doorgeefvraag
woensdag 28 mei 2008 om 08:27
Ik snap de vraag niet. Kan aan mij liggen hoor....
(dus ik verzin maar even een nieuwe)
Ik heb helemaal geen zin vandaag, een dagje compleet van de wereld in een hangmat slingeren lijkt me wel wat. Zal ik er nog een paar reserveren?
(dus ik verzin maar even een nieuwe)
Ik heb helemaal geen zin vandaag, een dagje compleet van de wereld in een hangmat slingeren lijkt me wel wat. Zal ik er nog een paar reserveren?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 28 mei 2008 om 08:39
Nou, vandaag kijk ik liever even naar de branding... met mijn ogen dicht
(legt ook alvast wat grote badhanddoeken klaar in de duinpannetjes voor eventuele gegadigden)
Wordt het vandaag weer zonnetjesgeilweer denk je?
(legt ook alvast wat grote badhanddoeken klaar in de duinpannetjes voor eventuele gegadigden)
Wordt het vandaag weer zonnetjesgeilweer denk je?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 28 mei 2008 om 08:45
Soms, een beetje. Is meer afhankelijk van andere zaken
(nou, als ik eenmaal in m'n matje lig is het voor vandaag ook wel afgelopen en laat ik het over aan de badmeester (m/v))
Is er een bepaald strand net zo beroemd of berucht als dat ene bos waar iedereen blijkbaar graag heen wil?
(schuifelt richting douche, ontbijt etcetera.....)
(nou, als ik eenmaal in m'n matje lig is het voor vandaag ook wel afgelopen en laat ik het over aan de badmeester (m/v))
Is er een bepaald strand net zo beroemd of berucht als dat ene bos waar iedereen blijkbaar graag heen wil?
(schuifelt richting douche, ontbijt etcetera.....)