Openen van een kluis
woensdag 17 april 2013 om 09:32
Ik heb thuis een kluis, zo'n kleine in de kast geplaatste.
Heb deze mee gekregen van ex bij de verhuizing, volgens mij is dat ding nu zeker 20 jaar oud.
Het is er 1 met een draaiknop, voor de code (.. 3 x links, .. 2 x rechts etc)
ten tijde van onze relatie heb ik op goed geluk 1 x dat ding open weten te krijgen.
Sinds ik hem in mijn huis heb, heb ik hem ook 1 x geopend.
De code is verloren gegaan toen ik mijn telefoon moest laten maken. Aan ex gevraagd of hij de code kon geven.
Probleem is dat ik dat takkeding niet open krijg............. alles geprobeerd, alle combinaties maar het sleuteltje gaat niet om.
Al ettelijke malen aan ex gevraagd of hij het ding wil openen.
Dochter heeft het ook al vaak gevraagd, vandaag zou hij het doen voor haar maar nu kan hij het niet meer, weet niet meer hoe het werkt etc.......... Kind verdrietig, hij had het haar beloofd zondag en bijkomend feit is dat HAAR geld er in legt.
Kosten om hem open te laten maken zijn 125 en die heb ik ff niet.
Heel internet afgespreurd maar ik kom niet eens bij de fabrikant, waarschijnlijk bestaat die niet meer.
Zijn er nog andere opties dan het slot doorboren!!??
Iemand een idee!
Ik laat vandaag nog iemand anders de code proberen, misschien helpt dat, maar vrees het ergste
Heb deze mee gekregen van ex bij de verhuizing, volgens mij is dat ding nu zeker 20 jaar oud.
Het is er 1 met een draaiknop, voor de code (.. 3 x links, .. 2 x rechts etc)
ten tijde van onze relatie heb ik op goed geluk 1 x dat ding open weten te krijgen.
Sinds ik hem in mijn huis heb, heb ik hem ook 1 x geopend.
De code is verloren gegaan toen ik mijn telefoon moest laten maken. Aan ex gevraagd of hij de code kon geven.
Probleem is dat ik dat takkeding niet open krijg............. alles geprobeerd, alle combinaties maar het sleuteltje gaat niet om.
Al ettelijke malen aan ex gevraagd of hij het ding wil openen.
Dochter heeft het ook al vaak gevraagd, vandaag zou hij het doen voor haar maar nu kan hij het niet meer, weet niet meer hoe het werkt etc.......... Kind verdrietig, hij had het haar beloofd zondag en bijkomend feit is dat HAAR geld er in legt.
Kosten om hem open te laten maken zijn 125 en die heb ik ff niet.
Heel internet afgespreurd maar ik kom niet eens bij de fabrikant, waarschijnlijk bestaat die niet meer.
Zijn er nog andere opties dan het slot doorboren!!??
Iemand een idee!
Ik laat vandaag nog iemand anders de code proberen, misschien helpt dat, maar vrees het ergste
woensdag 17 april 2013 om 09:54
Ik was ooit de sleutel van mijn geldkist kwijt,en kon toen bij de slotenmaker/sleutelmaker terecht.
Die wilde hem open maken onder voorbehoud dat ik van te voren vertelde wat erin zat.
En als dat niet zou kloppen met wat hij er in zag,zou hij de politie waarschuwen.
Misschien een optie,een slotenmaker bellen?
Die wilde hem open maken onder voorbehoud dat ik van te voren vertelde wat erin zat.
En als dat niet zou kloppen met wat hij er in zag,zou hij de politie waarschuwen.
Misschien een optie,een slotenmaker bellen?
woensdag 17 april 2013 om 10:08
woensdag 17 april 2013 om 10:29
woensdag 17 april 2013 om 10:59
rond de 200 euro (wat niet van mij is maar van mijn dochter, zelf gespaard) buiten nog andere dingen (van mijn vader)
Wil dat ding gewoon open en dacht misschien kan iemand wel iets vinden op internet (skysafe)
Maar ben bang dat het gewoon boren wordt
Zal dat lukken, door die draaiknop heen? Dan moet hij wel opengaan denk ik
Wil dat ding gewoon open en dacht misschien kan iemand wel iets vinden op internet (skysafe)
Maar ben bang dat het gewoon boren wordt
Zal dat lukken, door die draaiknop heen? Dan moet hij wel opengaan denk ik
woensdag 17 april 2013 om 11:22
quote:Louba schreef op 17 april 2013 @ 11:18:
En als je nu elke maand geld opzij legt, zodat je ervoor spaart om het ding te laten openen. Het duurt nu al zolang, dan kun je net zo lang nog even wachten tot je het geld bij elkaar hebt om hem open te laten maken.
Nee dat gaat het niet worden. Niet alleen voor het geld trouwens al wil dochter dat voor de zomervakantie wel hebben
Al heb ik ook id kaarten, van mij en de kinderen, onze paspoorten liggen er ook in. Was wel zo veilig zei ex toen...ja niemand kan er ooit nog bij
En als je nu elke maand geld opzij legt, zodat je ervoor spaart om het ding te laten openen. Het duurt nu al zolang, dan kun je net zo lang nog even wachten tot je het geld bij elkaar hebt om hem open te laten maken.
Nee dat gaat het niet worden. Niet alleen voor het geld trouwens al wil dochter dat voor de zomervakantie wel hebben
Al heb ik ook id kaarten, van mij en de kinderen, onze paspoorten liggen er ook in. Was wel zo veilig zei ex toen...ja niemand kan er ooit nog bij
woensdag 17 april 2013 om 11:23
woensdag 17 april 2013 om 11:26
woensdag 17 april 2013 om 11:35
quote:sugarmiss schreef op 17 april 2013 @ 11:29:
Heb je niet per ongeluk een nieuwe code ingesteld na die keer dat je hem open had?
Dat wordt avondenlang allerlei codes proberen tot hij open gaat.
Het scheelt 125 euro dus daar kun je wel wat tijd in stoppen als je toch tv zit te kijken.
Het is geen digitale, dus een andere code instellen kan niet.
Dochter heeft het ook al geprobeerd en zal nog eens aan een vriendin vragen of zij het wil proberen.
Ben al een paar avonden bezig geweest..............
Heb je niet per ongeluk een nieuwe code ingesteld na die keer dat je hem open had?
Dat wordt avondenlang allerlei codes proberen tot hij open gaat.
Het scheelt 125 euro dus daar kun je wel wat tijd in stoppen als je toch tv zit te kijken.
Het is geen digitale, dus een andere code instellen kan niet.
Dochter heeft het ook al geprobeerd en zal nog eens aan een vriendin vragen of zij het wil proberen.
Ben al een paar avonden bezig geweest..............
woensdag 17 april 2013 om 11:38
quote:Louba schreef op 17 april 2013 @ 11:26:
[...]
En als je de code meeneemt naar de slotenmaker en hem laat proberen voordat hij begint met openbreken?
Slotenmaker moet bij mij komen, ding is niet te tillen!
De persoon die hem bij mij binnen heeft gebracht had een halve hernia en vreselijke spierpijn in zijn best al gespierde armen (is echt een vreselijk zwaar ding)
Zal gewoon een rits mensen moeten uitnodigen, en de persoon die hem open krijgt mag mee eten....ofzo!
haat dat ding
[...]
En als je de code meeneemt naar de slotenmaker en hem laat proberen voordat hij begint met openbreken?
Slotenmaker moet bij mij komen, ding is niet te tillen!
De persoon die hem bij mij binnen heeft gebracht had een halve hernia en vreselijke spierpijn in zijn best al gespierde armen (is echt een vreselijk zwaar ding)
Zal gewoon een rits mensen moeten uitnodigen, en de persoon die hem open krijgt mag mee eten....ofzo!
haat dat ding
woensdag 17 april 2013 om 11:40