***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
heej meisjes ff kort...

We zijn even naar huis gegaan om ons op te frissen.

Livia is nog steeds in het ziekenhuis. Ze heeft allemaal nare darm onderzoekjes gehad en daaruit kwam dat de maagspier iets verdikt was.

Of dit kwaad kon zijn ze nu aan het overleggen. Tot die tijd moet ze blijven, en ik vrees ook vannacht.

Wachtenwachtenwachten dus...Pfff de ZS hormonen zitten mij dus vreselijk in de weg, en ik huil de hele dag zowat! Vind het zo enorm zielig voor mijn meisje..Die nare slangetjes, en nog steeds zoveel spugen...

tis echt een ellende!

Hou jullie op de hoogte!! kus!
Bah, bah, bah. Arme Frambozenfamilie! Heel veel sterkte allemaal en een kusje op Livia's buikje (misschien helpt het...?)
Oh Framboos, ik krijg er kippevel van. Wat zielig voor je lieve meisje zeg.

Wel "fijn" dat je direct naar het ziekenhuis kon en dat je bij een van de beste kinderziekenhuizen in NL bent.

Heel veel sterkte ermee.

Pff, ben moe van het plannen. Nog zooo veel te doen.
sterkte framboosje !!
Arme Framboosje! Arme Livia! Framboos, heel veel sterkte. Ik weet uit ervaring hoe vreselijk naar het is als je pasgeboren kindje aan allerlei monitoren en slangen in het ziekenhuis ligt. Jij hebt dan ook nog de pech dat je haar eerst een paar dagen thuis hebt gehad! (ik had "mazzel" dat ik niet beter wist) Kan je vanavond ook blijven slapen? Ik vind het jammer dat ik niet dichterbij woon en wat voor je kan doen...
Framboos en livia heel veel sterkte. Hopelijk snel goed bericht en dan lekker naar huis. wat een zenuwslopende tijd!
Framboosje, ik zit hier met tranen in mijn ogen te lezen. Die arme kleine Livia, wat lijkt me dat vreselijk! Geloof me, ook zonder die zs-hormonen zou je de hele dag aan het huilen zijn!

Ik hoop zo dat het allemaal meevalt! Veel sterkte voor jullie alledrie en ik sluit me aan bij een kusje op het buikje van Livia!
voor Framboos en Livia!!!
Goed nieuws!!

Ze is thuis!!! Om 16:00 kwam de arts met het verlossende nieuws dat de verdikking waarschijnlijk een luchtbel was! Ze zagen geen reden om haar nog langer ter obsivatie te houden....

Wat een droom! Tuurlijk spuugt ze nog steeds wel een beetje, en dat is niet fijn. Maar nu weten we wel dat het iig geen kritieke situatie is, en dat alles in dat lijfje goed functioneert.

Pfffff wat besef ik nu hoe groot het geluk is om een gezond kindje te hebben! En ik heb zeker stil gestaan bij de zieke kindjes uit onze groep (o.a onze robbedoes die ook in umcg was) Wat moeten jullie je ook vreselijk gevoeld hebben! En dan nog erger!!!

Afschuwelijk!

Laar denk dat je kusje geholpen hebben!

Swiss je hebt gelijk wat je zegt over het UMCG. De meest geavanceerde apparatuur werd er aangesleept. We weten dus dat alles iig goed gecheckt is!

We hebben meteen de kraamdraad weer opgepakt! Kaartjes net op de bus gedaan, en kraamhulp weer gebeld!!

Joepie ik mag weer kraamvrouw zijn!! Pff vandaag liep ik weer buiten tussende de menigte in gewone kleding+schoen met hak en dat voelde niet helemaal kloppend..

Zo gek ook om in je kraamtijd ineens op een stretcher op de grond te moeten slapen! Oja, en ik barste helemaal in tranen uit toen de schoonmaakster mij erop wees (onterecht!) dat ik niet gebruik mocht maken van de toilet op mijn prive kamer!! Want die was voor de patient! (livia!!!???) Ik moest maar naar het einde van de gang naar de bezoekers wc!! Had verdorie net mijn kraamverband verwisseld! Barste meteen in tranen uit, en framboze man kreeg ook natte oogjes! zucht...wat een ellende!

Nou ja, tis voorbij, en morgen weer rustig aan!

En uiteraard hier een beetje bijlezen...zag al een paar nieuwkomers!!

Bedankt voor jullie medeleven!
Jippie, wat een goed nieuws!! Wat een opluchting dat Livia in orde is zeg! Zo, en nu proberen rustig aan te doen *zegt Lara streng*.
Framboos, wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn zeg! Gelukkig maar dat er niks aan de hand was. Dit is niet wat je je voorstelt bij de eerste dagen na de bevalling, jij op een stretcher en niet eens naar de wc mogen... Laat je de komende dagen maar lekker in de watten leggen door iedereen en geniet van je gezinnetje!
He Framboos, wat fijn dat ze nu weer thuis is zeg, wat zal er een spanning van jullie afgevallen zijn! en wat een ontzettend botte rotopmerking van die schoonmaakster, echt belachelijk...de stoom komt bijna uit mijn oren hier.

Yumak..welkom, leuk dat je ook komt meeschrijven! Wat leuk dat jullie een café hebben, zolas je misschien wel weet hebben wij dat ook gehad, maar wij hebben het verkocht intussen wegens tijdgebrek...hoe combineren jullie prive en werk?

Icke..stekte/plezier bij je ouders, ik hoop dat je een beetje kan bijtanken daar, dat zal je goed doen.

Muis..Mooi zo dat Kika weer wat eet, meestal is dat wel heel goed teken toch? Moet ze nu nog terug voor onderzoek?

Hier weinig nieuws, drukke dag gehad op het werk en ben nu lichtelijk op, dus ik ga lekker even bankhangen..tot later!
Framboos, ten eerste nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!! Wat een fijn nieuws dat ze toch naar huis toe mag.

Laat je thuis maar lekker verwennen!!!

Fachat, wat lief dat je me in de tabel wil zetten. Zet bij haar naam maar Kim, dat lijkt er wel een beetje op

Lievelust, heb ik inderdaad gelezen dat jullie ook een cafe hadden. Vond je het niet jammer om te stoppen?

Wij zijn doordeweeks alleen 's avonds vanaf 18 uur open. Ik werk 's ochtends tot een uur of 13 uur en mijn vriend is dan bij Kim. 's Middags hebben wij dan samen de tijd.

Het is wel erg zwaar de combi baby, cafe en werk..maar we redden het wel.

Ben van plan om binnenkort ouderschapsverlof op te nemen, zodat ik nog maar 2 hele dagen hoef te werken en de rest thuis en 's avonds in cafe kan meehelpen. En natuurlijk om lekker te genieten van mijn kleine meisje.

De kleine ligt nu net in bed...eventjes tijd voor mezelf, pffff.

Zometeen ga ik beneden weer eventjes werken..en dan naar bedje toe.

Weet nu even niets meer te vertellen.

Waarschijnlijk tot morgen!!
Framboos, wat een heerlijk nieuws! En nu lekker rustig aan doen, je goed laten verwennen en genieten van je kraamtijd!
Framboosje, wat fijn dat Livia weer thuis is! Wat ontzettend sneu dat je op een stretcher moest slapen en niet eens naar de plee mocht zeg. Ik had vijf dagen na de geboorte nog hard mijn ziekenhuis bed nodig om lekker te kunnen liggen!

Ik heb mijn dag niet. Nee, ik heb mijn week niet. We zouden toch morgen een huis gaan bezichtigen? Nou, dat gaat dus niet door. Het is al verkocht onder voorbehoud en ik ben echt niet vrolijk. Verdorie, ons huis is te klein, staat in een niet al te beste buurt en ik wil gewoon weg! *Stampvoet* Ik wil ook een fijne doorzonwoning met voor- en achtertuin!

Hopen dat volgende week mijn karma wat beter is! Dit is knap waardeloos.
Hum, ik lees net mijn berichtje door en ik zie dat ik wel heel erg aan het zeuren en klagen ben de afgelopen dagen! Sorry! (ik hou helemaal niet van zeurpieten en nu ben ik er zelf een...)
Yumak, ik heb je in de tabel gezet, vul je gaten nog even aan?
Wat balen van het huis Spitsmuis! Het volgende huis wordt vast nog veel mooier, zonniger, ruimer, staat in een nog betere, gezelligere buurt en is bovendien stukken goedkoper! Gewoon positief bekijken!
Die arme Ole is vandaag door een bij in zijn vingertje gestoken. Zielig hé!
Aaaah, die Ole! Wat sneu zeg! Nu ben ik echt niet de snuggerste als het op insectenbeten aankomt, maar moet je er nog iets tegen doen?
Framboos, wat fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed is met Livia! Nu kunnen jullie weer lekker genieten van de kraamtijd. Wat een stomme opmerking was dat van die schoonmaakster zeg, waar bemoeit ze zich uberhaupt mee?!

ik ben vanmiddag op intake bij de gyn geweest, een heel aardige vrouw. Ik mag tot 36 weken bij de vk onder controle blijven, bij 32 weken wordt er een echo gemaakt om te bepalen hoe groot het kindje is. Aangezien Zahra zo flink was bestaat de kans dat ik weer een ks moet ondergaan. In het zh zijn ze wel voorstander voor vaginaal bevallen, maar omdat Zahra niet was ingedaald en de ontsluiting niet vorderde gaan ze bij de 2e me niet zo lang zelf laten proberen. Als het weer hetzelfde gaat als bij de 1e gaan ze veel sneller een ks uitvoeren en daar ben ik wel blij om.
Spitsmuis, fachatman heeft de angel uit zijn vingertje gezogen, verder niets (nou ja troosten dan).

Iets anders, ik weet niet of je het in huis hebt, maar haal zeker een tekentang in huis, die beestjes zijn anders verdomd lastg te verwijderen. Er is momenteel een tekenplaag in stadsparken, dus uitkijken en goed nakijken die jochies!
Fach, bedankt voor de tip! Waar kan ik zo'n tang kopen? (ik weet het, ik kan heel goed kleding shoppen, maar daar houdt het bij op)
Arme Ole! Waar haal je zo'n tang? Apotheek?

Muisje: afterbite (heb je ook voor kinderen) is sowieso handig in huis te hebben.

Wat balen van dat huis zeg! Een voordeeltje; misschien was het allemaal wel heel snel gegaan en had je zwanger moeten verhuizen! Even serieus: je mag best zeuren hoor. Is toch lekker?
bij de meeste drogisten en zeker bij apotheken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven