Entertainment alle pijlers

De W van...

19-04-2013 11:38 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos,

Walgelijk,

Week-in-de-knieën,

Waanzinnig,

etc.



Het Koningsriedeltje

Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.

De W van

Totaal aantal stemmen: 125

Waardeloos (92%)
Wonderschoon (8%)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Cabaretier, schrijver en zanger Wim de Bie vindt het lied "schokkend". "We leven in een open inrichting."



quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:01:

Cabaretier, schrijver en zanger Wim de Bie vindt het lied "schokkend". "We leven in een open inrichting."



Typisch een reactie van de Bie
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee86 schreef op 19 april 2013 @ 14:01:

[...]



misschien moet er maar een nazorg-topic bij psyche komenKom op met dat nazorg topic! WAAAAAAAAARRRRGGGGGH!!!
quote:redband schreef op 19 april 2013 @ 14:03:

[...]



Typisch een reactie van de Bie



Ik vind het meesterlijk (die uitspraak van De Bie en niet het liedje).

Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:01:

Cabaretier, schrijver en zanger Wim de Bie vindt het lied "schokkend". "We leven in een open inrichting."



"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Misschien kan de Bie nog even snel een nieuwe tekst maken
Het officiële koningslied was vrijdag ongeveer 20 minuten niet te zien op het videokanaal YouTube. Er verscheen een melding dat de video was verwijderd 'wegens een schending van het beleid op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud'. Na 13.00 uur was het nummer weer te bekijken op YouTube.

Een woordvoerder van de organisatie liet weten dat er contact is opgenomen met YouTube om te achterhalen wat er aan de hand was.

Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:42:

Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.Helemaal eens!
Door de regen en de wind

Zal ik naast je blijven staan

Ik bescherm je tegen alles wat komt

Ik zal waken als jij slaapt

Ik behoed je voor de storm

Hou je veilig zo lang als ik leef



Ik neem er even een alinea uit, want ik snap het even niet. Zingen wij dit aan de Koning, of zegt hij dit tegen het volk?

Ik kan hem helemaal niet beschermen, want ik heb ook mijn nachtrust nodig. En als dit vanuit WA komt, dan is het een ware God dat hij dit allemaal beloofd......
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 19 april 2013 @ 14:12:

[afbeelding]
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:42:

Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.



Zou dat komen omdat Ewbank die tekst eigenlijk gejat heeft, dat de melodie dus wel mooi is?



Verder eens met Starshine...
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 14:08:

Het officiële koningslied was vrijdag ongeveer 20 minuten niet te zien op het videokanaal YouTube. Er verscheen een melding dat de video was verwijderd 'wegens een schending van het beleid op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud'. Na 13.00 uur was het nummer weer te bekijken op YouTube.

Een woordvoerder van de organisatie liet weten dat er contact is opgenomen met YouTube om te achterhalen wat er aan de hand was.

Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.







ik heb het niet zo op GS, maar dit is wel een goeie grap
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 19 april 2013 @ 14:12:

[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6168_n.jpg[/img]
Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.



Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:



Kinderen van Holland - Juliana
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:13:

[...]





Zou dat komen omdat Ewbank die tekst eigenlijk gejat heeft, dat de melodie dus wel mooi is?



Verder eens met Starshine...dat zou heel goed kunnen
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 14:16:

Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.



Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:



Kinderen van Holland - Juliana



ach wat schattig.

(ik had ook zo'n gebreide beige met bruine trui )
Alle reacties Link kopieren
"We houden het water bij je vandaan"
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 14:16:

Ik word plots overvallen door een flash-back naar mijn prille jeugd. Als ik me goed herinner hebben wij dit op school ingestudeerd.



Werkelijk alles aan dit filmpje is van een briljante knulligheid:



Kinderen van Holland - Juliana



Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...



Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?



Nee echt, ik vind het een gemiste kans!
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:41:

[...]





Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...



Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?Nee echt, ik vind het een gemiste kans! ja dat is verwarrend. En hij wordt onze koning, dan moet hij ons toch zeker beschermen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Om je Wezenloos Werrot te generen.

Waarom,WWWWAAROM wrappen...en zo n onnozele tekst.



Hier ga je toch niet mee naar buiten treden?! Dan schaaf je

toch net zolang tot het wel te pruimen is? Echt embarrising. En niet zo n klein beetje ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 19 april 2013 @ 14:08:



Wel is bekend dat weblog Geenstijl lezers opvroeg om voor de 'spam knop' op YouTube te klikken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Weerzinwekkend! Hoorde hem vanmiddag in de auto op de radio, reed van schrik zowat van de dijk af, brrrrr.....en dan dat gerapte stuk, djeez.....
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:11:

Door de regen en de wind

Zal ik naast je blijven staan

Ik bescherm je tegen alles wat komt

Ik zal waken als jij slaapt

Ik behoed je voor de storm

Hou je veilig zo lang als ik leef



Ik neem er even een alinea uit, want ik snap het even niet. Zingen wij dit aan de Koning, of zegt hij dit tegen het volk?

Ik kan hem helemaal niet beschermen, want ik heb ook mijn nachtrust nodig. En als dit vanuit WA komt, dan is het een ware God dat hij dit allemaal beloofd......Eigenlijk was die tekst voor Mega Mindy geschreven, maar die is op de plank blijven liggen toen ze dit nummer schreven: http://www.youtube.com/watch?v=hOHzbpJdwKI
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2013 @ 14:41:

[...]





Ja, maar dat was toch een leuk liedje? Ik kan herinneren dat ik het ook nog ingestudeerd heb...



Helaas kan ik het stokje niet doorgeven aan mijn dochter van 6. Ze kan nog helemaal niet rappen en die melodie is echt te moeilijk voor haar! En hoe kan ik uitleggen dat wij moeten zorgen dat het water bij de Koning wegblijft, terwijl hij voor kort nog watermanager was?



Nee echt, ik vind het een gemiste kans!Gewoon niet aan beginnen. Gewoon zeggen dat er geen lied is (wat ook een soort van waar is, dit kun je geen lied noemen, dit een samengeraapt zooitje bombarie met vlagen muziek) en dat ze lekker met een vlaggetje moet zwaaien en "hoezee!" moet roepen. Dat is voldoende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven