Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Goede motivatieplaatjes heb je weer gevonden, Yellow!

Ik heb 15/30 shred gedaan. Even kijken wat voor workout ik er vanavond nog tegenaan kan gooien.

*zoek zoek zoek*

Deze lijkt me wel wat. :

FitnessBlender HIIT Cardio and Abs Workout
yellow: lees en huiver wat de collection van Jillian is:

30 Day Shred

Jillian Michaels, the superstar of America's fitness trainers, is committed to getting big results. As your own personal trainer, Jillian will guide you through her exclusive 3-2-1 Interval System that combines strength, cardio and abs to blast through calories for a dramatic 30 day shred. The DVD includes three complete 20-minute workouts which progress by level of intensity. Start with Level 1 and advance through to Level 3- in no time you'll achieve a lean shredded body.

No More Trouble Zones

Get into the zone with TV's kick-butt trainer, Jillian Michaels, and tackle stubborn problem areas with her surefire circuit training formula that combines upper- and lower-body sculpting moves to obliterate fat even faster. Say goodbye to saddlebags, muffin tops and wobbly arms with this heart-pounding, 40-minute circuit workout that targets trouble zones like never before. By keeping you constantly challenged, Jillian will transform your body from flab to firm in no time!

Banish Fat Boost Metabolism

Fire up your metabolism with TVs top trainer, Jillian Michaels, and lose big with her fierce formula that adds strength and ab moves to dynamic cardio for increased fat loss. This 40-minute circuit workout blasts your heart rate with challenging intervals to turn up the burn and melt off the pounds. Whether you're just getting started, or ready for a hard-core workout, Jillian will help you to reveal a ripped, lean body

6 Week Six Pack

6 weeks to a ripped mid-section! Get ripped, flat abs in 6 weeks with TV's toughest trainer, Jillian Michaels. Forget boring sit-ups - Jillian's ab-shredding system will chisel the midsection with her winning combination of corefocused cardio circuits and ab-toning exercises.

6 Week Six-Pack includes two dynamic 30-minute workouts plus warm-ups and cooldowns. Start with Level 1 for three weeks, then advance to Level 2 for increased intensity and fat burn. Stick with it and see dramatic results!

30 day heb ik al maar die doet het niet in mijn dvd speler, dus zo heb ik hem dan nog een keer
Die fitnessblender is zo typisch, een man verteld het en een vrouw voert het uit. Maar ziet er wel goed uit.

Yellow, iedereen mag bij Victoria's secret nadat we hebben geshred......

Enorme spierpijn hier, straks 14/30 gedaan. Morgen kan ik helaas niet, damned loopt ik achter op Karen.

Vanavond naar Zumba.
quote:steph schreef op 23 april 2013 @ 14:35:

Die fitnessblender is zo typisch, een man verteld het en een vrouw voert het uit. Maar ziet er wel goed uit.

Yellow, iedereen mag bij Victoria's secret nadat we hebben geshred......

Enorme spierpijn hier, straks 14/30 gedaan. Morgen kan ik helaas niet, damned loopt ik achter op Karen.

Vanavond naar Zumba.

FitnessBlender heeft ook workouts die door de man worden gedaan. Meestal zijn dat de heftigere krachttraining dingetjes, maar ook cardio.

Van Shred level 2 krijg ik nu geen spierpijn meer, maar misschien kom ik daar op terug als ik met level 3 begin.

Zumba lijkt me ook leuk om te doen, maar kan daar tot nu toe online niet echt goede video's van vinden. Of misschien denk ik er wel te veel bij na, terwijl je Zumba gewoon wat meer vanuit je gevoel moet doen zonder heel erg stil te staan bij of je de pasjes wel goed uitvoert.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 23 april 2013 @ 12:55:

Oh enneh ik moet straks mijn haar verven (dikke uitgroei) terwijl het intrekt bind ik een zak op mijn kop en doe ik mijn Rippie!

Via je hoofd verlies je de meeste warmte.

Als je je hoofd afsluit heb je kans op erge hoofdpijn of flauwvallen.

Ik denk dat je vele malen slapper bent na je workout.
Ik ben op de helft!!!! Had ik niet gedacht, maar moet zeggen dat dit topic een fijne motivatie is. We can do it, YES WE CAN!!!

Ik heb vandaag ook de gewichten gekocht. Die heb je voor ripped nodig toch, die zwaardere? Ja ja. Ik denk dat ik idd ga rippen na nog 15 x shredden.

Shred ze!

en YL kijk idd uit met verven en rippen tegelijkertijd.
Te laat, heb het al gedaan.

Ik was dus bij de action voor die gewichten weer kijken, waar ik ook deze haarvef heb gevonden van 1.65. Serieus, mijn longetjes toen ik die potjes openmaakte..Dit waren serieus minstens 2 dagen van mijn leven eraf dat ik dat ingeademd heb.

Ik voel me verder wel ok eigenlijk, maar zal het niet nogmaals doen beloofd!!

Dag 4 zit erop, maar ik was wel extreem lui met de cardio. Maar ikh eb vandaag al 22 km gefietst en moet straks weer 12 dus ik vind dat ook cardio ofzo (excuusjes jaaaaa)
Heb gelukkig toch nog even tijd gehad voor de 2e level 1 van ripped. Ik heb alleen het laatste stukje cardio over moeten slaan ivm tijdgebrek. Maar als het meezit (als man op tijd thuis is) ga ik straks nog een half uurtje hardlopen, dus dat maakt het wel weer goed.

Bedankt weer voor de motivatie-plaatjes Yellow (en wat fiets jij veel zeg!).

Bee-tje: No More Trouble Zones klinkt wel als een goed vervolg op Ripped in 30. Misschien dat ik die hierna maar ga proberen.
14/30

en ik kan me er voor de 2e dag moeilijk toe zetten.

E zit minder logica in level 2 dan in level 1.

Vond het wel leuk dat de cardio van 1 de 3e set een combi was van de cardio van set 1 en 2.

Loop ook nog veel te "o, ja" -en.

Zal mezelf even bij de kladden pakken, want behalve mijn te drukke zaterdag gun ik mezelf geen rustdagen.

Wel erg leuk om iedereen zijn shred/ripped momenten te lezen. Zo blijf ik wel meer gemotiveerd.

Ook heb ik op mijn eigen FB een dagelijks verslag. Zo is het halverwege opgeven nog lastiger. Vrienden vinden het zo knap van me dat ik dit dagelijks doe dat ik moeilijk zomaar kan stoppen toch?
ZO!

en toch weer een 20 minute work-out volbracht!

Het wordt nog wel eens wat met me!

Heb ook al even stiekem naar de "no more trouble zones" gekeken, en het klinkt raar uit mijn toetsenbord maar het lijkt me leuk!

Zit hier ook nog een systeempje achter of is het gewoon trainen tot je strak en slank bent?
Yellow, ik had je wel willen zien gaan met je folie om je hoofd!

Zag er vast erg grappig uit.

Maar toch maar niet meer doen, want kan me idd voorstellen dat het niet goed voor je is.

Aaquaamarine, het komt vast weer helemaal goed met je spieren hoor!

Die rockstarjumps vervang ik ook.

Niet omdat ik ze moeilijk vind, maar omdat het zo enorm doordreunt! Verschrikkelijk, ik lijk wel een olifant.

Grappig Missundastood, bij mij weet bijna niemand dat ik dit doe. Is een beetje mijn geheimpje.

Oh Jet, nu ben ik wel een beetje bang voor ripped!

Maar dat gezegd hebbende, ga ik nu strijken en daarna op voor de allerlaatste keer shredden! Ik kan bijna niet geloven dat ik het heb afgemaakt! Was voorheen echt niets voor mij geweest.
Follow your heart, but take your brain with you....
Ik ben niet van plan om vandaag iets te doen. Ben vanmorgen helemaal suf geluld in allerlei meetings, daarna nog een training en toen ik aan het eind van de dag even gezellig iets ging drinken met vrienden moest ik me naar huis haasten voor een afspraak die te vroeg was.

Yellow, hoe is je haar nu?
Cum non tum age
Elise hoe vind jij de tweede level van ripped? te doen?

Missunderstood, fijn dat je vrienden je ook steunen! Ik had op FB mijn stoppen met roken aangekondigd waardoor ik natuurlijk in de problemen kwam toen ik al rokend gespot werd....Ik ken die no more trouble zones nog niet (maar mijn hele lichaam is een trouble zone, dus ik weet niet hoe fantastisch die training gaat zijn ) Ga het ook opzoeken.

Addje ik ben er een beetje emo van. Je hebt het gehaald!! Ik ben zo trots op je!!!

Noa, een rustdagje op zijn tijd kan best! Klinkt als haasten haasten haasten idd, nu maar even lekker tot jezelf komen! Mijn haar is weer donkerbruin zoals mijn echte haarkleur is (bijna zwart). Ik had het middenbruin geverfd lange tijd, maar ik heb even geen zin meer in uitgroei en dan elke keer pakt het dan half toch niet goed blabla. Nu ben ik au naturel enzo

Overigens, ik draag meestal jurken en heb van die thermoleggings dan aan in de winter, nu dunne panty dat voel je toch wel op je billen als je zoveel fietst...
Elise, beterschap met je dochter.

Aquamarine, wel doen he, vanaf donderdag.

Addison, zie je resultaat?

Yellow, je haar is dus gelukt, vroeg het me af. Ik draag ook meestal jurkjes, maar nog geen dunne panty hoor.
Cum non tum age
Even bijkomen van m'n FitnessBlender workout. Ik merk heel erg goed dat buikspieroefeningen me, ook bij het Shredden, inmiddels veel beter af gaan. Waar ik in den beginne nog half doodging, houd ik 't nu echt goed vol en draai ik m'n hand niet meer om voor 50 seconden bicycle crunches tegen het eind van een half uur durende workout. Ook al zijn ze nog niet zichtbaar (zou dat ooit gaan gebeuren?), m'n abs worden dus duidelijk sterker. Hoera!
Heyy meiden!

Ik heb met les 15 van Evy gelopen. Was echt lekker weer!

Het was niet m'n bedoeling overigens jullie bang te maken voor Ripped. Ik vond de eerste 2 weken echt super. Dat er 1 minder weekje tussen zit neem ik maar op de koop toe. Week 4 schijnt weer ok te zijn volgens RUA. Gewoon ff verstand op 0 en doen wat je doen kunt. Ben erg benieuwd naar jullie ervaring met Rippen!! Doen hoor allemaal! Ik stond vanochtend voor de spiegel in m'n ondergoed en m'n bek viel bijna open. Ik zie er eigenlijk best wel ok uit nu. En Miepie, ik dacht dat ik die gespierde armen niet had maareuh als ik flink aanspan dan zien mijn armen er ook uit zoals op jouw plaatje!!! WTF!!
Woohooo, wat gaaf Jet, je armen!

Ik heb geen Jillian-zin, dus ga ook een Fitnessblender doen, 20 minuten, moet te doen zijn: Advanced HIIT Workout - Total Body High Intensity Interval Training
quote:Rua-Red schreef op 23 april 2013 @ 21:17:

Woohooo, wat gaaf Jet, je armen!

Ik heb geen Jillian-zin, dus ga ook een Fitnessblender doen, 20 minuten, moet te doen zijn: Advanced HIIT Workout - Total Body High Intensity Interval TrainingYikes. Die star jumps zien eruit alsof ik na twee keer al voorover op m'n bek zou liggen. Respect, Rua!
Er is op youtube een Victoria's secret model 10 minutes fat blasting workout. Misschien helpt die als we de catwalk op willen ! ( ik weet nog niet hoe ik zo'n link moet plaatsen)

Vandaag eindelijk dag 4 van Ripped 1 gedaan.

Heb meteen even alle andere Jillian Michael workouts gedownload dus ik kan voorlopig voor uit. Ik weet nog niet welke het eerst wordt no more trouble zones of Banish Fat Boost Metabolism cardio.

Fijn Jet om zo positief verast te worden.
quote:cynba schreef op 23 april 2013 @ 21:24:

[...]

Yikes. Die star jumps zien eruit alsof ik na twee keer al voorover op m'n bek zou liggen. Respect, Rua!

Moet eerlijk bekennen dat die na een paar rondes in squat jumps veranderden.... Maar op zich te doen, korte rondes met veel pauze! (En veel calorietjes verbranden!)
Grappig dat erbij staat hoeveel calorieen je hebt verbrand. Nou als ik op die site zie hoeveel workouts daar nog op staan dan kunnen we voorlopig nog wel aan het thuis sporten blijven. Toch vind ik Jillian en haar twee vriendinnen wel leuker. Maar het is zeker goed voor de afwisseling.
quote:Jammie schreef op 23 april 2013 @ 21:49:

Heb meteen even alle andere Jillian Michael workouts gedownload dus ik kan voorlopig voor uit. .
Nee yellow, ha ha, deze keer gewoon gekopieerd vanuit youtube naar ed harde schijf van mijn laptop, geen piraterij deze keer.
Gister een uurtje fitness gehad dus vanavond weer shredden!!!!

Raar, heb er nu al zin in
Hier hetzelfde Janita! Maar eerst nog een heel lange dag werken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven