Lekkere collega

25-04-2013 23:51 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik een nieuwe collega ontmoet. Hij leek me al meteen heel aardig. Na wat geklets hadden we vergadering en toen kwam het. Hij zat opeens giga in mijn hoofd, wat een lekker ding. Tijdens de vergadering had ik de wildste fantasieen, nou ja, nog redelijk braaf hoor, heftig zoenen op een geheime plek op het werk. Maar ik was totaal afgeleid en deed maar alsof ik luisterde, haha, ze moesten eens weten met mijn serieuze gezicht.

Maar goed, ik ben braaf getrouwd dus het is geen optie, meer een leuk fantasietje. Tja waarom schrijf ik dit nu op? Ik wou het gewoon even kwijt. Is er iets mis dat ik zo plots in de fik sta van iemand of is dit niet zo raar. Misschien herkenbaar bij sommigen?
Heel herkenbaar, zoals ook "begin er niet aan" een herkenbaar advies zal zijn. En "dat gáát niet" ook herkenbaar is.
quote:toulouse74 schreef op 25 april 2013 @ 23:51:Is er iets mis dat ik zo plots in de fik sta van iemand of is dit niet zo raar.Nee, niks raar aan. Lekker in stilte en met jezelf alleen van genieten. Of bespring na 't werk je eigen vent met al die vurigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven