Mode & Beauty alle pijlers

driekwartbroeken

16-04-2013 22:36 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben 18 jaar en heb nog 3 driekwart spijkerbroeken

In de kast liggen die er nog goed uit zien. Helaas zie ik driekwartbroeken (die net over de knieën komen dus) niet in de hippe winkels hangen en zag er vorige zomer ook niet heel veel mee op straat. Ik weet echter niet wat ik anders aan moet bij bijv. 25 graden. Kunnen driekwartbroeken nog? Wat doen jullie aan als het bijv. 25 graden is? Driekwartbroek of anders?
Ik zou ze korter maken tot een bermuda/short.

Zelf draag ik nooit heleee korte broekjes omdat ik het niet prettig vind als mijn bovenbenen bloot zijn. Om dezelfde reden draag ik eigenlijk geen jurkjes/rokjes ( tenzij op vakantie over een bikini). Ik vind het irritant met zitten, en als ik loop schuren mijn dijen een beetje tegen elkaar. Zo irritant.

Om die reden draag ik altijd bermuda's ( broeken tot iets boven de knie). Ideaal!

Driekwartbroeken vind ik altijd nét niet. Als het 25 graden is het toch net te warm. En als het kouder is draag ik toch liever een lange broek. En dan heb ik het nog niet gehad over hoe ik op een kabouter lijk met een driekwartbroek aan...
Blijfgewoonbianca: ja zulk soort broeken heb ik
En ik ga niet in shorts naar school. Vind ik iets te bloot
Naar college draag ik sowieso vaak lange broeken. Omdat het soms koud is in de zalen en omdat ik dat netter vind.
27 mensen vinden dit leuk.
Ik heb driekwartbroeken eerlijk gezegd ook altijd heel erg fout gevonden, ik vind het gewoon nooit leuk staan, en bij mezelf al helemaal niet (Een beetje hetzelfde als capri-leggings, brrr).

In de zomer heb ik ook gewoon lange broeken aan (als ik de benen ervoor had, zou ik misschien ook wel een jurkje aandoen) en zodra ik thuis ben gewoon zo min mogelijk

Vind op school, op de fiets, en op werk blote benen ook niet zo prettig, en als ik vrij ben lig in in mijn bikini in het water! (Of voor pampus op de bank)

Maar als jij de broeken nog wel leuk vindt, zou ik ze lekker aan doen hoor!:smile: Het zal allicht wat koeler zijn dan een hele lange broek. En het is ook weer niet zo dat ik in een grote boog om mensen heen loop die wel capri-broeken dragen Alleen gewoon niet mijn ding.
Het enige erger dan een 3/4 broek is een 7/8e broek
quote:lilalinda schreef op 17 april 2013 @ 15:33:

Het enige erger dan een 3/4 broek is een 7/8e broekHaha, ja dat ziet eruit alsof je een te korte broek aan hebt

Het enige erger dan een 3/4 broek is een 7/8e broekDat is toch hetzelfde? Of niet?
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 16:22:

[...]

Dat is toch hetzelfde? Of niet?

driekwartsbroek is tot net over je knie, 7/8e broek is zo'n 10 cm boven je enkels.

Ik heb een hele fijne 3/4 broek maar nu ik jullie allemaal zo hoor twijfel ik of ik afscheid van hem moet nemen..
quote:LouisaVuitton schreef op 17 april 2013 @ 16:22:

[...]

Dat is toch hetzelfde? Of niet?Wiskundig in alle geval niet
quote:sonane schreef op 17 april 2013 @ 16:23:

[...]

Ik heb een hele fijne 3/4 broek maar nu ik jullie allemaal zo hoor twijfel ik of ik afscheid van hem moet nemen..

Ik heb ook een hele fijne die me ook nog 'ns leuk staat. Niets oubolligs aan.

Sonane, we blijven ze gewoon dragen, deal? Gaan we gewoon een nieuwe trend zetten.
Ik draag ze 's zomers geregeld naar het werk, daar draag ik ook geen goede mooie kleding, maar kleding wat vies mag worden en waarvan ik dat niet erg vind.

Dus Ik vind ze als werkbroek ideaal.
quote:cookiecookie schreef op 17 april 2013 @ 18:34:

[...]

Ik heb ook een hele fijne die me ook nog 'ns leuk staat. Niets oubolligs aan.

Sonane, we blijven ze gewoon dragen, deal? Gaan we gewoon een nieuwe trend zetten. yess, wat een góed plan, de rest volgt vanzelf.
Ik vind driekwartbroeken ook afschuwelijk. Als het warm is draag ik rokjes of jurkjes en soms ook shorts.

Dé grote hit dit voorjaar.

http://www.debijenkorf.nl/brax-7-8-broe ... 7394050047
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat dragen je klasgenoten als het 25 graden is?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2013 @ 19:25:

[...]

Dé grote hit dit voorjaar.

http://www.debijenkorf.nl/brax-7-8-broe ... 47Gelukkig, heb er net drie stuks van gekocht. Mijn haremmodel 3/4 en Thaise vissersbroek draag ik ook gewoon stug door. Heerlijk luchtig en erg praktisch op de rand van de zandbak . Heb echt geen benen voor rokjes/jurkjes...
quote:lemoos2 schreef op 17 april 2013 @ 19:27:

[...]

Heb echt geen benen voor rokjes/jurkjes...Er zijn zoveel mensen die dingen dragen terwijl ze er niet de armen/ buik/ benen/ billen /borsten/ goeie hoofd/ juiste leeftijd voor hebben. ken jou het schelen, joh!

Inderdaad, dat is van alles net niks. niet lang maar ook niet kort, alsof je met een te korte broek loopt.

Ik vind het armoedig staan.
Hahaha, wat een gezeur over lengte, het gaat er niet om hoe lang, het gaat erom wat je er mee dóet!
quote:mamsky schreef op 17 april 2013 @ 19:30:

[...]

Inderdaad, dat is van alles net niks. niet lang maar ook niet kort, alsof je met een te korte broek loopt.

Ik vind het armoedig staan.

Het staat armoedig als het drie zomers terug in was en het een verwassen vod is geworden met slippers uit een graaibak eronder.

Als je dan ook nog een zes-maanden-niet-naar-de-kapper-kapsel hebt, dan is het wel armoeiig.

Maar een heel, schoon, niet verwassen broek die ook nog eens als modieus wordt bestempeld, hoe kan dat nou armoede uitstralen?
quote:slekire schreef op 17 april 2013 @ 19:31:

Hahaha, wat een gezeur over lengte, het gaat er niet om hoe lang, het gaat erom wat je er mee dóet! Wie er in zit, toch?
@bgb: die tweede foto van jou met die witte broek (1e pagina), kloppen die benen wel of zijn ze langer geshopped? Kan er naar blijven kijken maar kom er niet uit. :-)
quote:Robin78 schreef op 17 april 2013 @ 19:41:

@bgb: die tweede foto van jou met die witte broek (1e pagina), kloppen die benen wel of zijn ze langer geshopped? Kan er naar blijven kijken maar kom er niet uit. :-)Geen idee; ik knip en plak ook maar wat.
Niet doen dat smap ik zelfs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven