Opdat wij niet vergeten
zaterdag 20 april 2013 om 23:10
quote:shahla schreef op 20 april 2013 @ 22:37:
[...]
Die paar keer dat jouw motto me toevallig opviel, waren de Eagles ook de eersten waar ik aan moest denken.
Hotel California
Eén van mijn favorieten.
Toevoeging: heb in mijn hele online leven nog nooit een motto gehad en dat houd ik ook maar zo.
Misschien pas ik hem aan (als dat ooit kan):
Some dance to remember, some dance to forget
of
My heart is always with you (andere band
)
[...]
Die paar keer dat jouw motto me toevallig opviel, waren de Eagles ook de eersten waar ik aan moest denken.
Hotel California
Eén van mijn favorieten.
Toevoeging: heb in mijn hele online leven nog nooit een motto gehad en dat houd ik ook maar zo.
Misschien pas ik hem aan (als dat ooit kan):
of
My heart is always with you (andere band
zaterdag 20 april 2013 om 23:13
quote:coco95 schreef op 20 april 2013 @ 22:16:
[...]
Ik herinner me die topic nog. Van die spammer lol.
Hij begon toen ook nog tegen me terug te kletsen die vaste nachtelijke Aziatische spammerT. Ik vond hem/haar echt grappig.
[...]
Ik herinner me die topic nog. Van die spammer lol.
Hij begon toen ook nog tegen me terug te kletsen die vaste nachtelijke Aziatische spammerT. Ik vond hem/haar echt grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 20 april 2013 om 23:15
Dat vond ik ook altijd een van de mooiste regels:
En die van jouw verdwenen motto evenzo, watervrouw.
PinaColada, ik vind jouw avatar een beetje aandoenlijk en tegelijkertijd 'sielie' overkomen. Je zou het 'arme' beest een knuffel geven.
En die van jouw verdwenen motto evenzo, watervrouw.
PinaColada, ik vind jouw avatar een beetje aandoenlijk en tegelijkertijd 'sielie' overkomen. Je zou het 'arme' beest een knuffel geven.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
zondag 21 april 2013 om 04:19
Erger nog dan mensen die alles doen wat niet mag, zijn mensen die alles doen wat wel mag. Dat was 'm, sinds januari.
Maar ik wil eigenlijk terug naar mijn geliefde Brecht en heb de mods maar eens lief aangekeken... Nu is het afwachten.
Edit: Mods, wat zijn jullie snel!! Ik had het nog niet eens gezien! Vielen Dank!
Maar ik wil eigenlijk terug naar mijn geliefde Brecht en heb de mods maar eens lief aangekeken... Nu is het afwachten.
Edit: Mods, wat zijn jullie snel!! Ik had het nog niet eens gezien! Vielen Dank!
zondag 21 april 2013 om 08:04
quote:dubiootje schreef op 21 april 2013 @ 07:56:
Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is. Ja dat las ik toen. Moest een beetje gniffelen dat die TO zo uit haar dak ging terwijl jij nog een hele behulpzame posting had gedaan. Mijn gedachte was, nou misschien is dat motto toch niet zo gek.
Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is. Ja dat las ik toen. Moest een beetje gniffelen dat die TO zo uit haar dak ging terwijl jij nog een hele behulpzame posting had gedaan. Mijn gedachte was, nou misschien is dat motto toch niet zo gek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 21 april 2013 om 08:18
quote:It is impossible to live without failing at something, unless you live so cautiously that you might as well not have lived at all - in which case, you fail by default. J.K. Rowling
Maar toen dacht ik m'n avatar te veranderen, was de quote weg en was er ineens een beperkt aantal tekens. Toen heb ik deze maar genomen:
quote:I solemnly swear that I'm up to no good
Maar toen dacht ik m'n avatar te veranderen, was de quote weg en was er ineens een beperkt aantal tekens. Toen heb ik deze maar genomen:
quote:I solemnly swear that I'm up to no good
Het Viva forum is papaja.