doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, ikzelf niet zozeer maar in het algemeen schijnt dat (zeker gezien mijn leeftijd) toch wel laag te zijn. Maar: lekker boeien :-)

Hoeveel had je er kunnen hebben als je op elke leuke flirt was ingegaan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ontelbaar, natuurlijk!

Flirt je wel eens met mensen van je eigen sekse?
Nee, alhoewel ik het wel grappig vind als ik een duidelijke HO tegenkom die mij blijkbaar wel ziet zitten. Maar dan toch: jammer joh

Neem je jezelf ook serieus?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Haha, niet altijd!

Val je altijd op hetzelfde type mens?
Nee, tot mijn verrassing heb ik geleerd dat een andere verpakking ook een erg boeiende en fijne inhoud kan hebben. Maar op straat zijn het vaak wel dezelfde types die mijn aandacht trekken, dat dan weer wel.

(maar helaas, ik moet u nu verlaten, voordat mijn baas begint te blaten....)

Zal ik vandaag de fiets pakken of toch maar beter de auto?
pak vandaag eens een leuke dame!

wat maakt voor jou het verschil tussen gewone seks en geweldige seks?
spanning, passie, spontaniteit,........

wat doe jij om te zorgen dat het geweldige seks wordt
Zorgen dat ik er ben ...

Ooit eens seks gehad op een plaats waar iedereen je kan/kon zien ?
Ja, oa in de branding, bos, strand. buiten heb je altijd kans gezien te worden.

Maakt het dat extra spannend?
Nou iedereen is wel wat veel. Maar als je wel eens buitensekst loop je nu eenmaal het risico om gezien te worden in ons dichtbevolkte landje.

Te laat....vraag van Stewardess stond er al.
Mag ik opteren voor de luxe hotelkamer met friswitte lakens en de benodigde privacy?

Het komt hier zovaak voorbij: is een trio een soort Holy Grail op de Viva?
Ja zeer spannend, ik herinner mij levendig (wegens nog niet echt lang geleden) een onzedelijk feit in zijn deurportaal, terwijl zijn vrouw rustig TV keek. Iedereen meer dan gelukkig dus.

Willen jullie mij wat (Nederlandse) geile sekspraatjes leren ?
Ja, je gaat bijna denken hier dat iedereen weleens een trio heeft gehad... maar ik ben misschien wel veel te braaf voor deze pijler .

Leuk fantasietje, maar ik zie het er voorlopig niet van komen (maar uitsluiten gaat ook weer zo ver ).

Maar bijvraagje - hoe is een trio (mocht je die gehad hebben dan) tot stand gekomen?
@Roland - prachtig onderschrift hoor

@BM - wilde net wat zwoel Frans van jou leren!
GND, ik heb het ook nog niet gedaan, daarom ben ik er zo nieuwsgierig naar. Ik laat je vraag graag staan.
Beetje flirten en daarna gewoon vragen.

Nee BM, ik denk dat jij ons eerder geile praatjes kunt leren, met een frans/belgisch accent klinkt alles veel mooier/geiler.

Ben jij van de dirty talk? Of van de poetische omschrijvingen? Of ontwijk je het gewoon door te zeggen, ik wil je in me, of zoiets?
@ Mac - haha gewoon vragen, dan duurt het nog wel even voor mij. Ben best direct, maar zo erg nou ook weer niet .

Dirty talk kan ik zeker waarderen, niet bij iedere gelegenheid, maar af en toe... maar dan is het ook wel gewoon duidelijke taal hoor.

Heb je weleens een bijnaam van iemand gekregen?
Vroeger toen ik nog een open relatie had wel gedaan, maar zeker niet elke week en altijd combinatie mmv.

In onze entourage was het gemakkelijk mensen te vinden met dezelfde interesses. En voor het overige gewoon tellen tot 3 en enkel bewust met seks bezig zijn en met niets anders, het is geil maar voor mij ook niet het ultieme genot, ik had altijd het gevoel dat er om mij "gestreden" werd. Misschien zou ik ooit toch eens moeten experimenteren met een vrouw.

@ GND : viens ici avec ton corps d'enfer que je te lèche partout.

Oeps vraagje van GND vergeten te beantwoorden : als bijnaampjes die ik kreeg, herinner ik mij : petit poussin en mignonette - maar voor mij is het absoluut geen must, bijnaampjes ...

Nieuw vraagje misschien : heb je lef ? hij of zij zit je al een hele tijd zwoel aan te kijken, je wordt er heetgeil van, ga je er op af ?
Dan moet ze wel heel zwoel kijken, én ik moet haar superleuk vinden. Misschien dan wel ja.....

Vandaag nog plannen om jezelf te etaleren op een terrasje?
Dat gaat vanmiddag zeker gebeuren!

Welk terras zou daarvoor heel geschikt zijn?
Ik weet diverse leuke maar persoonlijk zou ik vanmiddag wel in Maastricht willen zitten. Dat dat dus niet zal gaan lukken, tsja...

Zijn er specifiek bepaalde terrasjes bekend, beroemd of berucht als plekken om iemand te scoren?
Vrees dat er van etaleren weinig terecht zal komen vandaag; bovendien is het hier bijna winter en toch een beetje fris...

@BM: heb nu veel meer zelfvertrouwen dan in mijn jongere jaren, maar nu in een monogame relatie... dus met dat zelfvertrouwen doe ik verder weinig

Voor degenen met SVtjes: zoek je (bewust) een jonger iemand of doet leeftijd er niet toe?
Viens ici avec ton corps d'enfer que je te lèche partout.

@ BM - Eeh, mijn Frans is helaas niet zo best, de eerste helft kan ik volgen... maarre (als ik mijn best een beetje doe op de uitspraak) krijg ik dan wel een gewenste reaktie denk je?

@ Paddy, zoeken doe ik zeker niet... maar ik heb niet zoveel met jonger.

Nog andere leuke zinnetjes, in wat voor taal dan ook?
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 mei 2008 @ 12:08:

Viens ici avec ton corps d'enfer que je te lèche partout.

@ BM - Eeh, mijn Frans is helaas niet zo best, de eerste helft kan ik volgen... maarre (als ik mijn best een beetje doe op de uitspraak) krijg ik dan wel een gewenste reaktie denk je?

Ik denk het wel ja ...

Ik zei immers : kom hier met je verduiveld lekker lijf dat ik je overal lik.

@ Paddy, zoeken doe ik zeker niet... maar ik heb niet zoveel met jonger.

Nog andere leuke zinnetjes, in wat voor taal dan ook?
Je voudrais bien ma chere BM, mais je suis trop loin...

Aucune question pour le moment...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven