Lijf & Lijn alle pijlers

Les Mills

07-10-2010 15:28 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een topic voor iedereen die de lessen volgt van Les Mills!

Het is een mysterie, maar sinds gisterochtend is ons oude topic verdwenen, snik snik. De angel weet niet waarom, maar waarschijnlijk heeft de TO gevraagd het te verwijderen. Een niet nader te noemen forummer heeft het ooit geopend, maar dat was als vervolg op een ander topic en zij schreef al zeker anderhalf jaar niet meer mee. Daarnaast heeft zij al een paar maanden geleden afscheid genomen van het viva forum, dus een beetje gek dat het nu pas verwijderd is. Bovendien was het een gezamenlijk topic, dus berezonde dat het er niet meer is! Maar ja, wat doe je er tegen, we moeten weer helemaal opnieuw beginnen.

Ik trap af: ik doe 2x rpm per week, 2x body pump, 1x body balance en 1x fitness. Vanwege rugklachten alles op een niet al te hoog niveau, helaas.

En gisteren had ik gepost dat ik de nieuwe rpm (nr 49) al heb mogen doen en die was zwaaaaaaaar. Lang geleden dat ik zo uitgeput ben geweest....
Hey

Ik ben weer onder mn steen vandaan :-)

Ik ben wel regelmatig naar de Balanceles (4 weken niet en toen weer een paar keer wel) geweest, vandaag voor het eerst de nieuwst versie gedaan maar ik vind m vooralsnog niet zo..beetje rommelig.
Ben ook weer present...(iets met een kleuter die de laptop wilde afsluiten en dat zó goed deed, dattie vervolgens naar de monteur moest)

Ik schreef eerder over de tabata-training in de attackles. Nu blijkt dus dat onze instructeur die zelf veranderd heeft. Ze vindt de muziek van nummer 4 vreselijk. Maar ik vind dat ze een goed alternatief heeft bedacht. Aan woe krijg ik wél de originele versie van een andere instructeur. Ben benieuwd...

Heb trouwens nog een goede tip gekregen pas geleden... Heb misschien wel eens laten weten dat ik zo'n anderhalf jaar geleden 30 kilo ben afgevallen... Wil er nog een kilo af 5 a 6 afhebben, maar hang dus al anderhalf jaar te schommelen rond t zelfde gewicht. Heb de trainingen intensiever gemaakt, ga tegenwoordig eerder 4 keer dan 3 keer per week. Maar t gewicht wilde niet echt omlaag. Sprak pas iemand in de sportschool die echt heel strak in haar velletje zit. Zij herkende t probleem. toen is ze MEER gaan eten...jaja!!! En toen vlogen de kilo's er weer vanaf. Het kon namelijk niet aan t trainen liggen (ze trainde ook 3 keer per week intensief) dus moest t aan de voeding liggen. Ze adviseerde om de twee uur te eten. En de 3 hoofdmaaltijden iets kleiner te maken. Doe t nu een dag of 8 en ben al 2 kilo kwijt!!! Voordeel: geen tijd om trek te krijgen, want ik eet om de twee uur. Soms heb ik nog geen trek, maar eet toch iets. Ik mag gewoon 7 a 8 keer per dag eten!!! En ik val iedere dag nog af. Echt bizar om te bedenken dat ik in plaats van nóg minder eten, gewoon meer moest eten...

Sorry voor t lange verhaal, maar misschien is dit ook de gouden tip voor iemand anders. Ben zelf zó blij dat ik m kreeg! Oké...t is hier geen lijn topic, maar toch...
Goeie tip lady-blue-eyes..vaak went je lichaam aan een bepaalde hoeveelheid eten idd en dan val je niet meer af.

Ik ben lekker wezen skeeleren vandaag, heerlijk buiten! Dus de score van deze week: woensdag gezwommen, zaterdag gebalanced en vandaag op de skeelers. Kan beter maar niet slecht!!
Goede tip LBE,ik denk dat ik dat ook ga proberen, want de kilo's gaan er maar langzaam af. Minder snaaien zou in mijn geval ook verstandig zijn.

Skeeleren is leuk, Luni! Ik denk dat de mijne ook maar eens ga afstoffen!
Luni!

Ik heb al de hele week spierpijn na alle nieuwe releases!
Gobs!!
Hoi allemaal,

Ik kom ook maar weer eens even buurten..

Heb gisteren de nieuwe pump gedaan (de instructeur deed trouwens de lunges niet, was eigenlijk wel benieuwd naar de sprongen op de step).

Vond het verder leuk, wel wat spierpijn nu.

Was eigenlijk vandaag van plan naar attack te gaan maar vanwege die spierpijn en wat algehele lamlendigheid in combinatie met het geweldige boek dat ik aan het lezen ben toch maar thuis gebleven. Voel me een beetje slecht omdat ik nu al 3 weken niet naar attack geweest ben om diverse redenen. Goed, volgende week dus daarvan de nieuwe release, ben wel benieuwd.

Als ik Gobsmack zo lees is het eigenlijk maar goed dat ik niet gegaan ben, ik heb nl vooral spierpijn in mijn armen en schouders :D

Er is eigenlijk gewoon te weinig tijd in een week om alles wat ik wil doen kwa sporten en de rest van mijn leven ook daadwerkelijk te doen.
Je lichaam geeft duidelijk aan wat rust nodig te hebben Wion, niet negeren hoor! Er is altijd een volgende keer he
Dubbel...
Nu Wionn, als Luni het 2x zegt dan zal ze wel gelijk hebben!

Ik ben voldoende uitgerust inmiddels en ga eind van de middag attacken. Ik ben benieuwd hoe het gaat. De eerste piek is echt zwaar maar de 2e piek is bijna niet te doen. Na de eerste ronde van dat nummer sta ik al half te hyperventileren.

Zin in!
Haha

Ik heb van het skeeleren ook best spierpijn gehad, heupen en kuiten auw auw.
Ik heb paar weken niet gepumpt. Straks even kijken of er vanavond een les is die ik kan volgen en anders ga ik cardio doen.

O jee die Attackles klinkt echt wreed hahahaha
Attack is inderdaad wel een beetje wreed ja. En ikzelf kan dat ook zijn voor mezelf, dus dat matcht goed. De slogan is niet voor niks 'Go hard or go home!'

Ik had trouwens ook al maandenlang niet gepumpt. Ik vond het wel weer leuk maar had wel gelijk hier mijn borst/arm overbelast door te zwaar te trainen (had wel verlaagd!). Dat ging verder dan spierpijn, heb er echt 4 dagen behoorlijk last van gehad!

Dus bouw het rustig op Ruby!
Ik bleek gisteren belachelijk energiek! Waar ik de vorige keer nog bijna moest overgeven aan het eind van de 2e piek, kwam ik er nu redelijk ongeschonden door heen. Zondag weer attack hoop ik!
Klinkt goed Gob!

Ik ga morgen bodypumpen, thanks voor de waarschuwing, ik denk dat ik start met beginnersgewicht.
Hee allemaal... Ik pump nu ongeveer een jaar, maar vind deze les nu echt vreselijk. Rare telling voor de borstspieren en al die lunges, nee tis niet mijn ding. Iemand DE tip om af te vallen?? Welke les werkt goed??
heb je echt overgewicht plofkip, of streef je iets na dat niet haalbaar is?
Meds, bmi van 31, dus echt overgewicht... Helaas...
Plofkipje, ik heb ook moeten wennen aan de nieuwe borstspier oefening met die ritmewisselingen, maar heb hem nu na 3 keer aardig te pakken. Het went als je hem een paar keer gedaan hebt! Alleen het springen bij het lungenummer vind ik nog echt lastig.
wat doe je met voeding plofkip?
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 april 2013 @ 21:02:

wat doe je met voeding plofkip?Ik heb een app die calorieën telt, ik weeg avondeten af en zorg ervoor dat ik wel elke dag aan 2000 calorieën kom. Qua eten is het volkorenbrood volkorenbrood met kaas of kipfilet, fruit tussendoor en af en toe een koekje (alleen als ik werk, zo'n tien dagen per maand). Avondeten is vaak zo'n 200 gram aardappels, een lading groente en 100 tot 150 gram vlees. Als toetje vaak yoghurt met lijnzaad of volkorenbeschuit (ivm darmklachten).
prima voeding, maar probeer eens op 1800 te gaan zitten
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 april 2013 @ 21:08:

prima voeding, maar probeer eens op 1800 te gaan zittenIk ga eens kijken of dat wat is. Heb de komende week vrij, is makkelijker om er dan mee te beginnen. Ik werk onregelmatig.
Ik vind de borsttrack echt geweldig! Zowel qua muziek als qua 'choreo'. Heb een tijdje geleden in de mix ook een (was het Duits??) nummer getroffen waar ook meer van beneden naar boven dan andersom was. (***, waaaaaaar ben je?!) Ik mis je!)
Nou, vandaag eindelijk weer eens naar attack geweest! Was leuk maar wel erg zwaar. Had ook niks anders verwacht na de opmerkingen hier en gezien het feit dat ik al even niet geweest was en ook niet in de beste conditie ooit.

Maar goed, erg blij dat ik geweest ben. Nu weer braaf elke week!

Weet iemand hoe de nieuwe balance is? Wil ik ook weer eens een keer heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven