Entertainment alle pijlers

Carice bij dwdd

17-04-2013 20:18 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me of ze aan haar gezicht heeft laten sleutelen, of komt dat alleen door dat andere gebit? Dat haar mond daardoor anders staat?

Het lijkt wel zo'n bang hertje, met die ogen!
Ik zit ook te kijken en dacht hetzelfde. Maar aan de andere kant lijkt zij mij niet iemand die snel aan haar gezicht laat sleutelen.

Misschien is ze afgevallen?
Nee ik denk niet dat ze verbouwd is, ik ben Carice en haar maniertjes wel zat nu. Vind dat ze zo bewust is van haarzelf.

Daar in tegen gister Ellen te Damme..prachtwijf
Ik vind het een beetje lijken of ze onder de drugs zit ofzo. Vind het qua uiterlijk een prachtige vrouw, maar wat een vaag type altijd als ze haar mond open doet!
Ik dacht ook dat ze was afgevallen.
Ze heeft haar lippen in laten spuiten, gok ik.
Ja Ellen wel, die heeft lak aan alles en iedereen. Carice is te gemaakt.
Viel mij ook op. Jukbeenderen voller, daaronder wat ingevallen.
Ze lijkt me juist wel iemand die laat sleutelen.
Ze heeft al een tijdje wimper extensions en ik dacht ook direct..lelijk zo'n opgevulde lip.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:mafalda schreef op 17 april 2013 @ 20:20:

Nee ik denk niet dat ze verbouwd is, ik ben Carice en haar maniertjes wel zat nu. Vind dat ze zo bewust is van haarzelf.

Daar in tegen gister Ellen te Damme..prachtwijf

sorry verder geen nuttige bijdrage .. Vind carice zo gemaakt en echt totaal niet interessant meer.. jammer dat ze dat zelf zo om zeep geholpen heeft
Not my circus, not my monkeys
Voor (aantal jaar geleden) :

Nu:

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ah wimper verlenging, vind ik dus echt niet mooi!
Ik vond haar er ook raar uitzien. Than again, ik vind haar gewoon een raar mens en van mij mag ze van de tv wegblijven, dus ik heb maar snel weggezapt
Ik denk dat ze erg afgevallen is. Dat het daarom anders lijkt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik wou er net het DWDD topic uppen!

Ik dacht niet aan plastische chirurgie toen ik 'r zag, maar wel of ze vollere wenkbrouwen heeft laten staan in combinatie met dat wilde haar.

Amai. Zij is zo iemand die me aantrekt qua uiterlijk en acteren, maar afstoot qua persoonlijkheid. Idd wat een vaag mens, en ook wat overdreven. Dat met die hand in d'r haar vond ik zo aanstellerig. En dan zitten piepen dat ze te weinig tijd heeft om die muzikanten te bespreken, maar het enige wat ze er dan over te zeggen is is dat ze zo goed zijn
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Volgens mij is ze inderdaad behoorlijk afgevallen: aangezien ze van zichzelf al zo tenger is, misschien inmiddels een beetje te veel. Ze heeft altijd al vrij scherpe gezichtstrekken gehad: zo te zien is er niets aangetrokken of opgespoten.

Ik heb bij haar altijd juist wel het idee dat ze volledig zichzelf is (als een van de weinigen van de regelmatig terugkerende tafelgasten bij DWDD). Leuk mens, veel humor en zelfspot en ook nog een erg fijne muzieksmaak.
Ik denk zeker wel aan botox en opgespoten lippen. Ze heeft nu echt een duckface. Zonde. En dat zuchten de hele tijd, pffff.
Ik vind haar nog steeds een hele knappe vrouw, alleen vindt ze zichzelf heel erg interessant op dit moment. Mag ook wel, ze heeft een carrière om terecht trots op te zijn.
Some flies are too awesome for the wall
Ik las op Twitter er zo veel over dat ik even heb gekeken maar ik zag eerlijk gezegd niets bijzonders aan haar. Mij viel het in ieder geval niet op.
Volgens mij heeft ze haar lippen opgespoten, ze had altijd hele dunne lippen. Ik vind haar trouwens wel mooi maar ze heeft inderdaad maniertjes.
T valt me nu trouwens ook op dat ze geen rimpeltje op haar voorhoofd heeft. Zouden goede genen kunnen zijn hoor, maar zou ook zomaar wat anders kunnen zijn...
quote:femselien schreef op 17 april 2013 @ 21:28:

Ik vind haar nog steeds een hele knappe vrouw, alleen vindt ze zichzelf heel erg interessant op dit moment. Mag ook wel, ze heeft een carrière om terecht trots op te zijn.Ze zingt ook al zo prachtig!
Ik dacht dat ze een soort beugeltje in had, waardoor haar bovenlip naar voren drukte...?
Oh, en ik vind haar best een leuk mens, en mooi ook. Ze weet wat ze wil, en ik vind haar goed acteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven