Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
*bekijkt de boel in gedachten even uit die positie...*

Eh ja, als-ie dan niet omhoog komt is-ie ziek. Of erger
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik heb nooit dit topic helemaal doorgelezen, maar waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is of jullie nr.1 nooit argwaan heeft gekregen of iets ondekt wat je liever voor jezelf had gehouden?
Nee, gelukkig nooit. In het begin dat ik mijn sv kende was ik erg verliefd. Mijn hele omgeving maakte complimenten dat ik er zo stralend uitzag maar mijn nr1 zocht er niets achter.Hij vond het ook niet merkwaardig (eerder lekker) dat ik meer zin in seks kreeg. Maar ik ben ook erg voorzichtig.
er zijn meerdere gelegenheden geweest waarop het bijna mis ging. soms onnadenkendheid, soms door omstandigheden.

toch heeft hij nooit argwaan gekregen of niet in die mate dat hij het met mij heeft besproken.

hij heeft ook wel eens gevraagd of ik verliefd was op een ander. om precies te zijn op sv. in het begin was ik er blijkbaar zo vol van dat ik er eens over droomde. tja, tot laat in de avond mailen en daarna nog vol ervan in bed stappen is niet handig.
@Nachtvlinder - Idd te laat naar bed gaan en dat in een bepaalde gemoedstoestand kan best lastig zijn...

Ik hoop ook altijd maar dat ik niet in mijn slaap praat. Dat heb ik vroeger wel gedaan, maar ik geloof (hoop van harte) dat ik het nu niet meer doe.
Ook maar even een berichtje van mij, het is al een paar weken rustig met mn SV maar mss komt daar binnenkort weer verandering in, vakantie met vrouw en kind gaat natuurlijk voor.

Ook voor mij lekker rustig zo, maar liever niet te lang nog wachten, ben er wel weer aan toe.

Mijn nr1 heeft zeker weten geen argwaan, daar steek ik mn hand voor in het vuur, al zou hij het volgens mij moeten kunnen merken, ik ben toch wel veel veranderd de laatste tijd. Maar dat gooi ik op andere omstandigheden.

Als de situatie andersom was, zou ik het kunnen merken, maar dat kan ook komen zoals al eerder is genoemd,

zoals de waard is........

Hoe gaan we dat vinden trouwens, als nr1 ook stiekem een SV blijkt te hebben??

@Beebuzz, kom je hier nog terug of ben je over gestapt naar relaties?
Als mijn nr.1 een svtje heeft zou ik er ook niets van willen merken. Dat is onze stilzwijgende afspraak.

Wel weer verslag komen doen he, DZN?
Ik zou het ook niet willen weten.

En ik kom zeker weer verslag doen, ik doe wel alsof ik het rustig vindt, ik zou veel liever wat te vertellen hebben.

Ik lees wel trouw hoor!
Hier ook een met een svtje! Is al bijna een jaar aan de gang. Na eerst wat gedraai om elkaar heen en wat getinte opmerkingen, elke keer een stapje verder. Van zoenen tot strelen daarna een paar keer wat afgesproken... tussendoor hete smsén. Nu op het punt dat alles is meegemaakt.... twijfel van doorgaan.... maar het blijft zo lekker.... en ze is oh zo lekker!
Hey collega!
hey! als jij accountant bent wel; moest een nick kiezen... maar leuk en interessant hoor al die ontboezemingen. dacht dat het niet zo veel voor kwam, maar het tegendeel is waar!
hahaha, piloot. Alles al meegemaakt, weet je dat zeker? Tijd voor de rest van je fantasieen, lijkt me. Zo zijn wij ook weer iets onvoorzichtiger geweest dan dat we normaal zouden doen (openbare plek, met bekenden in de buurt), weer ontzettend spannend. Maar als ze zo lekker is, waar twijfel je dan over?
En ja, nr1 heeft wel eens dingen gezien die ik nog niet verteld had. Daar was ik nog niet aan toe.
been there, done that! tijd voor een nieuwe sv!
quote:DZN schreef op 27 mei 2008 @ 22:14:

Hoe gaan we dat vinden trouwens, als nr1 ook stiekem een SV blijkt te hebben??

Ten eerste zou ik echt verbijsterd zijn... kan het me gewoon niet voorstellen. Klinkt misschien naief, maar jullie kennen mijn nr.1 niet.

Als ik ben bijgekomen van het ongeloof... tja, zou het eigenlijk niet weten. Misschien zou ik hem zelfs wel een klein beetje gunnen... maar ik wil het zeer zeker gewoon liever niet weten.
Hi Vivamarlies, ik ben zo'n nr 1 en mijn vrouw heeft dus ook idd een sv'tje. Ze heeft dat ook met mijn goedkeuring al moet ik zeggen dat ook ik soms wel degelijk mijn moeilijke momenten heb. Ze zijn laatst een weekend weg geweest, waarvan ik zei ik heb er geen begrip voor maar als je wil moet je gaan, uiteraard is ze gegaan. Ben idd bang, de ene keer meer dan de andere keer dat het meer gaat worden dan alleen maar puur sex. Ik vind het heel belangrijk dat ze toch keer op keer bevestigd dat ik nr 1 ben en vooral blijf ( we hebben ook 2 jonge kids) , is dat bij jullie ook zo. Is jouw man/vriend voor jou ook zo'n "zeur", of kan je zijn situatie/mening wel accepeteren. Ben wel blij dat onze situatie niet helemaal uniek is en er meer stellen zijn die zo'n relatie hebben. Voor mij om het te kunnen accepteren, wil ik graag alles weten, ik besef heus wel dat ik niet alles te horen krijg (ben niet helemaal naief) maar toch. Is dat bij jullie ook moet jij je ook verantwoorden of wil je partner er juist helemaal niets van weten. Oh als jou nr 1 zegt en nu is het genoeg, zou jij dan stoppen met nr 2 of zou het dan stiekum verder gaan.
Ik ben zelf ook een nummer 1 maar moeilijek momenten ken ik niet.

Het scheelt natuurlijk wel dat zijn nr 2 een goede vriendin van me is en als er al eens iets is kunnen we daar goed over praten.

Ik moet wel zeggen dat ik het heel knap(of dom) van je vindt dat je ze een weekend weg laat gaan met zijn tweeen.

Mijn man zou dat nooit doen en zeker niet als ik aan zou geven dat ik het niet wil.

Als ze iets afspreken gaat dat altijd in overleg en als ik aangeef dat ik iets liever niet heb zal hij (en zijn r 2) dat zeker niet doen.

Ik zou heel erg gaan twijfelen aan mijn rol als nr 1 als mijn man dingen zou doen met nr 2 die ik niet zo willen.

Hij zou trouwens zo stoppen met nr 2 als ik dat vraag maar hij geeft me geen reden om dat van hem te vragen.

Als je een nr 2 hebt met goedkeuring van je nr 1 heb je ten alle tijden rekening te houden met nr 1 en ik heb niet het idee dat jou vrouw dat doet vivanr1.
Wat doen jullie eigenlijk om te voorkomen dat nr1 erachter komt?

Ik zelf wis regelmatig de geschiedenis van mn pc en telefoon, hou mijn kilometers in de gaten, bewaar natuurlijk nooit bonnetjes.

Vergeet ik nog iets?
Zorgen voor een eventueel alibi?
Als er een handafdruk op mijn billen staat, loop ik thuis niet rond in mijn blote kont.
Och, was je weer stout geweest BM?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Een alibi houdt ik altijd in gedachten maar is meestal niet nodig.

En die handafdruk heb ik nooit, hij wel krabben van mij trouwens, maar ik heb hem nog nooit gevraagd wat zijn vrouw daar van vind.

Als je je geschiedenis wist is dan alles weg of kan een handige harry nog wel iets achterhalen?
Een hele handige Harry schijnt dat te kunnen. Maar doe jij dat bij jouw nr1? Ik controleer hem eigenlijk nooit en ik ga ervan uit dat dat andersom ook het geval is. Ik moest wel altijd oppassen met krabben bij sv maar nu ik erover nadenk houd ik mijn nr1 ook nooit tegen het licht om hem op krabben te controleren trouwens. (mailtjes bewaar ik trouwens allemaal,veel te leuk om weg te gooien!)
quote:vivanr1 schreef op 28 mei 2008 @ 11:40:

Hi Vivamarlies, ik ben zo'n nr 1 en mijn vrouw heeft dus ook idd een sv'tje. Ze heeft dat ook met mijn goedkeuring al moet ik zeggen dat ook ik soms wel degelijk mijn moeilijke momenten heb. Ze zijn laatst een weekend weg geweest, waarvan ik zei ik heb er geen begrip voor maar als je wil moet je gaan, uiteraard is ze gegaan. Ben idd bang, de ene keer meer dan de andere keer dat het meer gaat worden dan alleen maar puur sex. Ik vind het heel belangrijk dat ze toch keer op keer bevestigd dat ik nr 1 ben en vooral blijf ( we hebben ook 2 jonge kids) , is dat bij jullie ook zo. Is jouw man/vriend voor jou ook zo'n "zeur", of kan je zijn situatie/mening wel accepeteren. Ben wel blij dat onze situatie niet helemaal uniek is en er meer stellen zijn die zo'n relatie hebben. Voor mij om het te kunnen accepteren, wil ik graag alles weten, ik besef heus wel dat ik niet alles te horen krijg (ben niet helemaal naief) maar toch. Is dat bij jullie ook moet jij je ook verantwoorden of wil je partner er juist helemaal niets van weten. Oh als jou nr 1 zegt en nu is het genoeg, zou jij dan stoppen met nr 2 of zou het dan stiekum verder gaan.

Ik zou bijna denken dat je mijn nr1 bent. Hij is zeker geen 'zeur', al zijn het niet de leukste gesprekken omdat je weet dat je hem pijn doet, ook al gunt hij het me wel. Ook mijn nr1 heeft van tijd tot tijd bevestiging nodig en daar neem ik ook de tijd voor, ik neem dat heel serieus. Hij weet dat ik contact heb, maar hoeft ook niet alles letterlijk te zien. Al gebeurt dat natuurlijk wel eens. Ik vind het spannender als hij het niet weet, en dat het toch een beetje stiekem is. Ik vertel het meestal achteraf.

Op je vraag of ik direct zou stoppen met mijn sv als nr1 me dat vraagt, weet ik echt geen antwoord. Nu niet. Denk ik. Ik kan en wil het nog niet opgeven, maar wellicht is het de aanleiding die me de doorslag zal geven om wel te stoppen.

Waar ben je echt bang voor? Dat ze je verlaat voor haar sv?

Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, dan had ze dat allang gedaan. Hoe lang is dit nu aan de gang en hoe ben jij het te weten gekomen? Of hoe zijn de 'afspraken' tot stand gekomen?
Een handige Harry vind alles. Alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven