doorgeefvraag
woensdag 28 mei 2008 om 23:06
donderdag 29 mei 2008 om 00:07
donderdag 29 mei 2008 om 00:26
De eerste keer kan ik soms wat gene hebben omdat het toch wat aftasten is wat een ander lekker,spannend en geil vind.
De keren daarna ga ik dan wel helemaal los en heb ik weinig remmingen.
Word seks na verloop van tijd alleen maar beter of kick je op die spannende eerste onmoeting, eerste tongzoen, eerste keer seks etc?
De keren daarna ga ik dan wel helemaal los en heb ik weinig remmingen.
Word seks na verloop van tijd alleen maar beter of kick je op die spannende eerste onmoeting, eerste tongzoen, eerste keer seks etc?
donderdag 29 mei 2008 om 00:30
donderdag 29 mei 2008 om 00:33
@ Marjo, De eerste aanraking, de zoen, dat vind ik wel een heel geweldig gevoel en dat slijt na verloop van tijd helaas tot iets waar ik niet direct meer van in vuur en vlam sta. En toch wordt de seks met de tijd beter ....
@ Roland, niet direct aflopend na de eerste keer...maar het is me wel een keer overkomen naarmate de tijd verstreek
Je eerste keer, zou je die nog wel een keer opnieuw willen beleven, of zou je het nu op een andere manier willen beleven?
@ Roland, niet direct aflopend na de eerste keer...maar het is me wel een keer overkomen naarmate de tijd verstreek
Je eerste keer, zou je die nog wel een keer opnieuw willen beleven, of zou je het nu op een andere manier willen beleven?
donderdag 29 mei 2008 om 00:40
Van elk mens leer je wel wat. Iedereen is uniek in doen en laten en daar pik je toch elke keer wat van mee.
Niet iedereen is even creatief maar het hoeven ook elke keer geen hoogstandjes te zijn om het toch erg gezellig en lekker te hebben in bed.
Is het verslavend om het regelmatig met een ander te doen?
Niet iedereen is even creatief maar het hoeven ook elke keer geen hoogstandjes te zijn om het toch erg gezellig en lekker te hebben in bed.
Is het verslavend om het regelmatig met een ander te doen?
donderdag 29 mei 2008 om 00:43
Niet voor mij, nog niet tenminste. 't Was wel ooit een fantasie, dat dan weer wel.
Zijn veel mensen uiteindelijk toch geremd in bed, of onzeker, of valt dat reuze mee?
(en voor de tweede keer: nu ga ik echt naar de klamme lappen...)
Zijn veel mensen uiteindelijk toch geremd in bed, of onzeker, of valt dat reuze mee?
(en voor de tweede keer: nu ga ik echt naar de klamme lappen...)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 00:54
donderdag 29 mei 2008 om 01:27