Mode & Beauty alle pijlers

slangenketting

16-04-2013 17:57 9 berichten
kun je aan een slangenketting bedels hangen, zoals Pandora of Trollbeads? Of is het slotje te groot waardoor de bedel er niet overheen past?
Alle reacties Link kopieren
Een slangenketting?

Is dat niet zo'n jaren 80 ding met een kop en een staart en schubben die idd als een soort slang om je nek hangt?

anders heb ik geen idéé wat je bedoelt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hahaha, totaal iets anders...!

zie: http://www.chanti.nl/?gcl ... erodineerd_sterlingzilver|3516042
Dat verschilt per kettinkje, proberen in de winkel dus.

Ik raad het je wel af, weinig stevig. Slangencolliers zijn meer voor kleine enkele bedeltjes (al kun je met een dikke natuurlijk best wat kwijt, maar ze knikken ook gauw).

Waarom wil je dit?
Aha.

Nou, lijkt mij prima juist om bedels aan te hangen...

hihihi

Ik dacht echt dat een slangenketting zo'n ding was als wat ik beschreef...en hoe kan je daar nu bedels aan hangen dacht ik.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik was allang vergeten dat die jaren 80 dingen ooit bestaan hebben...!

Een slangenketting leek mij een betaalbare variant op de Pandora ketting voor mijn bedels, vandaar.
Grappig, die jaren 80 slangenkettingen van Sprokkelientje ken ik helemaal niet. Terwijl ik juist de 'gewone' slangenketting die hier werd bedoeld ultiem jaren 80 vind. Je had er ook armbanden van, zilver- of goudkleurig. Zijn die ook weer in?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Heb nig wel een officiele pandora ketting te koop
quote:marjan77 schreef op 16 april 2013 @ 18:16:

Ik was allang vergeten dat die jaren 80 dingen ooit bestaan hebben...!

Een slangenketting leek mij een betaalbare variant op de Pandora ketting voor mijn bedels, vandaar.Ik snap het. Nou ze kosten geen drol, dus je kunt je er geen buil aan vallen (en dan kijk ik natuurlijk naar mijn eigen portemonnee). Wil je gelijk een goede, permanente oplossing, zou ik voor een echt collier gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven