***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Leuk eindelijk een foto van leen!! En wat is luna een beauty zeg!wauw! *tommy claimt luna bij deze*
Even inbreken om Framboos te feleiciteren!!! Het is heel lang geleden, mijn dochter is in april 2007 geboren en ik was ook weer in april 2008 uitgerekend van mijn zoon, misschien dat jullie het je nog kunnen herinneren. Maar ik was benieuwd of jij inmiddels al bevallen was en dat is dus zo!

GEFELICITEERD!!! Heel veel geluk, gezondheid en het allesbeste voor jullie gezinnetje!

Ben benieuwd hoe jij het vind 2 kids zo dicht op elkaar? Ik ben uiteindelijk 5 mei bevallen en er zit dus net als bij jou 13 maanden tussen. Ik vind het erg leuk, maar zeker ook erg druk!

Geniet van je kraamweek!

En alle andere zwangeren april 2007 mama's gefeliciteerd! Leuk dat jullie alweer met zoveel zijn! Het blijft toch kriebelen!

Groetjes Brigitte
Framboos wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met Livia (ik blijf het echt een hele gave naam vinden). Was ze nu veel afgevallen door al dat gespuug? Nu lekker genieten van de kraamtijd. Om de kilo's hoef je je in ieder geval niet druk te maken.

Lievelust wat heerlijk dat jullie binnenkort weer je eigen stekkie hebben.

Muis, balen van je fiets zeg. Hoe gaat het met Kika?

yumak, leuk dat je ook mee komt kletsen.

Hier hangt er een als een tarzan aan mijn laptobsnoer. Vincent is al in de weer van af half zes. Hij had een enorme poepbroek en wilde daarna bij ons in bed niet meer liggen en slapen. Ik heb er dus al bijna een dagdeel beneden op zitten. Man ligt wel te tukken, morgen kan hij eruit. Gisteren was het ook vrij laat dus wel een beetje brak nu.
Brigitte gefeliciteerd met je tweede kindje.
Mooie foto's van Livia framboos !!

Brigitte gefeliciteerd met je kindje !
Brigitte gefeliciteerd met je zoontje!

Esan, pfff vanaf half 6 al in de week, Zahra was om kwart over 7 wakker en dat vond ik vroeg genoeg. Ik heb ze nu weer even op bed gelegd, kan ik mooi even douchen en nog even een paar boodschappen doen.

Vanmiddag gaan we een commode en bedje ophalen die we via MP hebben gekocht, hoop dat het in de auto past.
Gefeliciteerd Brigitte!

Even een vraagje hoe dat bij jullie gaat,

Ole heeft er een sport van gemaakt om het traphekje open te maken. Hij gaat er met zijn volle gewicht aanhangen, klemt zijn vingertjes om het randje en trekt en rukt net zo lang tot hij het hekje open heeft. Hij heeft het hekje nu al 2 keer gesloopt en het is echt heel vervelend!
Hoi framboos, fijn dat het goed gaat, wat klink jij alweer fit zeg! Ik vind het maar knap, zo 2 kindje zo snel op elkaar en dan een supermoeder zijn.

Jeetje esan, wat vroeg zeg. Irritant dat ze dan niet meer willen slapen he, hebben wij hier ook last van, als meneertje 10 min in de auto in slaap is gevallen bv, dan heeft ie geslapen en wil dus thuis niet meer. Ook al is ie heel ergmoe.

Wauw, ole de houdini. Vervelend dat hij er al 2 geslopt heeft. Hebben wij nog geen last van, want nog geen traphekjes ingebouwd, is pas nu nodig, dus man gaat dit weekend aan de slag. Heb helaas geen advies voor je.

Ben alweer een uurtje an het werk. Hele zielige kat op de praktijk. Waarschijnlijk gebeten door een hond. Heeft gebroken kaak, afgescheurd oor, wond aan kin etc, erg zielig., Zo maar eens rontgenfoto's maken. Een fijn weekend iedereen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Dag meiskes van me! Icke is er weer:)

Wat een boel is er geschreven zeg!

Ik had via de "tam tam"al gehoord over Livia's avontuur. ben erg blij dat het nu beter gaat Framboosje!!!!!

En vier kilo.......daar wil ik in Januari niet aan herinnerd worden:) Hoe krijg je het voorelkaar? Was het die buikloop?

Ole, Ole toch, laat dat traphekje toch met rust knulletje.Dat ding zit er niet voor niets.......Het is heel vervelend voor je papa en mama dat jij het hekje saboteert en ook heeel gevaalrijk voor jou. Niet meer doen hoor!

Ruben doet ook pogingen maar het is hem nog niet gelukt. Hij klimt er wel in maar komt niet ver. Losrukken kan met het bovenste hekje (boven aan de trap) niet, dus die angst heb ik gelukkig niet. Hekje beneden is te saboteren en ik wacht dus nu op het moment dat het gebeuren gaat:)

Heel gek maar bobenaan de trap doet Ruben altijd zelf eht hekje achter zich dicht, vaak nog voordat ik erdoor heen ben:) (klimt hij met mij achter zich aan de trap op). Wel handig, maar of hij het met een bewuste reden doet?

Fachat, je hebt hekjes die je moet optillen en in een slot moet laten zakken, die kunnen ze echt niet kapotmaken of openkrijgen, is dat niet iets voor jullie?

Ik heb het dus niet lang uitgehouden bij mijn ouders, ik was gisteren na de lunch alweer op weg naar huis. Mijn moeder en ik, dat GAAT gewoon NIET. Het heeft me meer energie gekost om daar te zijn dan dat het me rust gaf. Daarbij was Ruben helemaal uit zijn doen, wilde hij niet slapen overdag en werd hij 's ochtends tussen 5 en 6 steeds wakker, dus ik had het al snel gehad. 't Is een lang verhaal verder, maar ik heb gisteren aan de telefoon nog een woordenwisseling gehad met mijn vader en dat resulteerde in het feit dat Ruubster niet gaat logeren daar volgend weekend en wij dus niet samen naar een bruiloft en Derek O. kunnen. Bah!!!!!

Ben nog even aan het broeden op evt oplossing, maar vrees dat die er niet echt is. Nog een keer bah!

Ik zal zo even de MSN bekijken, onze nieuwe sterren bewonderen enzo:)
Ohja, Fachat, je mag me in de kolom zwanger zetten als je wilt.

Uitgerekend op 8 januari 2009 van een meisje:)
Hoooi! Ben er weer na 2 dagen London. Hard gewerkt, veel gedaan, veel vertraging tijdens reizen, uiteindelijk lijkt het wel een week! Heb natuurlijk een cadeautje meegenomen voor Robbie (zo hoort dat als je op zakenreis gaat, toch?) en het is heerlijk om weer thuis te zijn. En het is gelukkig weekend!

Heb nog niet echt bijgelezen, weet niet of dat vandaag wat wordt.. Vavaond eters, moet boodschappen doen en flink opruimen in huis, wassen...
Och Ickje, wat vervelend dat het tussen jou en je moeder niet gaat! Heb je geen vriendin waar Ruub zou kunnen logeren volgend weekend? Of een tante/oom/neef/nicht/buuv/vul maar in? Ik ben zelf niet de makkelijkste als het gaat om logeeradresjes; ik moet wel heel veel vertrouwen hebben in iemand als ik vraag of hij/zij voor mijn bloedjes kan zorgen! Heb jij dit ook?

Framboosje, nog maar vier kilo??? Gompie. (herinner me hier alsjeblieft niet aan in december. Zeg maar tegen me dat vijftien kilo heel normaal is!) Wat is Livia een schatje zeg! Die foto dat ze net geboren is, is prachtig. Eerlijk is eerlijk, jij staat er ook goed op! Ik zou echt verfrommeld en lelijk zijn vlak na een bevalling! (zag er niet uit toen Steijn en Huug net geboren waren)

Ik stoor me aan A. en ik weet niet waarom. Hij ligt nu weer boven in zijn nest te stinken (jak), hij loopt in zijn badjas (en dat is echt een heel lelijk ding) en hij is ongeschoren. (spitting image van Ruud Lubbers) Hij is moe, zegt ie. Ja, ik ook! Volgens mij heb ik een tikje last van rondvliegende hormonen.
Knuffel voor Icke!

Wilde nog even melden dat ik gisteravond in Zürich met het portugese voetbalteam aan de bagageband stond. Wat een kleine mannekes zijn dat (de meesten dan) :-)
Hallo liefies,

Ben druk druk de laatste dagen (waarmee??) dus kom alleen maar even zwaaien!

Arme Icke, het lost verder niks op voor je, maar ik weet echt PRECIES hoe je je voelt (leeg en gesloopt en machteloos?). En nu ben je dus nog steeds niet uitgerust, stom zeg. Ik straal bij deze een hele lading levenslust naar je toe, en een dikke knuffel.

Xaloy, welkom thuis stoere zakenvrouw!

Dahag!
Framboos, wat ontroerend zeg, de eerste foto's van Livia. Ik moest echt een traantje wegpinken, zo lief!
Lievelust, wat fijn dat jullie waarschijnlijk een woning hebben, heerlijk! En hoe zit het nu met de plannen om te emigreren?

Fachat, ik was niet meer in Artis gisteren, maar ik las dat jij er ook niet was. Ander keertje misschien? En woensdag lunchen. Ik moet wel met de jongens komen, dus moet even denken wat voor iedereen een handige plek is.

Ik heb een school gevonden in de buurt van onze nieuwe woning! Het was een leuke school, mooie groene omgeving, richting binnenstad dus richting werk, en de creche en de psz zaten in de gebouwen er vlak naast. Ideaal dus logistiek gezien om straks de drie koters onder te brengen! Geeft een rustig gevoel dat ik daar nu een beetje grip op begin te krijgen. We gaan nog wel langs een montessorischool, maar die ligt toch een stuk uit de buurt en dat is gewoon niet handig denk ik.
icke balen zeg dat je nog geen stap verder bent. Wanneer is Ickeman weer thuis?

Mich, ben het even kwijt. Heb je een baan?
Fachat wat ontzettend lief!!! Onze fachat hier heeft een afbeelding van het geboorte kaartje op een shirtje gedrukt!!!! Moest even slikken toen ik de envelop openmaakte...zo mooi!! Heel erg bedankt meid!!

En michje ook bedankt voor dat knuffeltje...helemaal mijn smaak!

jullie zijn schatten!

Ickje toch Ook ik begrijp net als mich hoe jij je voelt...De relatie met mijn moeder is ook heel turbulent. Heb ook af en toe een drama periode...Tja...En wat doe je eraan? Het blijft je moeder tenslotte hè? Je zult haar uiteindelijk toch weer een nieuwe kans geven....

Wel ontzettend vervelend dat je nu je oppas kwijt bent. Ga jij nu anders alleen naar Derek? niet laten schieten hoor!!!Hoop echt dat je een oplossing vind!

Brigitte van harte gefeliciteerd met je zoontje! Ik ben ook benieuwd hoe het zal zijn met 2 kids. Ik heb natuurlijk nu nog veel hulp van mijn vriend, dus de tijd zal het leren.

Esan Waarom is vincent zo vroeg wakker??Dat is toch geen doen zo!

Layla Waarom kochten jullie nog een commode?

Fachat, wij hebben de kiddy guard als traphekje. Dit ding is dus ABSOLUUT niet open te krijgen door kids! Ook niet door mij met 1hand! (heeeeel irritant!! maar rete veilig)

Ze zijn wel vrij prijzig, maar staan ook op marktplaats...

Draakje hoe is het met de poes?? (ik ben een grote poezen liefhebber!)

Mich Fijn dat de school zo dichtbij jullie huis is straks. Dit zou ik ook erg belangrijk vinden. Mijn collega moet elke dag haar dochtertje met de auto naar school brengen En dan moet ze ook nog een baby meeslepen...Vreselijk toch??

Joepie mijn Hema bestelling is er!!! gauw uitpakken!

Heb o.a heeeeeeele mooie glazen besteld van de HEMA rijksmuseum serie!
Framboos, die serie is leuk! Helaas ben ik door A. op budget gezet (zeer onterecht, maar goed) en kan ik ze niet kopen. Maar...Leuk zijn ze!

Hebben jullie trouwens een moederfiets? Ik heb dus een nieuwe fiets nodig en A. vindt (denk, hoopt) dat ik er eentje an vinden voor 100 euro. Ik heb gezegd dat ik dit niet doe en dat ik graag een wat nieuwer model wil. Je raadt het al: knetterende ruzie hier in huis! Ik heb in mijn hoofd dat ik vandaag een nieuwe fiets ga kopen, A. wil dat ik even wacht. "Mijn oude verragde opoe staat nog bij mijn ouders en die fietst toch prima?" Nou, niet met een kidcar waar 20 kilo kind in zit!

(Ik zei toch dat er irritaties hier zijn? Ik geef toe: ik ben gewoon niet op mijn best in zwangere toestand!)
Oh Mich, fijn dat je een goede school hebt gevonden! Ga je trouwens weer aan het werk? Aan de ene kant wil ik heel graag weer aan de slag, maar aan de andere kant denk ik dat het verstandig is om eerst een heel goed ritme met drie kinderen op te bouwen hier in huis.. Moeilijk! Hoe ga jij dat doen?
oja muis, ik had tijdens mijn zwangerschap ook van die dagen dat ik frambozeman superirritant vond! Gewoon stom! Om de kleinste dingetjes!!erg is dat hè??maar heeeeel normaal!
Even klagen. Lag net even een tukje te doen op de bank en ja hoor, alarm boven. Hij had goed en wel net een uur geslapen. Dat is het dus voor de hele dag. Waarom moet hij nu altijd poepen in zijn bed en daar wakker van worden. Het is heel de week al zo achtelijk vroeg elke ochtend. zo klaar.

Framboos, leuke glazen.

Muis, ik zou ook niet wachten met die fiets. Dan ben je helemaal niet meer mobiel. Ik heb een moeder en gewone fiets. Moederfiets is een zwaar log ding maar rijdt met kindjes heel fijn en stabiel. Als ik even zonder kids ga, lekker op een sportief karretje.
Muis,

ik heb een moederfiets, vind het echt super. Het is de cortina roots, een nederlands merk, superstevig en ziet er nog leuk uit ook.

De kat gaat redelijk, ik heb de fractuur van de kaak vastgezet met ijzerdraad ende wond gehecht. Nu kijken of de kat weer gaat eten.

Pfoe, tis echt druk, nu even tijd voor een middagboterham en dat zo operatie van een hond met een baarmoederontsteking.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Robbie heeft z'n oranje pakkie aan en z'n zwitserse schoentjes :-) Hij ziet er fantastisch uit! Errug lief!
Framboos, fijn dat je het shirtje leuk vond!

Icke, bedoel jij van die hekjes met een "pistoolsluiting?" Heb ook even op MP gekeken voor die kiddyguard hekjes. Ik vind ze ze alleen echt te duur voor de tijd dat we ze nog nodig hebben.

Wat vervelend dat het niet gaat met je moeder! Dat zal voor jouw gemoedstoestand ook niet erg bevordelijk zijn!

Zijn Derek en de bruiloft niet toevallig hier ergens in de buurt? Kleine Ruben mag altijd komen logeren hoor!

Ik heb ook een moederfiets. Een goedkope van de halfords. Vind het wel een handig ding, niet meer met je benen wijd fietsen om het stoeltje heen en ook als je zwanger bent, met een fietsstoeltje voorop is het veel handiger (goed excuus om het wel nu te kopen! Alhoewel, met een tweeling gaat dat wsl niet helemaal op). Ook is de moederfiets heel stabiel en heeft een lage instap. Toch begint mijn halfordsfiets nu wel aardig achteruit te gaan, dus halfords zou ik je niet aanraden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven