Twijfel over telefoon

25-04-2013 12:28 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuwe telefoon, maar ik twijfel me echt stuk.

Jup, dat doe ik altijd :):) Dus niets nieuws ;)

Ikzelf ben helemaal gek op de Iphone5.

Vind het model echt super,

Maar iedereen vind dat ik voor de Samsung galaxy moet gaan omdat die beter is dan de Iphone. Ik vind het model alleen echt spuuglelijk.

Voor mijzelf had ik de knoop toch aardig doorgehakt en wou hem gaan halen, man van de winkel vond alleen dat ik ook beter voor de galaxy kon gaan aangezien de Iphone bijna niet verbeterd is, dus, eindconclusie zonder telefoon weer huiswaarts.

Dus, twijfel twijfel,

Wat vinden jullie dat ik moet doen, ook voor de betere gaan ?
Oo, en het gaat trouwens om een samsung galaxy 4S
Wat boeit t, het is alleen maar om te bellen.
Zeg maar Spijker.
Ik ben erg blij met de iPhone 5. Misschien zou ik wel even wachten tot de zomer, dan komt de 5S uit (nieuwste model). Zelf heb ik ook lang getwijfeld, maar ik vond Samsung gewoon minder degelijk/zwaar aanvoelen. Maar ik denk dat je met beide goed zit hoor! De Samsung Galaxy S3 is verkozen tot beste smartphone.

Doe gewoon wat je zelf leuk vindt joh!
Ik heb een HTC One X. Daar is nu ook de X+ van uit. Al naar gekeken? Net zo snel en functioneel als de Galaxy, ander model. Ik ben erg blij met die van mij!
Als je graag iPhone wil dan neem je die toch gewoon? Wat maakt het uit wat 'iedereen' zegt zolang jij er blij mee bent.

Zelf wil ik niks anders dan de iPhone, ik vind het een heerlijk toestel en mooi om te zien. Andere mensen lopen weer weg met de Samsung III bijv.
Ik had eerst de galaxy (de ll S) en heb niets anders dan problemen gehad. Uitvallen, vastlopen, ... Vooral het vastlopen was op de duur enorm vaak en enorm irritant.

Nu heb ik een Iphone (wel nog de 4) en ben er heeeeel tevreden over. Hij loopt niet vast en is in gebruik ook veel logischer.

Mijn eigen ervaring zegt dus, ga voor de iphone. Maar ik heb het al anders gehoord ook dusja :-s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven