Entertainment alle pijlers

De W van...

19-04-2013 11:38 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos,

Walgelijk,

Week-in-de-knieën,

Waanzinnig,

etc.



Het Koningsriedeltje

Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.

De W van

Totaal aantal stemmen: 125

Waardeloos (92%)
Wonderschoon (8%)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 22 april 2013 @ 19:47:

[...]





Dan komt er een musical van (net als van Bram M.)



Ja.



John E(de musical) De ondergang en de herrijzenis van het Koningslied.



Met in de hoofdrol niemand minder dan Marrekkkko B.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
he bah het koningslied blijft erin. Joop zat net bij DWDD JE te verdedigen en dat het een prima lied is en dat hij nu moet lachen om al het gezeik over het lied en JE
Alle reacties Link kopieren
quote:miloo schreef op 22 april 2013 @ 19:35:

http://www.nu.nl/muziek/3 ... udt-vast-koningslied.html





Golf van reacties, veelal positief?



Waar halen ze het vandaan?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Niet van internet.
Alle reacties Link kopieren
Mon Dieu, Mon Dieu, ayez pitié de moi et de ton pauvre peuple



(copyright Willem de Zwijger, 10 juli 1584)



Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Jaaa, er was wel negatief commentaar, maar ook heul veul positief. Tuurlijk, en ik ben de koningin van Engeland
Alle reacties Link kopieren
Majesteit, welkom in ons midden!



Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 22 april 2013 @ 20:40:

Jaaa, er was wel negatief commentaar, maar ook heul veul positief. Tuurlijk, en ik ben de koningin van Engeland







Nooit geweten dat Elizabeth zo modern was....

En u schrijft net zo goed Nederlands als John E.
Alle reacties Link kopieren
De Hitlergroet is na de Tweede Wereldoorlog in Duitsland verboden, evenals het Horst-Wessel-Lied. Volgens § 86a strafwetboek valt de groet onder het vertonen van anticonstitutionele symbolen, wat met maximaal drie jaar cel kan worden bestraft. Oordeelt de rechter op Volksverhetzung (ophitsen tegen een volk, § 130), dan kan de straf maximaal vijf jaar cel zijn.



Onder neonazi's zijn varianten ervan gebruikelijk zoals de naar neonazileider Michael Kühnen genoemde "Kühnengroet", waarbij de arm in plaats van met vlakke hand, met drie gespreide vingers wordt opgeheven die letter W (Widerstand, in de bedoeling van "nationaal verzet") vormen. Deze varianten bestaan slechts ter omzeiling van het verbod, maar zijn inmiddels ook verboden. Zowel binnen als buiten Duitsland wordt het gebruik van de Hitler- of fascistengroet door veel mensen als buitengewoon kwetsend ervaren.



http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlergroet



En die beelden dan de wereld over laten gaan
Alle reacties Link kopieren
Oh my god, maak het nog even een partij erger!
Alle reacties Link kopieren
De Oranjes zullen wel denken: met zo'n Comite hebben we geen republikeinen meer nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:joe_egg schreef op 22 april 2013 @ 22:04:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlergroet







Pfff wat erg dat het Nationaal Comité dit goed heeft gekeurd

En dan hoor je Joop bij DWDD zeggen dat er op gestaan werd dat de W van Willem er hoe dan ook in moest
Alle reacties Link kopieren
En dat bij de inhuldiging van een koning met een Duitse vader en een omstreden Duitse grootvader, getrouwd met een dame afkomstig uit een land dat de kopstukken van Nazi-Duitsland na WOII een veilig onderkomen verschafte.



Je verzint het niet.
quote:joe_egg schreef op 22 april 2013 @ 22:10:

De Oranjes zullen wel denken: met zo'n Comite hebben we geen republikeinen meer nodig
Alle reacties Link kopieren
Mijn god... die Joop vd Ende bij DWDD... Lieve man hoor, daar niet van. Die heeft geen plaat voor zn kop maar een hele betonnen muur!

"Overwegend positieve reacties"?

Waar??!!



Overigens vond ik dat hij er veel omheen draaide over wat hij nou zelf echt vond van het liedje.



Maar de beslissing van dat comite, ik kan er niet bij.... wat een flater!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:joe_egg schreef op 22 april 2013 @ 22:04:

De Hitlergroet is na de Tweede Wereldoorlog in Duitsland verboden, evenals het Horst-Wessel-Lied. Volgens § 86a strafwetboek valt de groet onder het vertonen van anticonstitutionele symbolen, wat met maximaal drie jaar cel kan worden bestraft. Oordeelt de rechter op Volksverhetzung (ophitsen tegen een volk, § 130), dan kan de straf maximaal vijf jaar cel zijn.



Onder neonazi's zijn varianten ervan gebruikelijk zoals de naar neonazileider Michael Kühnen genoemde "Kühnengroet", waarbij de arm in plaats van met vlakke hand, met drie gespreide vingers wordt opgeheven die letter W (Widerstand, in de bedoeling van "nationaal verzet") vormen. Deze varianten bestaan slechts ter omzeiling van het verbod, maar zijn inmiddels ook verboden. Zowel binnen als buiten Duitsland wordt het gebruik van de Hitler- of fascistengroet door veel mensen als buitengewoon kwetsend ervaren.



http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlergroet



En die beelden dan de wereld over laten gaan dit meen je niet... net als je dacht dat het niet erger kon... omfg
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Daar staan we dan ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:smilee schreef op 22 april 2013 @ 22:04:

[...]









Nooit geweten dat Elizabeth zo modern was....

En u schrijft net zo goed Nederlands als John E.



Heremejeetje, dit was een vrije quote naar meneer van den Elende, wij hebben hier verder niks mee te maken!



@Beeldig: Dank u, dank u, wij zijn very pleased en zeer modern ja
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 22 april 2013 @ 19:59:

[...]





Golf van reacties, veelal positief?



Waar halen ze het vandaan?

De mensen die hun mening ventileren op het web tellen natuurlijk niet mee. Ce ne sont que des gueux



@ joe_egg: Nu maak je het wel héél dramatisch
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
quote:Donkeyshot schreef op 22 april 2013 @ 22:43:

Daar staan we dan ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 22 april 2013 @ 22:43:

Daar staan we dan ... Ik ga naast je staan
Fier Fingers Foor je Oogen en je Duim DaarBai!
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 22 april 2013 @ 23:22:

[...]





Ik ga naast je staan Ik ga door je staan. Of stond dat er niet in? Oh nee, door de regen en de wind sta ik naast je. (Best knap van mij toch, terwijl jij in beweging bent?) En ik sta ook wel achter je terwijl ik voor je loop. Moet je wel eerst over me heen lopen, anders lukt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beeldig schreef op 22 april 2013 @ 23:45:

[...]





Ik ga door je staan. Of stond dat er niet in? Oh nee, door de regen en de wind sta ik naast je. (Best knap van mij toch, terwijl jij in beweging bent?) En ik sta ook wel achter je terwijl ik voor je loop. Moet je wel eerst over me heen lopen, anders lukt het niet.http://www.youtube.com/watch?v=6XhwdOGf74g
Alle reacties Link kopieren
Zoiets ja. En om op hetzelfde niveau duidelijk te krijgen hoeveel mensen het koningslied nou daadwerkelijk mooi vinden, is het misschien ook handig als iemand Joop en consorten uitlegt wat het verschil is tussen niemand, sommigen en iedereen. Want het lijkt erop dat dat ook nog niet duidelijk is.



http://www.youtube.com/watch?v=Lo8PBQw8jZ4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven