Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

Hallo ik wil graag mee schrijven.

Ik ben 23 jaar ik heb helaas al een miskraam gehad. Dit kindje was niet gepland maar meer dan welkom. De kinderwens was er al wel maar niet actief bezig. Heb even in het topic 'er weer voor gaan na een miskraam'. Geschreven maar dat vond ik soms toch pijnlijk.

En nu gaan we er van af mei dus echt voor!

Nog 1 week en dan stop ik met de pil ( Moest helaas aan een zwaardere pil). Nu hopen dat ik meteen weer een regelmatige cyclus heb.
Welkom Derpina!

Dat je maar snel een mooie cyclus mag hebben
Welkom aan alle nieuwe meeschrijfsters!

Na een druk weekend gehad te hebben eindelijk weer even tijd gevonden om bij te lezen. Wat leuk om te lezen dat veel van jullie partners nu al zo meeleven! Mijn man is er nog niet zo mee bezig, dat zal (hopelijk..) over een paar weken wel komen als ik mijn menstruatie gehad heb en we voor de echt kunnen beginnen . Ik wil toch graag even wachten tot ik mijn eerste menstruatie weer gehad heb, al duurt dat wachten wel lang voor mijn gevoel... Maar voor ik de pil slikte had ik altijd een regelmatige cyclus, dus ik ga er een beetje vanuit dat dit nu ook weer terugkomt. Dat zou betekenen dat ik volgende week ongesteld moet worden. Afwachten maar..
Als ik mijn gemiddelde cyclus aanhou dan is mijn VOLGENDE MBD 10 MEI.

Ik heb trouwens de app My Days op mijn iPhone staan, daarin geef je steeds aan wanneer je ongesteld wordt en hij rekent dan op basis van jouw gemiddelde cyclusduur uit wanneer je weer ongesteld zou moeten worden. De nieuwe MBD dus

Overigens kun je er ook in aangeven dat hij je eisprong berekent (puur op basis van data). En je kunt er je temperatuurgrafiek in bijhouden.
ik weet het niet zeker dat ismij verteld over geen eisprong bij cyclussen langer dan 6 weken, Maak me daarom een beetje zorgen, maar zo aan de reacties te zien kan het dus wel nog gewoon zo zijn, dus misschien nog even afwachten hihi

Bedankt voor de tip mamarjan zal morgen eens na de etos gaan.
Heey ladies,

@derpina welkom hier,

@ Karin, balen dat je ongesteld bent bah..

@123aap123, ik heb ook de etos zwanger worde,

Ondersteunen idd ook de cyclus.. Wel grote capsules en 2xdd.

@mamarjan, qua leden denk ik wel dat t leuk is dat we niet te groot worden.. Zijn nu met z'n 10en.. Anders is het straks niet meer te volgen ben ik bang..

Hier alles goed.. Druk druk druk!

Volgende week hebben man en ik eindelijk weer wat meer tijd voor elkaar.. Deze week leven we echt langs elkaar heen, niet leuk! Volgende week maar even wat verloren tijd inhalen ;)

Succes iedereen met wachten op menstruaties, mbd's etc
Ik ben er nog hoor! Maar moet nog een week de pil nemen en daarna gaan we er echt voor. Lees natuurlijk wel jullie verhalen! Ik heb overigens bij de Action zwangerschapstesten gehaald! 2 voor 1,49, en volgens gebruikers werken ze prima! Misschien een tipje! Dus ik ben er helemaal klaar voor, nog even geduld...
Over grootte van dit groepje: mij maakt het niet heel veel uit.

Het is eigenlijk wel een hoop wachten hè dat zwanger worden? Wachten tot eisprong, wachten op MBD, wachten tot einde ongesteldheid en dan weer opnieuw..

Misschien om ons te laten wennen aan het hele grote wachten (9 maanden! Jeetje wat zal ik nieuwsgierig zijn naar dat kleintje in mijn buik)
@Karin App meteen gedownload. Wil het ook in ee. Agenda bij houden. Maar dan heb ik altijd iets extra's.

Ik ben ook zo benieuwd naar mijn buik!

Mijn schoonzusje heeft haar hele zwangerschap gewoon haar normale broeken gedragen! Echt bizar vond ik dat. Nu is ze ook wel heel erg mager.

Het lijkt mij zo mooi om een mooie zwangere buik te hebben:).

Als ik op mijn moeder lijk wel, alleen ga ik dan geen 10 bon bon bloc repen op en dag eten;).

