Entertainment alle pijlers

Hadderdemmedodder 2013

20-03-2013 20:29 2873 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Nieuwe Hotter Than My Daughter nóg erger

VIDEO - Na twee seizoenen Hotter Than My Daughter zijn er nog steeds moeders die zich niet weten te kleden. De eerste aflevering van het derde seizoen is vanavond te zien.

"Dit seizoen heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik dacht na de vorige serie dat het niet erger kon, maar dat moet ik bijstellen", zei presentator Gordon. Oordeel zelf!

Woensdag, 20.30 uur, RTL4

Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 17 april 2013 @ 22:06:

[...]

Te watten?O je had het al aangepast, haha, dat stond er net niet
dit gaat nog wel toch
" ik ga niet onder de 20"

IEH
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Bh met bandjes associeer ik juist met oudere dames, ken geen één jong ding met een Marlies Dekker.
"ik ga niet onder de 20????"
quote:Enn schreef op 17 april 2013 @ 22:05:

Pfff dat dansen....Ieuww echt ranzig op die dansvloer om zogenaamd van achter genomen te geworden. Nou ja, wat je wilt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:coolpack2 schreef op 17 april 2013 @ 22:07:

dit gaat nog wel toch

Vind je?

Ben niet zo van de glitters.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is in elk geval allemaal niet überbloot, wel?
als die vrouw ooit thuiskomt met 1 van mijn zonen heeft ze een groot probleem
Daggeren, soort van droogneuken. Met je kont tegen het kruis van een kerel schuren, draaien etc.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Bah die Dafne Dekkers BH's zijn zo ordinair
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 april 2013 @ 22:07:

"ik ga niet onder de 20????"Sja....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Galadriel schreef op 17 april 2013 @ 22:07:

Bh met bandjes associeer ik juist met oudere dames, ken geen één jong ding met een Marlies Dekker.Ik had toen ik studeerde een huisgenootje dat altijd Marlies Dekker droeg.
Pff, waar halen sommigen toch die enorme zelfverzekerdheid vandaan? Of beter gezegd: arrogantie.
door dat gejank heeft ze blauwe kodders in d'r ogen
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 april 2013 @ 22:08:

Bah die Dafne Dekkers BH's zijn zo ordinairMarlies, Meds ze zijne van Marlies.
kLodders
die beha's ook.. 'je kunt je eraan optrekken'
quote:sweetfirefly schreef op 17 april 2013 @ 22:08:

Daggelden, soort van droogneuken. Met je kont tegen het kruis van een kerel schuren, draaien etc.Huh, nu staat er weer het eerste woord, maar je bedoelt daggeren toch?
Oh god. Daar gaat Gordon hoor.

BRRRR rillingen over mn rug
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:S0LEIL schreef op 17 april 2013 @ 22:09:

[...]

Ik had toen ik studeerde een huisgenootje dat altijd Marlies Dekker droeg.Een hotterdanmijdotter in wording?
quote:dolly81 schreef op 17 april 2013 @ 22:09:

Pff, waar halen sommigen toch die enorme zelfverzekerdheid vandaan? Of beter gezegd: arrogantie. is vaak ook een houding he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dolly81 schreef op 17 april 2013 @ 22:09:

Pff, waar halen sommigen toch die enorme zelfverzekerdheid vandaan? Of beter gezegd: arrogantie.Misschien zijn ze helemaal niet zo zelfverzekerd, maar is het ook proberen zichzelf te overtuigen.
quote:Galadriel schreef op 17 april 2013 @ 22:09:

[...]

Marlies, Meds ze zijne van Marlies.1 pot nat. Marlies en Dafne, de ordineerste zussen van Nederland. Samen met die "stoute" vriendin Ton van Royen
quote:Galadriel schreef op 17 april 2013 @ 22:07:

Bh met bandjes associeer ik juist met oudere dames, ken geen één jong ding met een Marlies Dekker.

Niet meer, in ieder geval.

Ik vond het in den beginne heel verfrissend: geen kant, maar toch elegant - zonder poespas. Maar die lol is er wel af gegaan ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven