VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja zeg, nu zeker weg? Ken ik jouw zus of kent jouw zus mij?
Inderdaad, DD is een echte mannenmusical
Ik heb nog niet de kans gehad het te vragen.

Zit jij op Hyves Lien?
quote:Pammie schreef op 27 mei 2008 @ 21:07:

Ik zal het eens vragen aan mijn zus, een collega met een bloesje

.Duhuh.... het is een concern waar ik ook een bloesje van heb.
We gaan met vrienden naar DD en die hebben echt álle musicals gezien en vonden inderdaad Tarzan ook één van de beste. Maar ik vind die Chantal zo'n muts.
Nope. Geen hyves.
Ik hou helemaal niet van musicals. En ook niet van de Toppers. Of is dat weer iets van totaal andere orde?

Pebblo is nu bij Brigitte Kaandorp, vidn ik wel grappig als ik het toevallig tegenkom op tv, maar zou ik dan weer niet voor naar theater gaan. Of het zou een kadootje moeten zijn, net als nu voor Pebblo (gaat op andermans kaartje mee want kon toch niet).

Mijn badkamer is muisgrijs, lichtgrijs en wit. Mozaïk tegeltjes niet gemeleerd, maar muisgrijze muren tot ca 1 meter hoog, daarboven witte tegeltjes en op de vloer lichtgrijs. Meubeltjes (kastje en wastafelmeubel) in kersenachtoge houtkleur van bouwmarkt want geld was op.

Nieuwe badkamer zou ook anttacietgrijs worden, maar geen geld voor. En deze is pas 4 jaar oud.

Ik heb hoofdpijn.
Idem Pebbles, hoofdpijn.
Ik heb ook buikgriepje gehad Wind, net als jij.
Ik houd ook niet van musicals. Iig niet van die grote.

En Toppers ook niet, op mijn werk gaat jan en alleman naar de Toppers. Als ik gratis mocht, zou ik wel gaan hoor, en dan zou ik me best vermaken. Maar het komt niet in me op om zelf kaartjes te kopen.

Geen hoofdpijn, wel kriebelneus. Had trouwens huisarts gebeld voor hooikoorts maar ik mag alleen maar zoutwateroplossing. Dat schiet lekker op.
Ik krijg net een mail van HEMA met een laptop voor 579 euro erin. Ik was net aan het denken of ik een laptop voor mezelf zou kopen....
Heb nog superleuke fotos´van de Pebbeltjes. Ze hadden sponsorloop op school afgelopen vrijdag.

Klein Pebbeltje moest met zijn klas als eerst, zo onwijs schattig al die kleutertjes die dan 5 minutenlang rondjes rennen.

Ga ze even opzoeken en in AK (mopperkamer geen optie, zoveel mopperen we toch niet?!) zetten. En op hyves ofzo.
quote:Morrie schreef op 27 mei 2008 @ 21:18:

Ik krijg net een mail van HEMA met een laptop voor 579 euro erin. Ik was net aan het denken of ik een laptop voor mezelf zou kopen....Toeval bestaat niet Morrie.
Mijn moeder belde vandaag en die heeft het nu.

Het is echt een hardnekkige griep. KW en Bries hebben nu al vanaf vrijdag diaree. Huisarts had gezegd als ze het woensdag nog hebben dan bellen. Mmmhh.. elke druppel water komt er 5 minuten later alweer uizetten. Echt zielig.

Hangt de was?
Nee, mopperkamer is het niet. KK, kletskamer. Maar das niet handig. Het is ook helemaal geen kamer trouwens.
Wie ging was ophangen?

Ik wilde gaan strijken. En stofzuigen. En post uitzoeken en opruimen.

Maar ik doe lekker niets.
Ja, de was hangt. Hoe lang heb ik erover gedaan?

Minder dan een kwartier.
Hoe is het met je schoonvader trouwens Wind?
PP - PrivéPlek

GHD- Geheimen Deel Plek? (klinkt kinderlijk)

BG - Besloten Groep

Pfieuw
Ik moet ook nog zoveel... vouwen, strijken, foto album maken, opruimen. Maar dit is veel gezelliger.
DWWGGNVKV - Daar waar we geen goede naam voor kunnen vinden.
Neuzelhok.
quote:Wind schreef op 27 mei 2008 @ 21:24:

Ik moet ook nog zoveel... Spannend Wind!
PP is leuk vind ik.

Ze hebben ook zwemvesten bij de HEMA in de aanbieding.
Ja neuzelhok is wel leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven