X-Factor 2013
vrijdag 19 april 2013 om 16:35
Vanavond kunnen we (hopelijk) weer los met trashen, dan begint X-Factor weer! Met Ali, Anjs, Goor en Candy als juryleden, dit keer.
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
vrijdag 19 april 2013 om 20:17
vrijdag 19 april 2013 om 20:24
quote:nikki_nuts schreef op 19 april 2013 @ 20:02:
[...]
Haai! Het gaat goed, ik mis jou jullie ook, verder niet heel veel geloof ik.
Rook je nog en heb je al vakantie plannen?Ik rook niet meer en nog geen vaste plannen
[...]
Haai! Het gaat goed, ik mis jou jullie ook, verder niet heel veel geloof ik.
Rook je nog en heb je al vakantie plannen?Ik rook niet meer en nog geen vaste plannen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 19 april 2013 om 20:26
Oepsssssssssssssssssssssquote:Tickel schreef op 19 april 2013 @ 16:12:
Je krijgt het forum alleen goed als je bij een groepje zit. Moet je even naar het Mod topic gaan en vragen of ze je in willen schrijven.quote:******** schreef op 19 april 2013 @ 16:50:
HALLO MODERATORS, IK LAS ERGENS, IK WEET NIET OF HET EEN GRAPJE WAS OF NIET, MAAR IK PROBEER HET TOCH MAAR.. DAT JE HET FORUM PAS WEER GOED KREEG ALS JULLIE DE PERSOON IN EEN "GROEPJE" PLAATSEN. EN DAT JE DAT BIJ HET MOD.TOPIC MOEST VRAGEN. IK HOOP DAT IK HIER OP DE JUISTE PLAATS BEN. IK KRIJG NAMELIJK NOG STEEDS, ONDANKS HET PROBEREN VAN ALLES TIPS EN SUGGESTIES HIER ALLEMAAL TEKST DOOR DE REACTIES BIJ HET FORUM. ALVAST BEDANKT.
Je krijgt het forum alleen goed als je bij een groepje zit. Moet je even naar het Mod topic gaan en vragen of ze je in willen schrijven.quote:******** schreef op 19 april 2013 @ 16:50:
HALLO MODERATORS, IK LAS ERGENS, IK WEET NIET OF HET EEN GRAPJE WAS OF NIET, MAAR IK PROBEER HET TOCH MAAR.. DAT JE HET FORUM PAS WEER GOED KREEG ALS JULLIE DE PERSOON IN EEN "GROEPJE" PLAATSEN. EN DAT JE DAT BIJ HET MOD.TOPIC MOEST VRAGEN. IK HOOP DAT IK HIER OP DE JUISTE PLAATS BEN. IK KRIJG NAMELIJK NOG STEEDS, ONDANKS HET PROBEREN VAN ALLES TIPS EN SUGGESTIES HIER ALLEMAAL TEKST DOOR DE REACTIES BIJ HET FORUM. ALVAST BEDANKT.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 19 april 2013 om 20:30
quote:Galadriel schreef op 19 april 2013 @ 20:29:
hahahahahahahahahaha, maar ik lach wel als een boer met kiespijn, want ik zit ouderwets met de lapslet op schoot, want ipad werkt voor geen meter.
weet amper nog hoe dit werkt Je weet dat je nu geen excuus meer hebt om fouten te maken hè?
hahahahahahahahahaha, maar ik lach wel als een boer met kiespijn, want ik zit ouderwets met de lapslet op schoot, want ipad werkt voor geen meter.
weet amper nog hoe dit werkt Je weet dat je nu geen excuus meer hebt om fouten te maken hè?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 19 april 2013 om 20:34
quote:Tickel schreef op 19 april 2013 @ 20:30:
[...]
Je weet dat je nu geen excuus meer hebt om fouten te maken hè?
Ja euhhh andersom he, nu verbetererd mijn geliefde ipad mijn slecht geschreven woorden niet. Moet ik denken aan een Hoofdletter na een punt en valt mijn tv beeld een beetje weg.
en ik type sneller, dus meer kans op fouten.
Nee heb juist nog meer excuses
[...]
Je weet dat je nu geen excuus meer hebt om fouten te maken hè?
Ja euhhh andersom he, nu verbetererd mijn geliefde ipad mijn slecht geschreven woorden niet. Moet ik denken aan een Hoofdletter na een punt en valt mijn tv beeld een beetje weg.
en ik type sneller, dus meer kans op fouten.
Nee heb juist nog meer excuses
vrijdag 19 april 2013 om 20:39