onze derde zoon

23-04-2013 13:39 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee zoons; Lenn en Vic. Nu ben ik in verwachting van een derde jongen. Ik vind het ontzettend moeilijk. Wij hebben drie namen waar we maar niet uit kunnen kiezen. Daarom leek het me leuk om het hier in de groep te gooien. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Ralph

Jeff

Mels

Bedankt alvast!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ik vind alle drie de opties niet echt leuk, sorry.. Vince vind ik wel leuk!
Nee Jeff wilde wij dan met dubbel F ivm Lenn dubbel N. Mijn man heet ook Riff. Beetje daarom. Voor de leuk.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Maar Vic en Vince doe je ook niet natuurlijk, ff verder denken.
Vince zo heet ons vlindertje ;)
quote:sunanda schreef op 23 april 2013 @ 14:07:

Nee Jeff wilde wij dan met dubbel F ivm Lenn dubbel N. Mijn man heet ook Riff. Beetje daarom. Voor de leuk.Zielig voor Vic, die heeft geen dubbele letter
quote:sunanda schreef op 23 april 2013 @ 14:08:

Vince zo heet ons vlindertje ;)Mooi!
Ja helaas Vic heeft dat geluk niet mogen hebben hihi
Jazz past er ook goed bij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind Mels leuk! Maar ik hou dan ook van namen die niet dertien in een dozijn zijn.
Finn dan maar?

Of Reef?

Ralph en Jeff zijn vreselijk tuttige namen.
Wat ik zelf wel leuk vind als een van de ouders niet Nederlands is:

Adam

Alec

Alex

Bart

Ben

Boaz

Cain

Chris

Dean

Elia

Ivan

Jack

Jake

Josh

Kyan

Max

Mike

Noah

Owen

Paul

Roan

Ryan

Sam

Tom

Zack
Wij zijn ook niet van de 13 in een dozijn. En ik hou persoonlijk wel van kakkie namen bij boevige kindjes. En dat zijn onze andere boys ook. Dus denk dat de derde ook wel een boef wordt. Ik las net ergens Dex. Sorry Meyan al die namen vind ik te standaard.
Tja, boefjes namen zijn leuk voor boefjes, maar op een dag worden de boefjes groot en zijn het dan nog goede namen?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Caribou schreef op 23 april 2013 @ 13:58:

Ik vind het allemaal niks, maar zou als ik nergens anders uit mocht kiezen voor Mels gaan.

+ 1

Hoewel ik het niet vind passen bij Vic. Maar die andere twee namen vind ik eerlijk gezegd een beetje ordi.
Steven (Engels of NL uitgesproken: stoere naam!)
Done is better than perfect
Kakkige namen voor boefjes?

Ik vind Mels, Ralph en Jeff verre van kakkig eerlijk gezegd. Eerder wat ordi, vooral de laatste twee. (Zie twee jochies met een mullet en oorring voor me.)

Maar succes met je zoektocht. Ik kan je niet helpen, want ik heb een andere smaak zo te zien.
quote:schouderklopje schreef op 23 april 2013 @ 14:37:

[...]

Maar die andere twee namen vind ik eerlijk gezegd een beetje ordi.Ik ook. Als je van kaknamen houdt, moet je zeker Mels kiezen. (Mats vind je waarschijnlijk te standaard?)
Ik merk dat Engelstalige namen vaak ordi worden benoemd in Nederland. Maar mijn man is Engels en de boys hebben daarom ook een geweldige achternaam.
Mels is leuk.
Maar dat Ralph ordi klinkt die link heb ik nergens kunnen leggen nog hihi
Ik vind het alledrie leuke namen. Niet kak, niet ordi, gewoon leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sunanda schreef op 23 april 2013 @ 14:31:

Wij zijn ook niet van de 13 in een dozijn. En ik hou persoonlijk wel van kakkie namen bij boevige kindjes. En dat zijn onze andere boys ook. Dus denk dat de derde ook wel een boef wordt. Ik las net ergens Dex. Sorry Meyan al die namen vind ik te standaard.

Lenn en Vic kakkie namen?

Lennard en Victor misschien wel. Lenn en Vic, not so much. Dan zie ik inderdaad irritante kinderen voor me die op hun 4e al rondlopen met gouden oorbellen en een hanenkam.
Ik vind Mels heel leuk! De Melsen die ik ken zijn erg leuke mannen, dus het waren ook vast hele leuke kinderen ooit
Listen very carefully, I shall say this only once.
Boevig en trashy zijn wel twee verschillende dingen hoor. Ja Mels gaat het denk ik ook worden. Beetje van beide werelden ;)
Het was misschien ook niet zo aardig om dat zo neer te zetten. Het is wel mijn associatie ermee.

Ik snap alleen niet zo goed wat je met dit topic wilt. Je bent zwanger, het is vast niet leuk om sommige dingen te lezen.

Slaap er nog eens over, praat met je man en hak daarna de knoop door. En anders wacht je tot na de bevalling en kijk je welke naam je bij het kind vindt passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven