Twijfel over telefoon
donderdag 25 april 2013 om 12:28
Ik wil een nieuwe telefoon, maar ik twijfel me echt stuk.
Jup, dat doe ik altijd
:) Dus niets nieuws 
Ikzelf ben helemaal gek op de Iphone5.
Vind het model echt super,
Maar iedereen vind dat ik voor de Samsung galaxy moet gaan omdat die beter is dan de Iphone. Ik vind het model alleen echt spuuglelijk.
Voor mijzelf had ik de knoop toch aardig doorgehakt en wou hem gaan halen, man van de winkel vond alleen dat ik ook beter voor de galaxy kon gaan aangezien de Iphone bijna niet verbeterd is, dus, eindconclusie zonder telefoon weer huiswaarts.
Dus, twijfel twijfel,
Wat vinden jullie dat ik moet doen, ook voor de betere gaan ?
Jup, dat doe ik altijd
Ikzelf ben helemaal gek op de Iphone5.
Vind het model echt super,
Maar iedereen vind dat ik voor de Samsung galaxy moet gaan omdat die beter is dan de Iphone. Ik vind het model alleen echt spuuglelijk.
Voor mijzelf had ik de knoop toch aardig doorgehakt en wou hem gaan halen, man van de winkel vond alleen dat ik ook beter voor de galaxy kon gaan aangezien de Iphone bijna niet verbeterd is, dus, eindconclusie zonder telefoon weer huiswaarts.
Dus, twijfel twijfel,
Wat vinden jullie dat ik moet doen, ook voor de betere gaan ?
donderdag 25 april 2013 om 12:51
Ik ben erg blij met de iPhone 5. Misschien zou ik wel even wachten tot de zomer, dan komt de 5S uit (nieuwste model). Zelf heb ik ook lang getwijfeld, maar ik vond Samsung gewoon minder degelijk/zwaar aanvoelen. Maar ik denk dat je met beide goed zit hoor! De Samsung Galaxy S3 is verkozen tot beste smartphone.
Doe gewoon wat je zelf leuk vindt joh!
Doe gewoon wat je zelf leuk vindt joh!
donderdag 25 april 2013 om 14:24
donderdag 25 april 2013 om 15:06
Ik had eerst de galaxy (de ll S) en heb niets anders dan problemen gehad. Uitvallen, vastlopen, ... Vooral het vastlopen was op de duur enorm vaak en enorm irritant.
Nu heb ik een Iphone (wel nog de 4) en ben er heeeeel tevreden over. Hij loopt niet vast en is in gebruik ook veel logischer.
Mijn eigen ervaring zegt dus, ga voor de iphone. Maar ik heb het al anders gehoord ook dusja :-s
Nu heb ik een Iphone (wel nog de 4) en ben er heeeeel tevreden over. Hij loopt niet vast en is in gebruik ook veel logischer.
Mijn eigen ervaring zegt dus, ga voor de iphone. Maar ik heb het al anders gehoord ook dusja :-s