken de kous af of ligt het niet zo simpel?
yep keuken is schoon, vaatwasser draait en meisje ligt nog lekker te tukken. (wil eigenlijk ook wel) aardappels zijn geschild, de wortels geschrapt en de hamburgers liggen klaar in de koelkast. (sjonge ik wordt nog eens ijverig) Lief en ik wisselen elkaar straks af, hij komt thuis en ik ga werken. lekker geregeld. maar ze zaten vandaag omhoog (er wordt een symposium georganiseerd) en of ik alsje alsje alsjeblieft wilde werken vanavond. Staat tegenover dat ik een andere dienst mag laten vallen, telt dan als "verschoven dienst" en krijg voor vanavond nog eens 75% extra uitbetaald, dus dan wil ik wel voor 4 uurtjes op komen draven (a 50 euro per uur betaald) kching!

O ja Mirjam, ik vind jouw motto toch wel erg grappig om te lezen. IS nl een waarheid als een koe! (en misschien voor jezlef ook wat betreft dat feestje van je oude werk?)
Mirjam, ze zitten inderdaad in groep 4 en 5. Nog een week of zes dan. Daarna de zes vreselijke weken. Nee, de eerste twee gaat het nog en bij de derde week gaan ze zelf vragen wanneer ze weer naar school mogen en bij week zes zijn we elkaar meer dan zat. LOL

Ris, bij twijfel niet doen. Lekker thuisblijven en kijken of je je suikers op de regel kunt krijgen.

Ringel, je bent actiever dan ik. Alhoewel. Ik heb nu vier wassen gedraaid (en nog vier te gaan en dan loop ik niet eens heel erg veel achter), de kinders heen en weer naar school gebracht en gehaald, de goulash staat op (zellufgemaakte) en heb zowaar al wat inruimwerk gedaan. Ga zo maar eens de dropjespot leegeten. Is die ook weer eens opgeruimt....
Zo zeg, stelletje huisvrouwen bij elkaar! Te beppen.

@mir, weet je al of je gaat of niet? Ik zou er denk ik wel voor kiezen om te gaan om een en ander af te sluiten. Ik ben trouwens niet meer aan de medicijnen. Al heel lang niet meer. Gewoon minder zin denk ik. Tot grote spijt van mijn man zoals ik zei. Hahaha.

@babba, hoe was de begrafenis? Eh, goed, ik weet dat je niet gaat zeggen "leuk", maar hoe ging het?

@pebbles, aaaaahhh, kun je het nou niet hardop zeggen???? Wat het wordt?

@ris, gesolliciteerd. Spannend hoor. Alleen de stap nemen om te solliciteren is al eng, dan hoef je nog niet eens aangenomen te worden.

@niniaan, ik vertelde jouw verhaal van libido ook maar even aan mijn man en inmiddels word ik bekeken als femme fatale! Whehe. Is de rust bij jou nu een beetje terug? Met alle verbouwingen en verhuizingen en kinderen krijgen? Ook een beetje rustig in je koppie?

@ff, heb je niet de mogelijkheid om weer je rijbwewijs te halen? Je hebt weleens verteld hoe het zat, maar ben het vergeten.

@ringel, wanneer ga je aan je omgeving vertellen dat je zwanger bent?

Ladies, geef me ff een oppepper. Kan soms zooooo onzeker zijn op m'n werk. Vanmiddag vroeg m'n leidinggevende of ik een aantal dingen gedaan had. Had ik niet. Hij bedoelde er niets raars mee, prima dat ik het niet gedaan had, maar ik werd meteen heel ongemakkelijk. Bleeegh. Mijn vorige leidinggevende heeft me toch wel heel onzeker gemaakt hoor. Irritant is dat. Ze hebben vertrouwen in me, en toch dringt dat niet goed tot me door, of vind ik juist dat vertrouwen weer doodeng.
Wahahaha, Krook, onze femme fatale!! Blij dat er nog iemand blij is met mijn gebrek aan libido. Daar hoef jij je dus niet onzeker over te voelen.

Over je werk... Ja dat gevoel ken ik wel wat je beschrijft zo zit ik zelf ook in elkaar. Maar weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik daar nou mee aan moet. Dus ik kan je niet echt een oppepper geven. Behalve dan dat er meer mensen zoals jij rondlopen en de standaard dingen: als niets van aantrekken, en je doet alles toch goed op je werk dus niets om je druk over te maken.
Krokus je vroeg over rust in koppie hier. Eigenlijk niet dus. Ik was gister bij CB en heb nog even gepraat met wijkverpleegkundige. O.a over tijd voor jezelf en rustmomenten voor de ouders. Dat heb ik dus gewoon niet. (Ik las dat er hier meiden zijn die een paar uur per dag op internet zitten. Dat haal ik bij lange na niet een half uur max. En dat nog niet eens elke dag. En dan kijk ik allleen even hier en lees E-mail of hyves. Ligt eraan hoeveel tijd ik heb. Ik vroeg me echt af hoe doen jullie dat?)

De verpleegkundige maakte zich dus een beetje zorgen over ons. Niet dat we geen goede ouders zijn oid. maar meer dat we ook aan onszelf moeten denken. Heb nu dus opdracht om manier te vindenom tijd in te ruimen voor mezelf. Dat vind ik dus supermoeilijk. Ik kan me niet ontspannen als ik weet dat er een berg was ligt of andere huishoudelijke taken. Waar ik overigens heel slecht in ben (het huishouden doen) want bij ons thuis ziet het er altijd uit alsof er een bom ontploft is. Overal ligt wel wat en ik krijg het niet voor elkaar om het een keer echt netjes te maken. Hoe doen jullie dat? Ben ik een zeiksnor, of gewoon te langzaam, of laten jullie je kindjes gewoon de hele dag zichzelf vermaken?

En nog tips om meer tijd voor mezelf te krijgen. Liefst overdag want 's avonds ben ik meestal gesloopt.

@Ris wat heb je nu uiteindelijk besloten? Ik zou niet gaan denk ik.

@bekken Myrddin. Ik weet niet of er echt iets mis is hoor, maar hij ligt nog steeds in een soort komma-vorm. Vooral als hij echt ontspannen is bv in bad of als hij slaapt. Net of zijn onderrug niet recht is. Ligt hij op zijn buik dan lijkt er weer niets aan de hand. Dus mss stel ik me wel aan. Ik had er zelf niet eens aan gedacht om naar de huisarts te gaan maar het CB wilde het toch liever wel dua dan ga ik maar even langs. Kan geen kwaad toch?
Nou nou, jullie hebben het maar druk gehad vandaag...met praten dan. Heeee, Pebbs is aanwezig volgens de 'wie hier', leukleuk...

Ik heb weer prima gewerkt vandaag, kids waren beetje druk, maar wel gezellig. Daarna naar mijn ouders waar ik met Jas mocht blijven eten, want manlief ging weer eens bowlen en steengrillen met zijn werk!!! Tja, dat krijg je, nu hij bedrijfsleider is geworden, moet hij steeds naar uitjes met klanten enzo (vindt hij overigens helemaal niet erg hoor, haha). Bij mijn ouders Jas in bad gedaan en pyama aan en toen thuis in bed gelegd, was weer gelijk stil. Het gaat alweer een hele tijd goed met slapen, dus die periode van 2 weken geleden ofzo, is weer voorbij.

Heb geen zin om op iedereen te reageren, dus doe ik lekker ff niet. Waren toch geen vragen specifiek voor mij ofzo. Ik moet nog aardig wat doen; oppastas opruimen, was vouwen, rommeltjes uit de kamer op hun eigen plek terugzetten, douchen, vuilnisbak legen en schoonmaken...dat was het zo'n beetje. En dan ga ik lekker op de bank hangen met een boek, want er is natuurlijk weer eens niks op tv. Krijg je altijd in de zomer, maar ik heb nog wel wat leuks opgenomen denk ik.

Morgen even naar de Hema, want ik zag dat er heel veel leuke kleertjes in het krantje stonden. Stippenjurkje á la Lief! leek me wel schattig. Plaatje was een beetje klein.

Vanmiddag toen ik net bij mijn ouders zat belde mijn duocollega. Dat is zij die in november een baby heeft gekregen en daarna PPD en die nu pas weer begonnen is met werken. Ze werkt nu een jaar bij ons op school maar is door verlof en PPD nog geen halfjaar aanwezig geweest. Nu belde ze om te zeggen dat ze een nieuwe baan heeft. Hogere functie, dus voor haar wel leuk, maar sjongejonge, ik heb nog niet eens wat met haar op kunnen bouwen, heb in haar verlof alleen maar nieuwe mensen en vervangers ingewerkt...ik was blij dat ze nu terug was en dat we samen echt een klasje op konden bouwen volgend jaar (met een evt. 3e collega omdat ik ma en di werk en zij do en vrij sinds ze moeder is), gaat ze met ingang van het nieuwe schooljaar alweer weg!!! Ik vond haar altijd wel wat afstandelijk tegen mij, terwijl ik echt probeerde 'vriendinnen' te worden zeg maar, maar dat lukte niet echt. Voor haar is het echt wel super en ik gun haar die baan ook, maar ik vind het dus ook echt wel jammer. Ben benieuwd wat het nu allemaal gaat worden, want 1 collega heeft van de week verteld dat ze weer zwanger is, dus de klassenindeling gaat weer helemaal veranderen...misschien juist wel positief voor mij, want daar was natuurlijk nog een hoop gedoe over, of ik wel op ma en di kon blijven werken. Nu hoop ik ook wel in het nieuwe schooljaar zwanger te zijn/worden dus dan hebben ze weer een probleem aan mij Ach ja, we zien wel, donderdag gaan we er over vergaderen en daar ga ik wel even bij zijn, mijn moeder past even op Jas.

Zo, nu ga ik echt even ruimen hier, zodat ik strakjes relaxed kan zitten. Kom hier zo nog wel even langs. Doei!
Pfff, iemand een potje kalmeringsmiddelen over?

Net flink bonje gehad met de broer van manlief over de telefoon (en ik heb serieus waar nooit bonje met iemand).

Hij zou ons volgende week op komen halen van Schiphol en nu we de vliegtijden door wilde geven gaat hij ineens allemaal ongelofelijk slappe smoesjes ophangen en mij voor leugenaar uitmaken.

Hij vindt eigenlijk dat wij gewoon 70 euro voor een week parkeren moeten betalen. Vervolgens gaat hij lopen zeuren omdat de auto van zijn pappie niet beschikbaar is en hij met onze minderwaardige gloednieuwe Passat naar Schiphol moet en dat weigert hij dus.

Dat mag hij van mij ook best vinden, en als hij niet wil rijden is dat zijn goed recht maar ga dan niet eerst zeggen dat we opgehaald worden en 3 dagen voor de vakantie ineens terugkrabbelen met slappe excuses.

Als ik dan nog heel vredelievend probeer te suggeren dat er een miscommunicatie is geweest zegt hij doodleuk dat dat niet waar is en dat ik alles wat ik zeg nu aan het liegen ben.

Gelukkig heeft manlief wel een heel lief jonger broertje dat ons ook al midden in de nacht naar Schiphol wil brengen en dat ons nu ook wil ophalen. We belden eigenlijk om af te zeggen omdat we niemand anders konden vinden maar hij stelde meteen voor om ons ook op te komen halen.

Maar een leuk cadeutje voor hem verzinnen. Hij heeft net een nieuw huis dus hij heeft nog genoeg nodig.

Zo hehe, dat lucht op.

Nog maar een half potje kalmeringsmiddelen nodig.

Jullie hebben vandaag ook nog flink verder gekletst trouwens.

@annie: of je krijgt een heel vrouwelijk jongetje natuurlijk, haha.

@niniane: door het personeelstekort wordt het wel beter met parttime werken in de accountancy maar het is toch echt meer uitzondering dan regel. Officeel moet ik minimaal 16 of 20 uur werken maar toen ik 20 voorstelde gingen ze al helemaal steigeren omdat ze eerder aan 32 zaten te denken. Uiteindelijk geschikt op 24 en omdat ik toen nog een jaarcontract had was ik allang blij dat ik mocht blijven.

Het is ook gebruikelijk om in het eerste half jaar minimaal 10% over te werken. Je mag best 4 keer 9 uur werken en dan 4 uur ouderschapsverlof maar dan moet je dus 10 uur per dag gaan werken om je overuren nog te halen.

Wat wordt myrddin alweer groot zeg en de derde prikken alweer. Voor mijn idee is hij nog maar net geboren maar hij is alweer ruim 4 maanden natuurlijk.

@ringel: wat snel zeg, op 13 juni al een echo. Ik hoop maar niet dat je bijgelovig bent. Wel leuk dat je niet zo lang hoeft te wachten.

Mooi geregeld, 50 euro per uur!

@krokus: dat werk probleem heb ik ook wel dus ik ben bang dat ik je daar niet zoveel in kan helpen. Wel weet ik dat het altijd een paar maanden duurt voordat je je echt ergens thuis en op je gemak kunt voelen. Tegen die tijd heb je er misschien ook meer vertrouwen in dat ze dingen helemaal niet verkeerd bedoelen.

@babba: hoe was het vandaag?

@fluffy: mmmmm, goulash, lekker hoor. Mijn moeder kan dat ook zo lekker maken.

Ik kan me trouwens herinneren dat jullie nog een vijfde willen als het een meisje werd zodat niet iedereen zou denken dat jullie doorgingen voor een meisje. Toch maar niet dus .

@ris: Geef je eigenlijk nog BV, daar hoor ik nooit meer iets over? Bij mij hield het na een maand of 3-4 zwangerschap echt wel op.

@mirjam: ik snap best dat jullie gezinswensen compleet zijn maar is het niet heel tegenstrijdig om anticonceptie te gebruiken als je zo lang bezig bent geweest met zwanger worden? Lijkt me best raar.

@mmmoi: haha, jij zat lekker rustig te reageren gisteren dus toen wij druk onze libido's aan het bespreken waren?

Valt me nog mee dat Jasmijn niet blond is. Een maillot voor een legging aanzien, tsssssss.

Dus Mmmoi jij gaat er binnenkort ook echt weer voor? Spannend hoor.

Ik krijg nu dus alweer last van rammelende eierstokken. Nee grapje. Nu is het wel een beetje snel. Ik zou best nog een kindje willen, maar N-man echt niet. Heeeel jammer vind ik dat. Maar mss dat ik hem over een jaar of twee nog over jkan halen.
Pebbles lekker om zo je vakantie te beginnen. Maar goed dat je man twee broers heeft. Wat een sukkel zeg die ene. Hoop dat je boosheid nu een beetje kwijt bent.

Over je werk. Bedoel je met 10% over werken eerste half jaar nadat je je contract hebt gekregen of gewoon elk jaar dat je er werkt. Bij N-man is er gewoon meer werk van januari tot ongeveer september dus wordt er van je verwacht dat je dan meer overwerkt. Die overwerk uren kan hij nu nog opmaken op een ander tijdstip of uit laten betalen aan het eind van het jaar. Maar als hij weer een stapje hoger gaat in salaris wordt er gewoon van je verwacht dat je overwerkt zonder dat daar tijd of geld tegenover staat. Oke, je salaris is dan ook wel een stuk hoger maar toch vond hij het geloof k niet zo erg dat hij dit jaar nog een schaaltje lager bleef zitten.
quote:mmmoi25 schreef op 26 mei 2008 @ 23:19:

*Bovenstaande is dus SARCASTISCH bedoeld, dit voor evt. niet begrijpende meelezers...* Nou heb ik dus vaak een bord voor m'n kop, maar deze had ik wel door hoor..
Krokus zag net foto's op je hyve. Wat is Roan een lekker manetje zeg. En hebben jullie echt zo'n mooi uitzicht? Ik zag de foto van roan slapend in de buggy. Das wel even wat anders dan die met klimop begroeide schutting van mij.
@Mette: Heh heh, maar jij bent dan ook geen meelezer meer, jij hoort bij het meubilair...en weet dan ook precies wanneer ik iets sarcastisch bedoel...haha! Check je Hyves trouwens...

@Pebbs: What the heck, over vier dagen al??? Dan kan ik je echt nog niet missen hoor! En wat een gezeik van die zwager zeg, is jouw auto te min???? Nou, je kunt met je auto hierheen rijden hoor, dan breng ik jullie wel weg en haal ik je midden in de nacht met je eigen auto weer op. Moet je me wel weer ff thuis afzetten en kun je daarna naar huis rijden

@Niniaan: Vet he, dat uitzicht vanaf Krook d'r huis. Niet normaal, dat zijn wij niet gewend hier in de randstad En ja, het begint hier ook wel een beetje te kriebelen nu, nog niet keihard maar een zacht gekietel

Heb mijn 'klusjes' bijna af, alleen nog ff was vouwen en douchen.... ik weet niet of ik het mag noemen, maar morgen (vannacht om 0.00 uur geloof ik) begint de 50% uitverkoop al op olliewood.nl Allemaal merkkleding voor jongens en meisjes, van dit seizoen!!!
whahaha, ik ben ook een vaste klant bij olliewood, kom ook heel vaak in de winkel in Bergen.

Had kunnen weten dat jij ook olliefan bent

Ik zal even naar m'n hyves kijken!
Hai!

Nininane, tijd voor jezelf... tja... blijft lastig. Hoe ik dat doe? Soms niet en kom ik er 's avonds pas achter dat ik de hele dag door gesjeesd heb.

Bij mij staat huishouden wel op het allerlaatste plekje in mijn prioriteiten lijstje. Hier is ook altijd een bom ontploft tot grote ontevredenheid van de man, maar die is er ook schuldig aan.

Mijn moeder komt één keer per week poetsen en dat scheelt al enorm. Verder doen we op woensdag de boodschappen (dan is het rustiger). Eerst deed ik het, maar nu werk ik weer op woe en dan doet de man het met Ella. Dan hebben we samen de middag voor ons drietjes.

Verder heb ik op donderdagavond toeterclub en de man zingt op maandag in zijn koor. Je moet er wel de deur voor uit, maar het is wel mijn tijd.

Nu ik zwanger ben, zit ik ook weer op yoga en dat wil ik na de zw.schap wel weer volhouden; dat is nog eens echte tijd voor jezelf! Heerlijk ontspannen!

Ik denk dat wij ook vaak met zijn drietjes "tijd voor onszelf" hebben. Samen wandelen, naar de speeltuin (bij ons op het hoekje), fietsen dat soort dingen. Niet al te inspannend en je bent er toch even uit.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want je bent zelf natuurlijk ook heel belangrijk!

Ringel; vrijdag de 13e is een hartstikke goede dag! De man en ik zijn dan precies 5 jaar getrouwd (ook op een vrijdag toen)!

Hoe zit het eigenlijk met jullie trouwplannen voor 2009????

Krook; probeer je niet te druk te maken. Als je baas het oké vindt, zal hij het ook echt wel oké vinden. Het is toch een heel andere baas dan die van je vorige werk? Probeer dat goed voor ogen te houden!

Pebb; wat een eikel die zwager van je! Fijn dat er nog meer zwagers rondlopen die wél willen helpen.

Ik ben ff vergeten waar jullie ook al weer naartoe gaan. Heb je er al zin in? Hoest met de koffers? (moest lachen om je verhaal; ik had ook altijd een week van te voren mijn koffer klaarstaan om er zo de hele week mee bezig te zijn; erg stressvol! Dat heb ik dit jaar anders gedaan; gewoon op de dag voordat we gingen heb ik ingepakt; had ik maar een halve dag stress).

Mmmoi, balen van je collega. Niet voor haar natuurlijk, maar voor jou. Kunnen jij en die andere collega niet om de week een woensdag werken of wil je dat niet?

Mir; helaas is het niet zo heel simpel als jij het zegt, maar in principe komt het daar wel op neer. Ik moet alleen dan wel weer blijven meten om te kijken of het ook echt effect heeft. Na het avondeten is het trouwens wel goed gegaan. Het ligt ook heel erg aan wat ik eet (croissants komen er dus neit meer in.... , en ook pizza en chinees kan ik beter laten staan).

Zo, dat was het wel weer. Ik ben weer weg!

Oh, ik ga morgen wel werken; hoef geen klas in, alleen "maar" werk op de achtergrond, maar daarom ga ik dus wel. Is redelijk relaxt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven