doorgeefvraag
donderdag 29 mei 2008 om 16:26
donderdag 29 mei 2008 om 18:46
Voor mij persoonlijk wel, ik zou het een redelijke afknapper vinden als ze nadien gaat blaten....
Stel: je ontmoet een belachelijk lekker ding maar hij loopt erbij alsof-ie nog door moeders wordt gekleed op een Zeeman-budget, buiten dat woont-ie ook nog thuis en doet aan schaken en dammen. Laat je 'm gaan op zijn sandalen of zie je hier een fantastische uitdaging?
Stel: je ontmoet een belachelijk lekker ding maar hij loopt erbij alsof-ie nog door moeders wordt gekleed op een Zeeman-budget, buiten dat woont-ie ook nog thuis en doet aan schaken en dammen. Laat je 'm gaan op zijn sandalen of zie je hier een fantastische uitdaging?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 18:59
Ik hoop maar dat het geen beschrijving van jezelf is , maar laat gaan, laat gaan, heeft als hij zo erbij loopt heus nog andere zwakke plekken....
en om daar aan te beginnen, nou nee.....
Iemand met wie jij een ONS gehad hebt, (een hele goede) blijkt bij een religeus clubje te behoren, opnieuw afspreken of nou nee?
en om daar aan te beginnen, nou nee.....
Iemand met wie jij een ONS gehad hebt, (een hele goede) blijkt bij een religeus clubje te behoren, opnieuw afspreken of nou nee?
donderdag 29 mei 2008 om 19:26
Nou zeker! Als ik het goed heb is Madonna katholiek, als die voor een tweede keer aanbelt mag ze toch echt nog wel naar binnen.......... 
En gelovig of niet, uiteindelijk hebben we allemaal een kruis
nu nog een vraag (ben even afgeleid), moment....
Je bent met je nr.2 gestrandt in de rimboe, autopech. Maar je moet op tijd thuis zijn, je raakt al lichtelijk in paniek want je hebt geen alibi. Wat doe je dan?
En gelovig of niet, uiteindelijk hebben we allemaal een kruis
nu nog een vraag (ben even afgeleid), moment....
Je bent met je nr.2 gestrandt in de rimboe, autopech. Maar je moet op tijd thuis zijn, je raakt al lichtelijk in paniek want je hebt geen alibi. Wat doe je dan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 22:46
Nope, de kwantiteit is niet je dat. Maar liever weer kwaliteit....
(Mmm, ik loop weer 's achter. Wat is dat, swaffelen? Ook verkrijgbaar bij de Blokker?)
Kun je langere tijd zonder sex of wordt je dan lichtelijk bijterig naar de mensen om je heen?
(Mmm, ik loop weer 's achter. Wat is dat, swaffelen? Ook verkrijgbaar bij de Blokker?)
Kun je langere tijd zonder sex of wordt je dan lichtelijk bijterig naar de mensen om je heen?
donderdag 29 mei 2008 om 22:49
Speciaal voor Roland :
Swaffelen:
Swaffelen is de manier om de vrouw of man van je dromen tot nieuwe ongekende hoogtes en fabuleuze genotsmomenten te stuwen.
Het swaffelen staat of valt met een belangrijke factor. De swaffelaar moet in het bezit zijn van een zogenaamde topzware penis. Dit wil zeggen dat de penis niet geheel stijf moet zijn, maar echter ook niet slap. Topzwaar is een toestand waarbij de penis ongeveer horizontaal hangt, en het mogelijk is om met de penis te zwaaien. Neem dan het te beswaffelen object (bij voorkeur vrouwenbil/been/borst) en sla daar licht kletsend tegenaan. Sla niet te hard met het oog op blauwe plekken/ gebroken benen.
Swaffelen:
Swaffelen is de manier om de vrouw of man van je dromen tot nieuwe ongekende hoogtes en fabuleuze genotsmomenten te stuwen.
Het swaffelen staat of valt met een belangrijke factor. De swaffelaar moet in het bezit zijn van een zogenaamde topzware penis. Dit wil zeggen dat de penis niet geheel stijf moet zijn, maar echter ook niet slap. Topzwaar is een toestand waarbij de penis ongeveer horizontaal hangt, en het mogelijk is om met de penis te zwaaien. Neem dan het te beswaffelen object (bij voorkeur vrouwenbil/been/borst) en sla daar licht kletsend tegenaan. Sla niet te hard met het oog op blauwe plekken/ gebroken benen.
donderdag 29 mei 2008 om 23:16
Nachtvlinder, dank voor de uitleg. Ik zal er de dames van de tegenoverliggende Blokker maar niet om vragen
Marjo, ik ben er zelfs lid van. Blijkbaar passief
Rimmen kan leuk zijn maar je moet er - allebei - zin aan hebben. Denk ik. Bij mezelf hoeft het niet.
Idee voor een nieuw topic: doorgeefverhaaltje. Leuk plan?
Marjo, ik ben er zelfs lid van. Blijkbaar passief
Rimmen kan leuk zijn maar je moet er - allebei - zin aan hebben. Denk ik. Bij mezelf hoeft het niet.
Idee voor een nieuw topic: doorgeefverhaaltje. Leuk plan?
donderdag 29 mei 2008 om 23:26
donderdag 29 mei 2008 om 23:41
Zonder blikken of blozen open ik alle dozen
schrijf ik want blijf ik en wil u verpozen
geen kommer en kwel, geen ruzie of rel
geniet van het nu want straks komt de hel
Heb je ook een nieuwe vraag? Weet het ff niet....
schrijf ik want blijf ik en wil u verpozen
geen kommer en kwel, geen ruzie of rel
geniet van het nu want straks komt de hel
Heb je ook een nieuwe vraag? Weet het ff niet....