Nu heb ik ook niet de aanleg om 'dik' te worden maar bij een zwangerschap weet je het maar nooit!

@Janneke Hier valt dit ook wel mee hoor.

Hij wilt het echt maar ik denk dat hij het toch een beetje spannend vind. Hij praat zo af en toe wel over kinder namen. En toen ik zei dat als ik eenmaal zwanger was dat we dan als nog 9 maanden hadden voor een baby kamer was hij wel 'oogelucht'.

Hij heeft een beetje het beeld van 'gestopt met de pil en meteen zwanger'. Of zo iets denk ik ,in zijn beeld zitten we meteen met een baby haha!
@Musje

Ik stop ook pas over 2 weken met de pil hoor;).

Dan natuurlijk eerst een 'neppe' menstruatie. En daarna eens kijken hoe alles op gang komt :)!
Hoihoi allemaal,

Graag schrijf ik met jullie mee. Ook wij hebben besloten om vanaf volgende maand voor een tweede te gaan. Onze dochter is nu 9 maanden en het begint duidelijk weer te kriebelen !

Na de bevalling ben ik niet terug aan de pil geweest. De vorige keer was het snel raak (waarvoor o zo dankbaar!) en ik ben erg benieuwd wat de natuur nu voor ons in petto heeft!

Iedereen succes!

groetjes,

Mies
ow en, ik zelf ben 30 jaar, mijn vriend is 28. Mijn aankomende maybe baby day (briljant!) is 30 mei en bijzonderheden is dat we starten in mei!

groetjes,

Mies
Hi allemaal,

Wij willen volgende week gaan stoppen met de pil. Zou ik met jullie mee mogen schrijven?
Ik laat ook maar weer wat van me horen!

Welkom Roos en Miesje! Gezellig dat jullie meeschrijven in deze spannende tijden .

Het lijkt mij een goed idee om nu geen mensen meer aan de tabel toe te voegen, anders wordt het wel erg lastig bijhouden denk ik. Wat vinden jullie daarvan?

@derpina, apart he dat sommige mensen helemaal geen buik krijgen en andere juist een gigantische! Ben ook erg benieuwd hoe het er bij mij uit gaat zien. Lijkt me wel fantastisch hoor zo'n groeiende buik met een baby'tje erin :D.

@musje, 2 testen voor 1,49 is wel super goedkoop! Goede tip. Ga vrijdag even kijken of ze bij "mijn" action ook liggen.

Mijn partner vroeg alweer of ik niet nog een test moet doen. Dus volgend weekend ga ik toch maar weer een test doen. Ik voel echt niets, maar deze cyclus duurt nu wel echt heel lang.... Ik hoop natuurlijk dat het raak is ;). Maar ben echt heel bang voor zo'n witte test...... Ik denk dat mijn cyclus nu zo lang duurt omdat we nu voor het "echie" bezig zijn en ik het zooo graag wil...
Leuk om met jullie mee te schrijven;-)

Ik zal wat meer over mezelf vertellen. Ik ben 24 jaar, getrouwd.

En hebben al een zoontje van 1 jaar.

Ben enorm benieuwd hoe snel we zwanger zullen zijn.

Zijn jullie er heel erg mee bezig? Bij mij gaat er veel door mijn hoofd. Mijn eerste zwangerschap was moeizaam dus hopen dat het de 2 keer wat makkelijker verloopt.

Liefs
Wilde even laten weten ik ben vandaag na de action gegaan hih na de tip hier in deze groep, en indd daar zijn ze 1,49. Dus maar meteen 2 doosjes mee genomen.

We zouden in mei beginnen , maar mij vriend kon niet wachten en wilde vorige week eral voor gaan...

Geen idee wanneer ik zal beginnen met testen. Aangezien ik eigenlijk nog steeds me 2de menstruatie afwacht na het stoppen met de pil, dat morgen al 9 wekenduurd , duurd me toch wel erg lang. Is niet echt handig met het beginnen zeg maar, ik weet ook niet hoelang ik moet wachten of de dokter moet benaderen ??? Zo weet ik ook niet of alles wel goed zit, maak me daar best zorgen over.

groetjes
Welkom Roos en Miesje!

@lionlilly ik zie net dat onze MBD's nu gelijk zijn, leuk!
Ik had overigens nooit gedacht op een forum tegen een 'onbekende' te zeggen dat het leuk is dat we tegelijk ongesteld moeten worden

Maybe Baby Day klinkt dus echt wel een stuk beter!
Welkom Roos en Miesje!

vriend is trouwens 31

@Marnee Spannend he zo'n test! Hopen dat het positief is!

@Roos Ik stop pas over 2 weken met de pil dus we oefenen nu nog gewoon ;).

Ik merk wel dat ik 'Baal' dat ik de strip af ga maken. Nu we er echt voor willen gaan zeg maar. In mijn hoofd ben ik er echt druk mee bezig. Maar dit komt even makkelijker uit. We gaan straks namelijk een weekje weg en om daar ongesteld te zijn is ook weer zo zonde.

En dan is het nog wachten op de eerste echte menstruatie. Dat kan de volgende maand zijn maar kan ook lang duren natuurlijk!

@aap

Probeer je niet te veel zorgen te maken hoe moeilijk dat ook is!

Door stress kan je menstruatie ook uitblijven.

En sowieso kan het even duren voor je weer een echte menstruatie heb na het gebruik van de pil. Je lichaam moet daar ook weer aan wennen.

Maar gewoon hopen dat het snel weer op gang komt:)!
Derpina : Ik probeer ook niet te veel te stressen, alleen als je voor dat je aan de pil begonnen al een onregelmatige cyclus had is dat geval nu ook groot wanneer je stopt. Dus ik denk dat dat helaas hetzelfde is. Toen was ik ook heel onregelmatig. Dan moet je toch wel een keer na je huisarts stappen ? Als je al voor kinderen gaat of niet , voor mij is het ook allemaal nieuw hihi
@Aap

Ik wil je niet demotiveren maar het kan zeker 3 maanden duren (of langer) voor dat je menstruatie op gang komt. Helaas, ik moet ook nog maar hopen dat alles meteen weer goed is. Ben al van af mijn 13e aan de pil.

Je weet al dat je een onregelmatige menstruatie had. Dus dat zal inderdaad weer zo zijn.

Wacht nog even af het duurt even voor dat seintje weer naar je hersenen gaat na al die hormonen.

En als jij het fijn vind moet je natuurlijk gewoon naar de dokter gaan. Daar hoef je geen jaar op te wachten hoor. En met een onregelmatige cyclus is het heel lastig dat klopt.

Extra veel seks hebben ;)!

Het komt vast goed, het is gewoon allemaal wat die hormonen.
Ha allemaal, ik kon even niet inloggen vanwege het nieuwe forum, maar ik ben er weer, hoor .

Leuk om te lezen dat julllie allemaal druk bezig zijn met meten en rekenen en voelen enzo .

Ik ben er nog niet zo mee bezig, behalve dat ik vanavond voor de laatste keer lekker wat (te veel) ga drinken met vriendinnen. Vanaf nu geen alcohol meer, ook vanwege minder vruchtbaarheid als je dat veel doet. Ik vind het niet erg, maar wilde er wel even bij stilstaan.

Ik heb vorige week een schitterende bos bloemen gekregen van mijn lief omdat mijn spiraal eruit was en we die beslissing toch wel spannend vonden. Lief van hem!

@Karin: haha, inderdaad lang geleden: ik had het nog wel eens met mijn pubervriendinnen of huisgenoten erover. 'oh ben jij OOK ongesteld?!! Wat gezellig! Filmpje? Dan neem ik chocola mee.'
Lionlilly

Hoop dat je er van heb genoten!

Katertje? ;)
Hallo dames,

Het is weekend! Het zonnetje schijnt

Lentekriebels!

Heerlijk!

Hoe is het met iedereen, is er of nieuws?

@ roos en miesje welkom bij de club

Hier alles goed, ik merk dat ik wel veel bezig ben met t hele zwanger worden.. En t forum wakkert dat alleen maar verder aan haha.. Zie ook overal zwangere buiken en baby's..

Hebben jullie dat ook?

Geniet van t weekend
Derpina die hormonen is wat idd hihi ;)

We wachten gewoon rustig af dan ;) geduld hebben..haha

riverrdale ,,, heerlijk he dat zonnentje. Waren we allemaal wel aan toe.

Maar idd ik zie ook overal dikke buikenen zwangeren mensen. me 3 beste vriendinnen zijn nu ook al zwanger,

ik vind het wel leuk om op dit forum mee te kunnen kletsen en lezen ! Zo deel je alles en kun je lekker je ei kwijt of je vragen stellen!

Fijn weekend allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven