Entertainment alle pijlers

X-Factor 2013

19-04-2013 16:35 664 berichten
Vanavond kunnen we (hopelijk) weer los met trashen, dan begint X-Factor weer! Met Ali, Anjs, Goor en Candy als juryleden, dit keer.

Helaas dus niet met Nick:

En ook niet met Simon:

En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:

We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
O en nu ik toch jullie aandacht heb? Wanneer blazen we het Vivakoor weer nieuw leven in?

Ik zie zo'n pakje wel zitten, lekker elastisch, one size fits all.

Ik vind het iig leuk dat ze de jury vernieuwd hebben. Niet weer die Stacy en Erik van Tijn (heet ie zo?)

Wel jammer dat Dan er niet in zit
Alle reacties Link kopieren
De haring ligt in de koelkast, ava doet het weer ik ben er klaar voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja dat vind ik ook wel leuk, denk ik. Alleen Ansj en Goor kennen we al, maar goed daar staan Ali en Candy dan weer tegenover natuurlijk.
Mooi. Ik ga nog even eten bij mijn schoonmoeder straks -jottem- en daarna kan het los gaan.
ik kom ook meetrashen vanaaf hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kijk er naar uit
Gezellig!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nouschi schreef op 19 april 2013 @ 16:39:

De haring ligt in de koelkast, ava doet het weer ik ben er klaar voor.Ben ik er ook al?
quote:Eleonora schreef op 19 april 2013 @ 18:07:

[...]

Ben ik er ook al?

Nee

Ik heb de foto even opnieuw ge-upload en nu doet ie het weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 april 2013 @ 17:57:

[img]https://i.chzbgr.com/maxW500/7359723264/hF49194B8/[/img]Wat lief
Simon mag trouwens wel vaker zijn shirt thuis laten! Zo vind ik hem wél leuk!

(normaal ook wel hoor maar niet als in een hunk)
De vreselijke jury zorgt ervoor dat ik dit jaar niet ga kijken. Tot opluchting van mijn vriend.
Ik hoop op tenenkrommende audities
Ik vind hier dingen van.

Ik ben benieuwd vanavond.
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 april 2013 @ 19:27:

Ik hoop op tenenkrommende audities +1, het kan me niet slecht genoeg zijn!
Hey Nikki! Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
NIK!!!!!!!!!! Hoe is het? Ik mis je.
Yup, ik ook.
Wel grappig dat de X-Factor iedereen weer op honk lijkt te brengen want ik lees STC, Moonlight en Phoolan ook al!
quote:Nouschi schreef op 19 april 2013 @ 19:57:

NIK!!!!!!!!!! Hoe is het? Ik mis je.Haai! Het gaat goed, ik mis jou jullie ook, verder niet heel veel geloof ik.

Rook je nog en heb je al vakantie plannen?
Ik kijk het niet helemaal af. Heb ja gezegd op de vraag of ik morgen wil werken ivm ziekte.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven