Centraal Bug topic
maandag 12 december 2011 om 11:45
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 april 2013 om 16:20
quote:SuperGoomba schreef op 18 april 2013 @ 15:59:
Webgeschiedenis wissen heeft bij mij geholpen tegen het 'alles door elkaar' probleem.
Bij mij werkt Ctrl-F5 (Firefox 19.0.2). De papieren vliegtuigjes zijn verdwenen.
Ik ben niet dol op de zwarte buttens (BEKIJK BERICHT, VERSTUUR BERICHT en rechts (grafisch) INLOGGEN, de buttons onder het woord VIVA: BLOG, FORUM, GAMES, etc.) en om alles in hoofdletters te schrijven.
Webgeschiedenis wissen heeft bij mij geholpen tegen het 'alles door elkaar' probleem.
Bij mij werkt Ctrl-F5 (Firefox 19.0.2). De papieren vliegtuigjes zijn verdwenen.
Ik ben niet dol op de zwarte buttens (BEKIJK BERICHT, VERSTUUR BERICHT en rechts (grafisch) INLOGGEN, de buttons onder het woord VIVA: BLOG, FORUM, GAMES, etc.) en om alles in hoofdletters te schrijven.
World of Warcraft: Legion
donderdag 18 april 2013 om 16:33
quote:dammes3 schreef op 18 april 2013 @ 16:24:
Als je 2 x ctrl f5 doet dan zijn de logo's weg en is het forum weer leesbaar! Hiep hoi!
Verdomd dat werkt op Chrome ook.
Ik kan trouwens offcieel niet inloggen, maar toch ben ik binnen.
Hoe krijg je het forum mobiel aan de praat? Daar heb ik geen F5. En al helemaal geen Ctrl-F5.
edit:
Oh, ik kan op de desktopversie mobiel ook niet inloggen, maar wel reageren. De mobiele versie (die oude oranje) kan ik wel lezen, maar niet inloggen en daar wordt ik ook niet automatisch ingelogd.
Hij is mobiel wel retetraag (de desktopversie). Dat is geen doen.
Als je 2 x ctrl f5 doet dan zijn de logo's weg en is het forum weer leesbaar! Hiep hoi!
Verdomd dat werkt op Chrome ook.
Ik kan trouwens offcieel niet inloggen, maar toch ben ik binnen.
Hoe krijg je het forum mobiel aan de praat? Daar heb ik geen F5. En al helemaal geen Ctrl-F5.
edit:
Oh, ik kan op de desktopversie mobiel ook niet inloggen, maar wel reageren. De mobiele versie (die oude oranje) kan ik wel lezen, maar niet inloggen en daar wordt ik ook niet automatisch ingelogd.
Hij is mobiel wel retetraag (de desktopversie). Dat is geen doen.
.
donderdag 18 april 2013 om 16:47
En nog erger, de desktopversie heeft hetzelfde probleem als de oude destopversie op mijn mobiel. Ik kan niet op de knopjes onder mijn naam drukken (loepen enzo) want die lopen door elkaar, met ook de roze txt erdoorheen. Ook als ik maximaal ingezoomd ben.
De andere knopjes (wijzigen en quoten) zijn zo klein dat ik er een speciale nagel voor moet laten groeien. En dan kan ik nog maar alleen de quote aanklikken, maar niet de wijzig of staf. Als ik dat probeer selecteert hij geen aparte knop maar de hele regel en kom ik bij een gewoon reactiescherm.
edit: soms lukt het wel, om de wijzig knop te pakken te krijgen. Maar niet altijd.
De andere knopjes (wijzigen en quoten) zijn zo klein dat ik er een speciale nagel voor moet laten groeien. En dan kan ik nog maar alleen de quote aanklikken, maar niet de wijzig of staf. Als ik dat probeer selecteert hij geen aparte knop maar de hele regel en kom ik bij een gewoon reactiescherm.
edit: soms lukt het wel, om de wijzig knop te pakken te krijgen. Maar niet altijd.
.
donderdag 18 april 2013 om 16:55
donderdag 18 april 2013 om 17:02
De app doet het op mijn ipad helemaal niet. Verder kan ik niet inloggen, maar ben ik het kennelijk wel. Mijn Viva doet het niet, op de app heeft de functie sowieso nooit gewerkt. Echt hoor, het fuckt me niet hoe de kleur is, of welke plaatjes er bij de categorieën staan... Als het nou maar gewoon eens werkt.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
donderdag 18 april 2013 om 17:05
quote:
Ik ben niet dol op de zwarte buttens (BEKIJK BERICHT, VERSTUUR BERICHT en rechts (grafisch) INLOGGEN, de buttons onder het woord VIVA: BLOG, FORUM, GAMES, etc.) en om alles in hoofdletters te schrijven.Jippie het werkt, opgelost!!
Ik ben niet dol op de zwarte buttens (BEKIJK BERICHT, VERSTUUR BERICHT en rechts (grafisch) INLOGGEN, de buttons onder het woord VIVA: BLOG, FORUM, GAMES, etc.) en om alles in hoofdletters te schrijven.Jippie het werkt, opgelost!!
donderdag 18 april 2013 om 17:05
donderdag 18 april 2013 om 17:08