Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Gold,mijn vriendin speelt accordeon en Middelste vindt het zo'n mooi instrument.Zit in de genen denk ik,mijn overgrootopa en opa speelden ook accordeon.Het gaat al best goed,hij kan al 1 liedje spelen.Ik vind het moeilijk hoor,toetsen,trekken aan dat ding en met je linkerhand de bas...*trots dus*

Zoeb,voel je dus ook geen aandrang?Duimduim voor het zelf plassen.

Ik ga mijn dossier van orthopeed halen,morgen afspraak in kliniek waar ik ook aan knie geholpen ben.Benieuwd of ze daar wel wat voor me kunnen betekenen.

Verder weer de was naar mijn moeder brengen,spullen zijn nog steeds niet binnen...duurt wel lang zo hoor!Ben het gesleep met was al beu.

Vanmiddag krijgt Oudste haar beugel,dus ga ik daar ook even mee naartoe.En soep en zacht eten voor haar maken
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Ik was al vroeg op want de achterbuurman blijkt een nieuwe haan te hebben. En hij is net weer opnieuw begonnen met kraaien. Vervelend dom beest... Grrr...
Die haan van hier achter is echt niet wijs hoor. Nu kraait ie af en toe nog steeds.

Oudste en ik zijn ondertussen om boodschappen geweest. Het was heerlijk buiten.

Ik zit nu aan de thee met, voor het eerst dit jaar, de tuindeur open. Zou de lente dan nu toch echt begonnen zijn?

Jee Coetje, die wasmachine maken duurt nogal zeg!

Wel fijn dat je bij je moeder terecht kan.

Terecht dat je trots bent op je middelste. Het gaat nu toch wel een stuk beter met hem dan een tijd geleden he?

Heb jij nog steeds pijn aan je knie?Omdat je terug gaat naar die kliniek?

Het is me wat Zoeb, dat zelf katheteriseren. Maar kun je het zo plannen dat je gewoon de deur uit kan en zo? Lijkt me lastig, maar gelukkig is het tijdelijk. Toch?
Oudste was even terug naar de winkel omdat ze bij Aldi om skates wilde, die waren daar vandaag in de actie.

Dus ik zit net lekker met een theetje op de bank, gaat de telefoon.

Heeft ze haar auto dichtgegooid, maar sleutels nog in de auto. Gelukkig had ze haar telefoon op zak, dus of ik even wilde komen met de reservesleutels.

Hè hè.
Ha Gold, wat een actie met die autosleutels heb ik ook eens gehad alleen niet vlakbij huis en ook niemand thuis.. dat was minder

Coe, wat stoer accordeon, bijzonder instrument! Hoe is het met de beugel van je Oudste? Heeft ze een zeer bekkie of valt het mee? Ik weet nog dat ik de eerste dagen echt niet fijn vond, vooral moeilijk eten..

Ik duik vanavond heel vroeg mn mandje in, voel me helemaal niet lekker enorm verkouden en onwijze keelpijn.. geen zin om ziek te worden.

Zoeb hoe gaat ie? lukt het een beetje met zelf katheriseren (schrijf je vast niet zo)?

Ik ga aan de thee, da's vast goed voor mn keel

Fijne avond!
Moggu..
Mogguh!

Gold, hoe is het met de haan?? Was ie weer zo vroeg?

Trouwens... ik weet niet wat er verandert/verbetert zou moeten zijn aan Viva.nl maar ik krijg steeds stackoverflow... stom.

Fijne dag!
Gelfje,volgens mij las ik net dat ze vandaag pas overgaan...

Oudste heeft wel pijn van haar beugel,maar met vers gemaakte soepjes,smoothie's en vanavond zachte pasta moet alles goedkomen.

Gold,ik ga voor mijn heup.We zijn 7 injecties verder en pijn blijft,knappen en pijn in mijn been ook,dus ik ga voor een second opinion naar deze kliniek.Benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Mogguh

Gold dat heb ik ook eens gehad. Bij de Kagerplassen, dus kilometers van huis. Zoon gooide de deur dicht met de sleutels erin, Zwager heeft met een ijzerdraadje door het raam de deur weer open gekregen.

Coetje ik ben benieuwd wat ze zeggen van je heup. Pijnlijk lijkt me.Een beugel is best wennen.

Gold was je weer vroeg wakker door die haan?

Gelf ligt het niet aan je browser dat je die melding krijgt. Ik heb er geen last van. Maar ik Internet met de Mozilla.

Het zelf katheteriseren gaat best goed hoor, maar van mij mag het weer normaal worden.
Zijn jullie er nog?

Heb wel 100 keer opnieuw moeten inloggen.

Ik had een fijne orthopeed,samen alle onderzoeken bekeken.Heup is aangetast door artrose.Ik kan er voor kiezen om een nieuwe heup te plaatsen,maar hij vind mij nog wel heel jong.Heb nu andere pijnstillers gekregen en blijf bij hem onder controle.Goed luisteren naar mijn lichaam en lichamelijke inspanning doseren.
Wat the fuck is dit?!?!?!
Djeeez wat een horror.

Met ctrl f5 kreeg ik in ieder geval weer en leesbaar scherm.

Mobiel via de app kom ik er helemaal niet op.

Dat is makkelijk gezegd he Coetje? Doseren?

Herkenbaar, maar oh zo moeilijk.

Hopelijk doen de nieuwe pijnstillers wat.
Wat een zooi zeg. Bijna onleesbaar.

Met de IE moet ik opnieuw inloggen en kom ik er helemaal niet op.

Coetje artrose kan erg pijnlijk zijn. Geven we elkaar de hand. Ik heb het in mijn pols al is het bij mij goed te doen zonder pijnstillers.
Moggu..

Ik kan alles goed lezen,gebruik firefox en een add-blocker.

Vind het er niet mooier op geworden..
Dit weekend gaan alle kinderen logeren!Wij zouden eigenlijk naar Texel gaan,maar er zijn belangrijke dingen voor de caravan en tent niet binnen.Volgende week gaan we met de kinderen,dus maken we hem dan in orde.

Vriend wilde de kinderen dan thuishouden,maar ik heb hier zo naar uitgekeken,even een weekend alleen de verantwoording voor mezelf,even Coe ipv mama.Ik ga ze dus einde van de middag gewoon wegbrengen,even een weekend rust.

En toch..voel ik me een klein beetje schuldig...
Is toch lekker Coetje, Zomaar een weekend vrij.Geniet ervan.
Groot gelijk hoor Coetje. Ik zou het ook zeker zo doen als ik jou was. Dus zet dat schuldgevoel maar snel van je af, want dat is nergens voor nodig.

Ik ben nu alweer aan het nieuwe forum gewend geloof ik.

Heb je Ctrl F5 gedaan Zoeb? Dat hielp bij mij goed om het beeld hier goed te krijgen.

Vanmiddag was ik lekker op tijd klaar met werken. Vanavond moeten we nog naar een voorstelling van Troela.

Jippie (maar niet heus).
*teruggevonden*

Na wat gedoe met cookies en geschiedenis en cache/buffer wissen/legen en F5en kreeg ik het forum weer leesbaar te pakken..

Laptop met Firefox hier, chrome en i-explo niet geprobeerd.
Mogguh.

Ik kan weer zelf plassen.

Haha raar begin van de dag, maar ik ben vreselijk opgelucht.
Goed begin van de dag toch Zoeb :-)

Via het wat/wie lees jij graag topic krijg je nog een knuffel van iemand die bij Robo meelas (Eindeloos?)

Meerderen leefden mee met haar topic en iemand noemde jou specifiek, dus bij deze.

Heb deze keer niet gespijbeld van mijn zaterdagcursus, nu was draaien en brunchen. Denk dat de was wel buiten kan hangen :-)
Goed nieuws Zoeb!!

Coetje aan het genieten van je kindloze weekend? Ja toch wel he?

Ik ben net als WV ook aan het wassen, maar hier gaat alles in de droger of boven op het rekje. Te lui om de boel buiten op te zetten.

Goldman en ik hebben net een wandelingetje naar de stad gedaan. Er was een boel te doen dus veel mensen op de been.

Nu met de pootjes omhoog op de bank. Lekker.
Oh leuk dat ik gemist wordt op het forum. :-)

Straks even lezen.

Gold lekker genoten van een dagje lui zijn en niet veel doen?

Hoe blij kun je zijn met je eigen "gezeik". Haha.

Ik heb vandaag eigenlijk teveel gedaan. Ik merk het nu opeens. Maar het was wel fijn. Lekker even een broek en een blouse gekocht. Ik vond de blouse van de Hema zo leuk die in de reclame was. En ik had geluk. In onze Hema hadden ze er nog precies eentje en ook nog in mijn maat. Witte broek erbij. Mooi. Ook de boodschappen gedaan en het bed afgehaald, gewassen, buiten gehangen en net het bed weer opgemaakt.

Ruikt wel heel erg lekker.

Vanavond ook nog even bij de kinderen geweest.

Het lijkt wel of er inderdaad toch een zenuw is geraakt tijdens de operatie. Ik heb helemaal geen pijn gehad aan mijn blaas en nu opeens wel. Nou ja dat neem ik op de koop toe. Het is toch wel fijn om het weer normaal te kunnen.

Wel lastig dat ik nu iedere keer opnieuw moet inloggen op het forum.
Heb je het over doe spijkerblouse Zoeb of die zwart/witte?

Ik ben vanavond naar de kerk geweest.

Het is komende week twee jaar geleden dat mijn moeder is overleden. Vandaar.

Morgen hebben we niks op de agenda. Alleen de rest van de was.

Vanavond werd ik door een oom aangezien voor een meisje van 18. Pas toen hij nog een keer goed keek zag hij dat ik het was...

Toch leuk, whoop whoop
Dubbel
Whaha Gold. Wat een compliment.

Jeetje is het alweer twee jaar. Wat gaat het snel hè.

Ik heb die witte blouse met zwarte stipjes. (Of zoiets). Op de site waren ze al lang uitverkocht. Dus ik ben blij dat ik er nog een heb kunnen vinden. En dan voor de helft want ik had er een witte broek bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven