Entertainment alle pijlers

De W van...

19-04-2013 11:38 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos,

Walgelijk,

Week-in-de-knieën,

Waanzinnig,

etc.



Het Koningsriedeltje

Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.

De W van

Totaal aantal stemmen: 125

Waardeloos (92%)
Wonderschoon (8%)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wonderschoon gekozen; want al die inzet enzo. Gewoon allemaal lekker door zingen en ik vermaak me er echt prima mee.
Wie heeft toch bedacht dat het mooi is als iedere (halve) zin door iemand anders wordt gezongen?
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 12:42:

Ik verdacht jou al



Je bent wel erg incognito zo zonder die borende blik.



En ik zit nu met Juliana bedaaaaaaaaaaaaaaaaankt in mijn hoofd, eigen schuld dikke bult.Ja, en bedankt
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 12:43:

Wie heeft toch bedacht dat het mooi is als iedere (halve) zin door iemand anders wordt gezongen?Das hip en van deze tijd, naar het schijnt
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 11:38:

Ik heb er 2 minuten naar geluisterd. Wat een dom lied!

Wat vinden jullie ervan?2 minuten, masochistische trekjes ?
Nog een koningslied
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 april 2013 @ 12:49:

Nog een koningsliedIk ga voor deze.
Alle reacties Link kopieren
Herman van Veen schijnt ook een lied te maken, daar ben ik wel benieuwd naar!



En er zijn inderdaad veeeeel meer gedrochten op de markt verschenen, het is alsof we het er om doen!
Alle reacties Link kopieren
Dries Roelvink!

Het begint als een kerstliedje. "Een kind ons geboren, liggend in de kribbe... Komt nu, o komt nu naar Bethlehem..."
Alle reacties Link kopieren
Ook een goede kanshebber.
Oh my god wat een draak van een nummer. Ik schrijf & componeer nog betere nummers in mn slaap! (en dan worden deze gasten er nog voor betaald ook...)

Koningsdag leek me leuk maar waarom moet er zo'n debiel lied bij?
Whaa, wat errug!
Whaaaaahhhh, Bertje Doperwtje! Dat die nog steeds de Langestraat onveilig maakt zeg, wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 april 2013 @ 12:49:

Nog een koningsliedIk geef t niet graag toe, maar ik vind het niet eens zo'n slecht nummer van Dries. Koninklijker dat de draak van John iig.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 april 2013 @ 12:49:

Nog een koningslied



Waarom nou niet in zijn zwembroek?´



Ik geloof dat ik deze serieus beter vind dan het W-lied. Nou ja, minder erg dan.
Ik wil 'm ook graag horen, maar de link uit de OP doet het niet meer. Iemand een andere link naar het koningslied?
Ik heb jeuk van Dries...
Alle reacties Link kopieren
Gister al dit gefuck met de forum-achtergrond (dat nog steeds niet functioneert op mijn iphone! en niet op mijn macbook ook niet!!!)... zat ik vanochtend in de auto, hoorde ik dat koningslied.



Ik kan het niet meer aan. Ik heb me meteen ziekgemeld op het werk.



Dat snappen jullie toch wel? Mijn baas begreep het in ieder geval wel.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Sproet schreef op 19 april 2013 @ 12:55:

Dries Roelvink!

Het begint als een kerstliedje. "Een kind ons geboren, liggend in de kribbe... Komt nu, o komt nu naar Bethlehem..."Het doet me sterk denken aan 'Komt allen tezamen'
ook mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperGoomba schreef op 19 april 2013 @ 12:57:

Ik wil 'm ook graag horen, maar de link uit de OP doet het niet meer. Iemand een andere link naar het koningslied?niet? bij mij doet ie t gewoon hoor
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:DeeDee86 schreef op 19 april 2013 @ 12:56:

[...]



Ik geef t niet graag toe, maar ik vind het niet eens zo'n slecht nummer van Dries. Koninklijker dat de draak van John iig.

Eens maar waarom ook hier niet u ipv je?



Echt, wie heeft bedacht om die liederen in de jij-vorm te doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 12:57:

[...]





Waarom nou niet in zijn zwembroek?´



.Kom maar schatje, hier ben ik.
quote:doemaareennickdan schreef op 19 april 2013 @ 12:51:

[...]





Ik ga voor deze. Bertje Doperwtje rules
Alle reacties Link kopieren
Dat is een feit DeeDee, vergeleken met die draak van John is alles beter!

En voor Dries is het ook helemaal niet slecht, geef ik ook toe.

Blijft het geen konings-waardig lied.



Ik stem ook voor Doperwtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven