Entertainment alle pijlers

3FM-Awards

18-04-2013 20:46 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook :-)?
Ja ik kijk beste zanger Guus Meeuwis
Alle reacties Link kopieren
Racoon ook top! Hoopte ik al op!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een Fansington dus ik hoop stiekem dan Kensington overal wint waar ze voor genomineerd zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Domien schattig
Alle reacties Link kopieren
Haha Snyggin, je krijgt snel je zin met Kensington!
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Alle reacties Link kopieren
quote:Razzle schreef op 18 april 2013 @ 20:59:

Ik vind Domien schattig Ik vind Domien een eikel, ik mag hem niet, sorry ik krijg gewoon de kriebels van de man
Ik log speciaal even op de computer in om te zeggen dat ik ook kijk... Maar dat K-forum doet het dus niet op mijn iPhone en iPad. Jammer, anders had ik zeker met jullie meegedaan, maar dit is geen 'trashen' zo!
***Ga weer in de meeleesmodus***
Alle reacties Link kopieren
Hahah een eikel! Ik vind hem er leuker uitzien dan hij klinkt op de radio. Meestal zijn die (heee) DJ's niet zo knap!
Alle reacties Link kopieren
Balen, GiuliettaCapuletti! Van wie ben je fan? Kunnen we in jou plaats juichen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Razzle schreef op 18 april 2013 @ 21:05:

Hahah een eikel! Ik vind hem er leuker uitzien dan hij klinkt op de radio. Meestal zijn die (heee) DJ's niet zo knap!Ik ga 'm speciaal voor jou even bekijken dan maar hij komt soms zo onsympathiek over, beetje spatjes zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op een prijs voor Handsome Poets.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Nu mag Nielson wel.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Het publiek juicht voor Nielson maar hij heeft er al 2 misgelopen. Ik vind Annemiek een t(r)ut, zet haar altijd af!
Handsome Poets vind ik live niet goed, heb ze al eerder gehoord maar ze maken geen 8ndruk op mij.

Domien vind ik ook niet zo...

Gerard Ekdom daarentegen....
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaa Kensington weer in de prijzen, fuck yeh!
Had gehoopt op Racoon maar Kensington is ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Gerard Ekdom is net te oud voor mij, ben meer van de Domien-generatie :-)!



Kensington gaat wel heel lekker zo!
Alle reacties Link kopieren
Wel een beetje jammer van kane
Whaha, ik ben even oud als Gerard.

Domien vind ik als dj gewoon niet heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tess07 schreef op 18 april 2013 @ 21:32:

Whaha, ik ben even oud als Gerard.

Domien vind ik als dj gewoon niet heel leuk.



Precies!



op beide punten trouwens +1
Alle reacties Link kopieren
Haha nou ik ben net zo oud als Domien! MA als DJ is Gerard Ekdom echt onverslaanbaar!



Racoon beste single, jaaaaah :-d!
Helemaal met je eens Razzle!



Blaudzun vind ik ook erg goed.



Qua dj ben ik ook erg blij dat Frank Daane (ofzo?) weg is.

Verder word ik altijd erg blij van Ekstra Weekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven