Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bedankt!
Melden dat er nog steeds storingen zijn gaat dus ook over het beleid begrijp ik? Aangezien mijn bericht is weggehaald.
.
quote:Rooss4 schreef op 10 april 2013 @ 19:20:

Jullie zijn wel heel grondig geweest met opruimen. Mijn verzoek tot het sluiten van "Minnaar deel 19" is helegaar verdwenen!

Dus nogmaals, dit topic mag dicht.

Deel 20 is reeds geopend en in gebruik want....een dag niet gekletst over onze minnaars is een dag niet geleefd!

Beste Rooss4,

Je berichtje is mede door de vele off topics inderdaad over het hoofd gezien bij het opschonen, excuses.

Het topic is alsnog gesloten. Veel kletsplezier in deel 20

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Soulcats schreef op 10 april 2013 @ 19:24:

Melden dat er nog steeds storingen zijn gaat dus ook over het beleid begrijp ik? Aangezien mijn bericht is weggehaald.

Beste Soulcats,

Jouw vraag over het sluiten van het klaagtopic gaat in feite ook over het beleid, maar deze vraag was ook reeds onder de aandacht gebracht. Dit soort berichten mogen ook op het bugtopic.

Wij komen erop terug!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Fijn, bedankt.
.
Nogmaals:

beelicious, 4 uur geleden

Waar is mijn topic "petitie keuzevrijheid in de zorg" gebleven?
Dan doe ik mijn verzoek ook nog maar een keer, want volgens mij hebben jullie dat over het hoofd gezien:

Kan dit topic:

Next 50 shades - de verliezers

Verplaatst worden naar de seks-pijler? Dan komen er hopelijk wat meer verhalen bij, want tot nu toe ben ik de enige van de honderden inzendingen die hierbij staat. Of jullie moeten toestaan dat er wat meer expliciete verhalen op de Overige pijler komen, dat is ook goed.
Mods,

Ik heb volgens mij twee keer een vraag gesteld en twee keer is mijn vraag weggehaald. Als dat al offtopic is weet ik niet waar dit topic wel voor is. Mijn vraag was of het topic van Naafs (Next 50 shares - de verliezers) opgeschoond mag worden omdat een groot deel van de reacties alleen maar aan een weggehaald verhaal van een bepaald persoon gaan. Dat heeft dus niets met het oorspronkelijke topic te maken.

In het kader 'driemaal is scheepsrecht' hier opnieuw een poging.
Topic Voor iedereen uit Friesland! Zouden jullie een hele korte en is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.
quote:beelicious schreef op 10 april 2013 @ 19:51:

Nogmaals:

Het is door de moderator offline gehaald.

mvg,

Junior.
quote:naaf13 schreef op 10 april 2013 @ 19:52:

Dan doe ik mijn verzoek ook nog maar een keer, want volgens mij hebben jullie dat over het hoofd gezien:

Kan dit topic:

Next 50 shades - de verliezers

Verplaatst worden naar de seks-pijler? Dan komen er hopelijk wat meer verhalen bij, want tot nu toe ben ik de enige van de honderden inzendingen die hierbij staat. Of jullie moeten toestaan dat er wat meer expliciete verhalen op de Overige pijler komen, dat is ook goed.

Beste Naaf13,

Het topic is inmiddels verplaatst naar de pijler Seks.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:eingenzinnig schreef op 10 april 2013 @ 21:18:

Mods,

Ik heb volgens mij twee keer een vraag gesteld en twee keer is mijn vraag weggehaald. Als dat al offtopic is weet ik niet waar dit topic wel voor is. Mijn vraag was of het topic van Naafs (Next 50 shares - de verliezers) opgeschoond mag worden omdat een groot deel van de reacties alleen maar aan een weggehaald verhaal van een bepaald persoon gaan. Dat heeft dus niets met het oorspronkelijke topic te maken.

In het kader 'driemaal is scheepsrecht' hier opnieuw een poging.

Beste Eingenzinnig,

Dit topic is eerder al beoordeeld door de moderators. Specifieke vragen graag via email.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
In het topic over 'tips voor het kattenprobleem' is er iemand die zichzelf even aangemeld heeft, 'afknallendanmaar' en uitlegt hoe je een kat verdrinkt en begraaft in je tuin. Daarna een reactie dat je een kat mág vermoorden volgens de wet. Ik krijg er halve hartkloppingen van. Kan diegene worden geblokkeerd of kunnen in ieder geval zijn posts worden verwijderd? Ik heb het ook gestaft.
quote:cestlavie7 schreef op 10 april 2013 @ 22:29:

In het topic over 'tips voor het kattenprobleem' is er iemand die zichzelf even aangemeld heeft, 'afknallendanmaar' en uitlegt hoe je een kat verdrinkt en begraaft in je tuin. Daarna een reactie dat je een kat mág vermoorden volgens de wet. Ik krijg er halve hartkloppingen van. Kan diegene worden geblokkeerd of kunnen in ieder geval zijn posts worden verwijderd? Ik heb het ook gestaft.

Ik heb het topic (tijdelijk) offline gehaald zodat de moderators er morgen naar kunnen kijken en het opschonen.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2013 @ 22:31:

[...]

Ik heb het topic tijdelijk offline gehaald zodat de moderators er morgen naar kunnen kijken en het opschonen.

mvg,

Junior.Ik kan niet meer staffen, dus dan maar even zo: laat ook even kijken of het niet gewoon een hele dikke vette troll is. Ik heb namelijk het idee dat dat hele topic alleen maar is neergezet om idiote reacties als die van banaantje en afknallendanmaar uit te lokken.
quote:JuniorModeratorViva, 1 uur geleden

quote:

beelicious schreef op 10 april 2013 @ 19:51:

Nogmaals:

Het is door de moderator offline gehaald.

mvg,

Junior.

Oh, waarom. Er waren geen klachten in dit topic en we hielden ons aan de forumregels?
quote:beelicious schreef op 10 april 2013 @ 23:29:

[...]

Oh, waarom. Er waren geen klachten in dit topic en we hielden ons aan de forumregels?

Ik heb het even nagevraagd dus als ik een terugkoppeling krijg dan zal ik het melden.

mvg,

Junior.
Topic Hulp nodig! is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.
Een verkapt hengeltopic:

vragen om moeilijkheden of ....?..
quote:JuniorModeratorViva schreef op 10 april 2013 @ 22:27:

[...]

Beste Eingenzinnig,

Dit topic is eerder al beoordeeld door de moderators. Specifieke vragen graag via email.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaLaat maar zitten. Blijkbaar kan iedereen een topic om zeep helpen en mag een vraag stellen, die niet inhoudelijk is of over het beleid gaat ook al niet meer.
Topic Wholesale sexy lingerie is verwijderd ivm spam.

mvg,

Junior.
Dag mods,

Ik zou graag een fatoenlijk antwoord krijgen op de vragen die ik jullie per mail gesteld heb.

De eerste vragen dateren al van 1 en 2 april.

Geen van de vragen is op een fatsoenlijke, inhoudelijke manier beantwoord.

Graag een reactie.
quote:Twinkle1001 schreef op 11 april 2013 @ 14:32:

Dag mods,

Ik zou graag een fatoenlijk antwoord krijgen op de vragen die ik jullie per mail gesteld heb.

De eerste vragen dateren al van 1 en 2 april.

Geen van de vragen is op een fatsoenlijke, inhoudelijke manier beantwoord.

Graag een reactie.

Er is een mail verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Spam alert: Op Entertainment: Personeelsuitjes...

(Ben ik de eerste )
Topic Ex terugwinnen!! Digitaal boek? ''Je ex terugwinnen'' is verwijderd ivm spam.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven