TTTOT-jubileum topic

28-03-2013 17:39 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.

Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .

Maar plots was daar: een TEAM!

Het Trol Topic Take Over Team.

Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.

En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.

Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.

Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.

Dat er nog vele jubilea mogen volgen!

Regels:

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)

Yez, ik heb vannacht wakker gelegen en moest aan je denken. Hoe machteloos jij je voelt en verdrietig en hoe je toekomstbeeld weer instort. Ik ken het, heb het meegemaakt en weet dat niks helpt nu. Toch wil ik zeggen dat ik aan je denk en met je meevoel.

Yez: Denk aan je!

Apa: Hoe ging het?

En de rest, hellow!
Hey Peacy,

Is er bij jullie ook een heerlijk zonnetje?

Yv, beterschap. Hoe lang moet je nog wachten op de uitslag?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Hoihoi

T was een mooie, emotionele dienst en een fijn afscheid. T is goed zo.

Floofde Ik denk aan je.

T is hier zo mooi weer dat ik mn killerheels peeptoepumps aan doe
Been there, done that, got the T-shirt.
Hier wel zon de hele dag, maar toch erg koud. Even op verjaardagsvisite geweest, maar kreeg alweer keelpijn. Ga zo maar op de bank hangen denk ik.

Apa: fijn dat de dienst goed was.
quote:neweve schreef op 20 april 2013 @ 16:40:

Yv, beterschap. Hoe lang moet je nog wachten op de uitslag?Ik moet op 2 mei terug geloof ik. Arts had een congres en kon niet eerder
Spannend, Yv.

En dankje, floofde. Ook fijn om te horen dat je een mooi afscheid hebt gehad vandaag.
Fijn, dat de dienst mooi was!
Vanavond een dipje gehad.

Nu ook 'fijne' discussies met pa en (zelfs!!) broer.

FIJNNN
Het zal wel aan mij liggen, maar ik irriteer me er aan dat ik steeds opnieuw moet inloggen
Morguuh.

Ik had me nog wel zo voorgenomen uit te slapen... Dat is dus duidelijk niet gelukt, hahahahahaha!

Vandaag heb ik n poetsdag. Dat is weer eens nodig.

Zou de was buiten drogen? Waarschijnlijk wel toch?

Tis hier echt n klein zooitje. En ik weet niet waar ik beginnen moet. 'bij t begin' zou mijn ma zeggen.

Maar ik begin maar eens met een kop koffie...

En dan aankleden.

En de was mee naar onder nemen. Aan zetten, woonkamer zuigen en stoffen en nat afnemen. En de gang en wc, kattenbakken, aanbouw en de keuken.

Dat zou zo maar moeten lukken vandaag. Zeker met dit weer. Zonnetje is al aan het schijnen.

Gooi ik alle deuren en ramen open en kan het lekker luchten.

Ik heb alleen nog geen zin. Hahahahahaha! Ik vind het altijd zo jammer dat het maar van korte duur is altijd. Binnen een paar uur zie je er eigenlijk niets meer van, dat je zo hebt staan sloven.

Later als ik groot ben, wil ik een huis met alle meubels op maat gemaakt.

Een muur vol met kasten; een kastenwand, helemaal van de grond tot het plafond en van links naar rechts tot aan de muur.

Dan komt en geen zooi op, of onder, of naast. Alleen maar in.

En daar heb je dan deuren voor!

Ideaal!

Ach ja.... Voor nu zal ik t moeten doen, met alles wat ik heb. En ik heb geen reden tot klagen eigenlijk.

Cool, ik hoor een fanfare! Communies?

De zon schijnt nu nog lekkerder! En de zware drum laat mijn buik kriebelen. De zomer komt eraan. Koninginnedag. Ik heb vrij en ga wat spulletje verkopen.

Lekker...

Soms is het leven, ondanks de tegenslagen en de zooi, toch wel mooi.

Roze bloesems die elk jaar weer bloeien en zeggen dat het heus wel goed komt, er weer een jaar voorbij is. Een jaar dat je toch maar hebt mogen beleven...

Ik hou van roze bloesems....
Motnong.

Lekker aan de poets, Suus?
Suus wat een vrolijke post!

Yez, hoe voel jij je vandaag?
Gisteren best een redelijke middag gehad. Samen met mijn zusje gordijnen gemaakt voor de nieuwe kamer van haar oudste dochter. Het was fijn om samen bezig te zijn. Dat geeft afleiding en mogelijkheid om te praten of juist niet. En resultaat aan het eind van de dag is ook fijn.

Vanmorgen een stuk gefietst onder een vrij strak blauwe lucht en nauwelijks wind. Maar nu is het helaas dichtgetrokken.. :(
Fijn dat je gister wat afleiding had.

Hier nog wel zon, ik zal wat jouw kant op sturen.
Dankje, Eve. Want ik ben bezig met een fotoproject en heb een zonnige lucht nodig!
IEmand heeft de zon uitgedaan! Maar dat was niet de afspraak!

Haahahhaa!

Het begint ergens op te lijken met de poets. Maar het wordt tijd voor het stort. We moeten gewoon weer eens drastisch opruimen. En alles wat kapot is weg, en wat verkocht kan worden, ook weg.

Ik wil van het kleine schuurtje mijn hobby-plek gaan maken. Voor zolang we de aanbouw niet gaan verbouwen en het schuurtje wellicht bij het huis trekken. Kan ik daar werken aan mijn beelden en mijn glas in lood.

En kan ik alles laten staan.

Zou willen dat ik een paar dagen achter elkaar vrij was, dan kon ik het wat grootster aan pakken. Vorig jaar had ik de tijd maar geen geld, en nu heb ik geld maar geen tijd.

Maar ik moet niet klagen. Alles kabbelt gewoon door. En dat is goed.

Zometeen is het huis weer fris en schoon, de onderverdieping althans.

En wie weet vind ik nog wat energie om mijn klerenkast op te ruimen.

Echt raar, op mijn werk ben ik mega-gestructureerd en poets ik het kantoor minitieus, maar hiet thuis laat ik de boel veel te vaak de boel. Joost mag weten hoe dat komt.

Misschien is het omdat we waarschijnlijk toch stoppen om zwanger te worden. Krijg piet niet helemaal gepeild en ergens vind ik t ook wel prima zo. wil ik m ook niet peilen.

Zou nu de laatste keer op de wachtbank zitten, er ergens vind ik dat wel prima zo. Heb het idee dat ik nu dan maar gewoon door ga met leven, ipv van, oja maar stel dat, of laten we nog wat wachten want misschien...

Ondertussen ben ik meer dan 2 jaar verder en heb t idee dat mijn leven nog steeds on hold staat. Maar ja, ik weet ook als geen ander dat ik daar morgen weer heel anders over kan denken.

Mijn oudste kat heeft in elk geval de kolder in de kop en gebruikt het meubilair voor het steile wand racen...

Ik ga nog even verder met poetsen...
Omdat ik ze ook zo mooi vind en niet jarig kan worden zonder een bloem achter mn oor.

Zo weer verder in de tuin. Lief heeft een k*tbui omdat ie niets kan doen in de tuin ivm last van z'n schouder en z'n rug. En hij kan zijn bui niet bij zich houden en moet t weer op mij afreageren. Wanneer leert hij om z'n buien bij zich te houden?!? Ik reageer me toch ook amper meer af op hem? Alsof hij de enige is die wat heeft? Als of hij de enige is die wat kan doen in de tuin. 'als ik het had moeten doen was t nu wel af geweest' #Stierenstront!

FF een ademhalingsoefening doen en dan weer lekker verder.
Been there, done that, got the T-shirt.
Heb een mooi excuus om even niets te doen!

Ik heb gedweild en de vloer moet drogen! Haahahhaaa!

Apa, mannen.... Je kan beter fruitbomen kweken!

Hahahaha, niet met en niet zonder ze!
Boh, die vloer wil maar niet drogen!

Ik moet de achterdeur gaan dicht maken, het us gewoon koud aahet worden!
Motnong!! Nouja, middag dus.. .
Ow! Daar heb ik geluk! Ben zo enthousiast op aan het ruimen dat ik mijn nieuwe bankpas weg had gegooit....

Maar goed dar ik nog meer in de prullenbak moest gooien...

Tjonge zeg...

Motnong Peacy!
Sjonge Suus, niet te goed gaan opruimen he!

Ik ga zo ook ruimen.

Moet morgen ook weer naar school
Heb geeen ziiiin meeeeer!

Suus is je vloer al droog

Yv! Er is wel een knopje om ingelogd te blijven (nog niet getest of deze werkt) Als je je wachtwoord verkeerd typt kom je in een groter/algemeen inlogscherm. Hier zit wel een knopje: ingelogd blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven