De W van...
vrijdag 19 april 2013 om 11:38
Waardeloos,
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 22 april 2013 om 12:53
Ik denk dat jij de spijker op de kop sloeg Joe Egg. Die zogenaamde bedreigingen waren een mooie uitvlucht voor JE om het mislukte lied terug te trekken zonder de verantwoordelijkheid voor deze mega-fail te hoeven nemen.
Ik begrijp ook niet dat blijkbaar niemand ergens tijdens de voorbereidingen heeft gezegd dat dit lied gewoon bagger was. Het moet toch op zijn minst één persoon die erbij betrokken was zijn opgevallen?
Ik begrijp ook niet dat blijkbaar niemand ergens tijdens de voorbereidingen heeft gezegd dat dit lied gewoon bagger was. Het moet toch op zijn minst één persoon die erbij betrokken was zijn opgevallen?
maandag 22 april 2013 om 13:20
Nou ja, Ali B zei toch ook dat hij er niet achter stond, maar omdat Ewbank zei dat hij dat stukje moest rappen omdat het Comite dat zo wilde, heeft hij zijn ego maar opzij gezet. Zo werkt dat met groepsdruk, blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/p ... stukje_Koningslied__.html
De W van Wortel enzo
http://www.telegraaf.nl/p ... stukje_Koningslied__.html
De W van Wortel enzo
maandag 22 april 2013 om 13:56
Het is de enige juiste beslissing. Vergelijk de pocahontas-bagger van JE nou eens met de krönungsmesse van Mozart of die van Liszt, dan schaam je je toch de ogen uit de kop en kan je alleen maar spreken van verregaande culturele achteruitgang.
Het is goed zo, de W van Wijs besluit. Als we de klassiekers niet kunnen evenaren, dan kunnen we ze beter afstoffen en hergebruiken en geen rotzooi toevoegen.
Het is goed zo, de W van Wijs besluit. Als we de klassiekers niet kunnen evenaren, dan kunnen we ze beter afstoffen en hergebruiken en geen rotzooi toevoegen.
Spreuken 18:2
maandag 22 april 2013 om 15:47
quote:Starshine schreef op 22 april 2013 @ 09:27:
wat voor statement? Omdat het kan?Dat dreigen en schelden via de sociale media gewoon niet ok is. Het is je goed recht om het niet mooi te vinden, maar om iemand zo af te branden gaat echt te ver. En dat vonden Mattie en Wietze dus ook. Vandaar 12 keer het koningsnummer
wat voor statement? Omdat het kan?Dat dreigen en schelden via de sociale media gewoon niet ok is. Het is je goed recht om het niet mooi te vinden, maar om iemand zo af te branden gaat echt te ver. En dat vonden Mattie en Wietze dus ook. Vandaar 12 keer het koningsnummer
maandag 22 april 2013 om 16:29
quote:evelynsalt schreef op 22 april 2013 @ 15:47:
[...]
Dat dreigen en schelden via de sociale media gewoon niet ok is. Het is je goed recht om het niet mooi te vinden, maar om iemand zo af te branden gaat echt te ver. En dat vonden Mattie en Wietze dus ook. Vandaar 12 keer het koningsnummer Wow, wat een goed statement, dat zal ze leren
[...]
Dat dreigen en schelden via de sociale media gewoon niet ok is. Het is je goed recht om het niet mooi te vinden, maar om iemand zo af te branden gaat echt te ver. En dat vonden Mattie en Wietze dus ook. Vandaar 12 keer het koningsnummer Wow, wat een goed statement, dat zal ze leren
Spreuken 18:2
maandag 22 april 2013 om 16:52
quote:zoembaya schreef op 22 april 2013 @ 12:53:
Ik begrijp ook niet dat blijkbaar niemand ergens tijdens de voorbereidingen heeft gezegd dat dit lied gewoon bagger was. Het moet toch op zijn minst één persoon die erbij betrokken was zijn opgevallen?Omdat het van die hielenlikkers zijn denk? Niemand zegt dat 't bagger is, kijk maar op JE z'n facebook.. O,o,o wat zijn ze begaan met 'm...
Ik begrijp ook niet dat blijkbaar niemand ergens tijdens de voorbereidingen heeft gezegd dat dit lied gewoon bagger was. Het moet toch op zijn minst één persoon die erbij betrokken was zijn opgevallen?Omdat het van die hielenlikkers zijn denk? Niemand zegt dat 't bagger is, kijk maar op JE z'n facebook.. O,o,o wat zijn ze begaan met 'm...
Maar dat is dan mijn mening...
maandag 22 april 2013 om 18:14
Tja alles is eigenlijk al gezegd, daarom wilde ik jullie dit stukje niet onthouden.
http://www.dailydot.com/p ... ngs-song-het-koningslied/
.... het gaat de wereld reeds over
http://www.dailydot.com/p ... ngs-song-het-koningslied/
.... het gaat de wereld reeds over
maandag 22 april 2013 om 18:50
maandag 22 april 2013 om 19:53
quote:Ste_ schreef op 22 april 2013 @ 19:21:
MEEN je niet dit. Alsof het nu nog van harte is.
Oh oh oh, wat een flater en wat een onnoemelijk gezeik de laatste dagen, van alle partijen.Nou, inderdaad. Als ik Alex was zou ik geloof ik maar helemaal afzien van de festiviteiten en ergens in een zompig achterafzaaltje in Kuttenkrabbenveen die kroon op mijn kop zetten.
MEEN je niet dit. Alsof het nu nog van harte is.
Oh oh oh, wat een flater en wat een onnoemelijk gezeik de laatste dagen, van alle partijen.Nou, inderdaad. Als ik Alex was zou ik geloof ik maar helemaal afzien van de festiviteiten en ergens in een zompig achterafzaaltje in Kuttenkrabbenveen die kroon op mijn kop zetten.